Ja, alleen mam vindt het raar dat ik met dit weer nog koffie aan het drinken ben. Wat een godendrank.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de knoopjes van mijn shirt losgemaakt en FOK! nu ook in de zon met een biertje.
Geil, badboy.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de knoopjes van mijn shirt losgemaakt en FOK! nu ook in de zon met een biertje.
Smerige koffie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, alleen mam vindt het raar dat ik met dit weer nog koffie aan het drinken ben. Wat een godendrank.
Welke mannelijkheid?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zweet helemaal door de hitte. Je kunt mijn mannelijkheid nu goed ruiken.
Hmm ik smeer mijn borst nu in met zonnebrand. Het glimt helemaal en m'n tepels worden er een beetje stijf van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke mannelijkheid?
Grapje, geillllll
ik doe nu jouw avatar naquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hmm ik smeer mijn borst nu in met zonnebrand. Het glimt helemaal en m'n tepels worden er een beetje stijf van.
Ik ben gekomen, bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hmm ik smeer mijn borst nu in met zonnebrand. Het glimt helemaal en m'n tepels worden er een beetje stijf van.
En jullie allemaal een stijvequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Jellereppe het volgende:
Zie Dimens hosselen als een echte baas. Angel zal vast wel een natte broekje hebben op het moment.
Ego boost.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jullie allemaal een stijve
Mensen die niet op Dimens geilen![]()
Zal ik zeker doen Dimens
alleen is de vraag waardoor... wss zweetquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Jellereppe het volgende:
Zie Dimens hosselen als een echte baas. Angel zal vast wel een natte broekje hebben op het moment.
ruikt als een sushi die te lang in de zon heeft gelegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
alleen is de vraag waardoor... wss zweet
Heeft Frank je dat uitgelegd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Jellereppe het volgende:
@derakker
Heb gisteren op dit forum vernomen dat vrouwen dol zijn op vers mannenzweet.
Vergelijk je mij nou met een sushi?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ruikt als een sushi die te lang in de zon heeft gelegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |