quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik had als leraar Duits een man die vaak van die inspiratie gevende speeches gaf etc. Soms nam hij gewoon zomaar vrij en hadden we uitval.
Hij schreeuwde zomaar, en een keer toen we een toets aan het maken waren zei het aan het eind: de meisjes waren niet stil, die krijgen allemaal een 1.
Dus due baas verandert alle cijfers recht voor hun neus op een beamer naar 1en.
Een meisje hard huilen en uit woede haar potlood in 2en gebroken, klaslokaal uitgerend.
Volgende les komt ze binnen en zegt: Hij maakte maar een grapje (helemaal blij natuurlijk)
hemelsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik had als leraar Duits een man die vaak van die inspiratie gevende speeches gaf etc. Soms nam hij gewoon zomaar vrij en hadden we uitval.
Hij schreeuwde zomaar, en een keer toen we een toets aan het maken waren zei het aan het eind: de meisjes waren niet stil, die krijgen allemaal een 1.
Dus die baas verandert alle cijfers recht voor hun neus op een beamer naar 1en.
Een meisje hard huilen en uit woede haar potlood in 2en gebroken, klaslokaal uitgerend.
Volgende les komt ze binnen en zegt: Hij maakte maar een grapje (helemaal blij natuurlijk)
Nou, ik heb maar een jaartje lesgegeven hoor. Maar ik hield niet zo van straffen dus daar had ik wat op verzonnen. Het strafrad. Daar stond van alles op; van een dagje vierkant rooster, een liedje zingen tot eerder weg of het winnen van broodje, Mars, flesje wijn (gaf de bovenbouw les, dus het kon) of iets dergelijks. De grootste kans had je dat je bijvoorbeeld het bord moest uitvegen, briefje halen of geen straf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef Compliment het volgende:
Meneer Drebin, heeft u nog een leuke anekdote over uw lerarenperiode?![]()
Flexibele werktijden FTW.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef Regilio_ het volgende:
12 keer te laat..jezus. Bij mij is het 3x te laat en dan exit (tja werkend leven eh)
Meneer SVK?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik heb echt hele leuke geschiedenisleraren gehad, haha.
Eentje flipte echt keihard uit als iemand moest niezen.
Ofja flippen: Hij stond dan 2 minuten doodstil zonder een woord te zeggen te staren naar de grond. Iedereen is doodstil en na 2 minuten doorbrak hij de stilte en zegt op een manier hoe alleen hij het kan zeggen: Je begrijpt dat ik wil dat je dat niet meer doet?
Die vent was echt geweldig. Altijd KEIhard schreeuwen tijdens de les. IDIOOT MET HET SNORRETJE!! Hele tijd van die achterlijke zelfbedachte spreekwoorden.
Eerste les was ook doodeng. 49 minuten doodstil en de 50ste minuut rent hij de klas rond en weet ieder zijn naam te noemen + achternaam + adres van sommigen.
Echt jammer dat ik geen geschiedenis meer heb.
Nope, geen SVK. Wat is dat trouwens een rare naam ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Meneer SVK?Dit verhaal komt mij zo bekend voor. Ik had ook zo'n vent voor geschiedenis in de brugklas, die deed de eerste les precies hetzelfde. Ook die vent flipte uit als je moest niezen. Jij moet gewoon bij mij op school zitten
![]()
Hij zal er wel een afkorting mee bedoelen; dat was op mijn school ook.De namen van leraren stonden in het rooster afgekort, sommige leerlingen gaan dat dan gebruiken om die persoon mee aan te duiden, sterker nog sommige leerlingen kennen alleen de afkorting.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nope, geen SVK. Wat is dat trouwens een rare naam ?
Ohzo, bij ons werken ze niet met afkortingen dus vandaar dat ik het raar vond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij zal er wel een afkorting mee bedoelen; dat was op mijn school ook.De namen van leraren stonden in het rooster afgekort, sommige leerlingen gaan dat dan gebruiken om die persoon mee aan te duiden, sterker nog sommige leerlingen kennen alleen de afkorting.
Echt niet? Bij mij op school hebben ze ook van die concentratie pww's, wat jij toenet eerder zei in een post. Dacht toch 100% zeker te weten dat jij bij mij op school zat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:08 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nope, geen SVK. Wat is dat trouwens een rare naam ?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij zal er wel een afkorting mee bedoelen; dat was op mijn school ook.De namen van leraren stonden in het rooster afgekort, sommige leerlingen gaan dat dan gebruiken om die persoon mee aan te duiden, sterker nog sommige leerlingen kennen alleen de afkorting.
Op mijn school hebben ze ook zo'n systeem met pasjes, je moet elke nieuwe les 'inscannen'. Ook ongeveer dezelfde sancties voor te laat komen. Inderdaad ook per periode van dat te laat komen. Welke school zat je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Op mijn oude middelbare school had je deze regels:
1x te laat: niks
2x te laat: corvee
3x te laat: volgende dag half 8 melden en corvee
4x te laat: volgende drie dagen half 8 melden en corvee
5x te laat: leerplichtambtenaar
Oh, en je had van die pasjes met een chip erin (zelfde als zo'n OV-chipkaart) waarmee je bij elke les in het lokaal moest 'inchecken' zodat je op aanwezig stond.
Dit was overigens per periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo SVK?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Meneer SVK?Dit verhaal komt mij zo bekend voor. Ik had ook zo'n vent voor geschiedenis in de brugklas, die deed de eerste les precies hetzelfde. Ook die vent flipte uit als je moest niezen. Jij moet gewoon bij mij op school zitten
![]()
Hij stonk echt een uur in de wind. Dat gezicht ook, en dat kapselquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:42 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Hij is zelfs één jaar mijn mentor geweest, genieten!
Inderdaad, alsof er een geit in z'n gezicht had gezeken, hij had ook altijd 'n ontstoken oog of zoiets? Het leek er ook altijd op alsof hij een dikke boner had.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij stonk echt een uur in de wind. Dat gezicht ook, en dat kapsel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |