Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom zal dat niet kunnen?
Vrouwen lopen toch ook rond in rokjes en korte broeken
en sokken en sandalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Waaghals het volgende:
dat zijn van die fashionvictims met ongetrainde melkflessen die dat beweren
Niets mis met ongetrainde melkflessen, zodra het dit weer is verblind ik gewoon iedereen. Met trots.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Waaghals het volgende:
dat zijn van die fashionvictims met ongetrainde melkflessen die dat beweren
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets mis met ongetrainde melkflessen, zodra het dit weer is verblind ik gewoon iedereen. Met trots.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets mis met ongetrainde melkflessen, zodra het dit weer is verblind ik gewoon iedereen. Met trots.
Ga squattenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken in plaats van continu interessant doen op internet over zogenaamde sportschoolprestaties.quote:
U wishquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef Sekhmet het volgende:
Korte broeken met dit weer kan echt niet. Speedo's...that's the way to go![]()
gewoon korte broek met schoenen of slippersquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef kijkmij het volgende:
Op mijn werk heb ik altijd een lange broek aan (al vallen de mussen dood van het dak zoals nu). Maar ik ben nu net thuis en eerste wat ik heb gedaan is een korte broek aan. Als ik echt langer weg ga doe ik toch weer een lange broek aan. Tenzij ik naar het strand of naar een bbq ga dan kan een korte broek weer wel.
Sandalen zul je mij al helemaal niet zien dragen.
Niet met een grap omkunnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken in plaats van continu interessant doen op internet over zogenaamde sportschoolprestaties.
Hoe krijg je die krengen bruin als ik ze niet mag showen omdat ze wit zijn? Beetje een paradox is het niet?quote:
Op jouw werk is het anders, dan kan je niet zo casual, maar je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef kijkmij het volgende:
Op mijn werk heb ik altijd een lange broek aan (al vallen de mussen dood van het dak zoals nu). Maar ik ben nu net thuis en eerste wat ik heb gedaan is een korte broek aan. Als ik echt langer weg ga doe ik toch weer een lange broek aan. Tenzij ik naar het strand of naar een bbq ga dan kan een korte broek weer wel.
Sandalen zul je mij al helemaal niet zien dragen.
Gewoon negeren, werkt t beste bij dat soort volk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken in plaats van continu interessant doen op internet over zogenaamde sportschoolprestaties.
Zonnebench.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe krijg je die krengen bruin als ik ze niet mag showen omdat ze wit zijn? Beetje een paradox is het niet?
?? kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op jouw werk is het anders, dan kan je niet zo casual, maar je hebt gelijk hoor
Zonnebank.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe krijg je die krengen bruin als ik ze niet mag showen omdat ze wit zijn? Beetje een paradox is het niet?
omdat je zei "op jouw werk is het anders" ik dacht huh? wat weet ze van mijn werk. maar aangenaam kennis maken hoor.quote:
Oh nee, maar leek mij gewoon het meest logisch toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef kijkmij het volgende:
[..]
omdat je zei "op jouw werk is het anders" ik dacht huh? wat weet ze van mijn werk. maar aangenaam kennis maken hoor.
haha oke. nou ik ga nu zo een biertje uit de koelkast pakken en dan in korte broek op mijn balkon zitten. doei.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nee, maar leek mij gewoon het meest logisch toch?
als een verbrande kreeft jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef fathank het volgende:
Lekker in m'n korte broek + shirtless aan het werk op het water. Deze man gaat hard shinen in de club van 't weekend.
Uh oke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Een broek is een kledingstuk dat het bekken omvat en (in tegenstelling tot een rok) aparte openingen heeft voor de benen.
De broek is een oud kledingstuk, dat vooral populair was bij de Galliėrs. De broek wordt ook in de Bijbel genoemd als onderdeel van de priesterkleding (Exodus (28:42). De Grieken en Romeinen wilden er niet veel van weten en vonden het kledingstuk barbaars. Pas op het einde van de Romeinse tijd - en parallel met de invallen van de Germanen - werd de broek populair en aanvaard kledingstuk in de Romeinse wereld. Tijdens de Middeleeuwen werd het hčt kledingstuk voor de man.
Het is pas sinds ± 1960 dat de broek als kledingstuk voor de vrouw maatschappelijk aanvaard is, onder invloed van de culturele en seksuele revoluties van die tijd.
okquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de thermometer heeft net 12,5 graden aangetikt
Jaloers dat ik met mijn zongebruinde afgetrainde strandkast chickies onder je neus vandaan hossel?quote:
Idd, zo lang het maar mooi is en lekker zit tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Gewoon wat randinfo![]()
Zoveel info over een broekBest triest
Nee hoor, gogo kan sowieso zelf niets hosselen dus je jat ook niets van zijn potentiėle hossels.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers dat ik met mijn zongebruinde afgetrainde strandkast chickies onder je neus vandaan hossel?
Niet zo haten op gogoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jaloers dat ik met mijn zongebruinde afgetrainde strandkast chickies onder je neus vandaan hossel?
Ik heb de knoopjes van mijn shirt losgemaakt en FOK! nu ook in de zon met een biertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Jellereppe het volgende:
Ik zit met mijn blote bast te FOK!ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |