is dat zo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Jellereppe het volgende:
@derakker
Heb gisteren op dit forum vernomen dat vrouwen dol zijn op vers mannenzweet.
sushi kan toch lekker zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nou met een sushi?
Ik vind sushi wel lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
En pittig met wasabi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sushi kan toch lekker zijn?
Lekker rauw, glad en nat
Yep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dat zo?
Zullen ze nu wel een prachtige dag hebben.
Je moet ook geen Shushi bij de AH halen maar bij een Sushibar of restaurant of maak ze zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:20 schreef Jellereppe het volgende:
@dimens.
Een uitspraak naar mijn hart. Sushi is zeker goed te eten. Alleen soms haal ik van die kleine bakjes bij AH go. Godsklere wat is dat duur. Ze vragen tegen de ¤ 5 aan voor drie kleine hapjes.
Je druipt ook van de mannelijkheid, jij tweebenige muskusos die je bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zweet helemaal door de hitte. Je kunt mijn mannelijkheid nu goed ruiken.
Kan wel kloppen. Ik heb best veel haar op mijn lichaam.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je druipt ook van de mannelijkheid, jij tweebenige muskusos die je bent.
je natte broekjequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zitten we nu in de veehouderij? Daar worden toch meer overalls gedragen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Seam het volgende:
Mag alleen als mannen squatten en calf raises doen.
teenslippers nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom niet? In welk jaar leven jullie? Natuurlijk kan dat, je bent gewoon achterlijk als je denkt van niet.
Zelfs teenslippers kan bij mannen.
Prima broek voor een man, lekker stoer:) maar geen sandalen en of sokken natuurlijk maar lekkere passende schoenen sneakers:)quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Paul het volgende:
Kan een korte broek bij een man? #2
Als vervolg op dit oude topic
Jawel, ik zag op twitter mensen langs komen die boos waren omdat er mannen met korte broeken buiten lopen. En dat niet vinden kunnen. Wat is jullie mening hierover?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |