quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alsof het moeilijk is om op tijd te komen.
Denken dat je twaalf keer een minuut te laat komtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Vooral als je 12 keer 1 minuut te laat komt. En dan kom je over 1040 lesuren 12 minuten te laat.![]()
Wordt je beschouwd als probleemkind en heeft het moeilijk in huis misschien wordt hij/zij ook nog wel mishandelt door zijn ouders en is ook nog drank en drugs verslaafd.
Zo gaat dat in dit land
Een link leggen tussen 'te laat komen' en 'je best niet doen voor school'.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:10 schreef Prospos het volgende:
Eensch met Ts. Straks gaat iedereen zijn best doen op school en heb ik geen bediening meer als ik ga uiteten en moet ik zelf het zwembad schoonmaken.
Ja, ik ken dat, had ik ook eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Seam het volgende:
Ik baal nog altijd dat er bij ons geen onderscheid gemaakt werd tussen 1sec te laat zijn of 20 minuten
Een keer had ik de klink van de deur vast, maar de bel ging op het moment dat ik net de deur opentrok
Mag ik daar extra saus bij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een link leggen tussen 'te laat komen' en 'je best niet doen voor school'.
Hele jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
En gaat die 12x over het hele schooljaar of per zoveel weken?
Haha, dat is waar. Ook zoiets, een gast in mijn klas kwam in het hele jaar meer dan 60 keer te laat. Elke keer had hij gewoon een briefje bij zich en kwam er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef spierbal het volgende:
Niet goed voorbereid zijn met vervalste briefjes van je moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |