Dus dan gaan we maar weer terugvallen op Leerdam?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want je weet zeker dat El Ahmadi en Clasie er volgend jaar nog zijn.
[..]
Wel.
Mwoah...onze Leo steeg er wel bovenuit hoor. Was supersnel, technisch, niet zo'n scharminkel als bijvoorbeeld een Cabral en had nog een goede trap ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please, er waren superveel voetballers met hoge verwachtingen die het niet waarmaakten. Gast is nooit het niveau Eredivisie ontstegen, and thats a fact.
Een van de grootste wereldtalenten toen? Give me a breakquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...onze Leo steeg er wel bovenuit hoor. Was supersnel, technisch, niet zo'n scharminkel als bijvoorbeeld een Cabral en had nog een goede trap ook.
Ik heb het niet over wereldtalenten, dat sleep jij er weer bij om mijn post in 't belachelijke te trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een van de grootste wereldtalenten toen? Give me a break.
Jij hebt gelijk. Leerdam moet gewoon bij Feyenoord blijven OF verkocht worden. Maar verkopen zou HEEL dom zijn, daar je dan alleen janmaat (en mokotjo) op RB hebt of noodoplossingen (zoals De Vrij) moet gaan verzinnen. Moet je niet willenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dus dan gaan we maar weer terugvallen op Leerdam?
Wat denk je dat Kelvin zegt als van Geel aankomt met: ''Kelvin we willen je een jaartje op een lager niveau stallen zodat je veel speelt en jezelf ontwikkeld''
Denk je niet dat Kelvin dat zegt: ''Maar meneer van Geel, ik heb seizoen alle wedstrijden gespeeld en met Feyenoord bovenmaats gespresteerd"???
Dan moet je hem dus nog gewoon een jaar houden en na volgend seizoen kijken of hij mag blijven of dat je hem van de hand doet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. Leerdam moet gewoon bij Feyenoord blijven OF verkocht worden. Maar verkopen zou HEEL dom zijn, daar je dan alleen janmaat (en mokotjo) op RB hebt of noodoplossingen (zoals De Vrij) moet gaan verzinnen. Moet je niet willenZeker gezien de excellente uitwisseling tussen Ahmadi en Leerdam die elkaar feilloos aanvoelen.
Je quote toch echt mijn post waarin Leonardo als "wereldtalent" werd omschreven op Wiki schattebout.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wereldtalenten, dat sleep jij er weer bij om mijn post in 't belachelijke te trekken.
Ben ik het helemaal mee eens. Of hem nu al verkopen (als je daar behoefte aan hebt). Maar naar NEC ofzo sturen is een directe klap in het gezicht van de op 4-na-beste voetballer van Feijenoord dit seizoen (na Clasie, Ahmadi, Guidetti en schijnbaar is iedereen weg van Bakkal ineensquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus nog gewoon een jaar houden en na volgend seizoen kijken of hij mag blijven of dat je hem van de hand doet.
Jouw post:quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je quote toch echt mijn post waarin Leonardo als "wereldtalent" werd omschreven op Wiki schattebout.
quote:Bitch please, er waren superveel voetballers met hoge verwachtingen die het niet waarmaakten . Gast is nooit het niveau Eredivisie ontstegen, and thats a fact.
Nee schat, het gaat om de post dat hij een wereldtalent was, waarop jij reageerde:quote:
Waarop IK reageerde:quote:Het was ook gewoon een gigantisch talent. Kun je nu lacherig over doen omdat hij 't niet heeft waargemaakt, maar iedereen had er gigantische verwachtingen van.
Waarop jij reageerde:quote:Bitch please [...]
je eerste reactie was dus op het wereldtalentdingetje. En face it, dat was hij nooitquote:Mwoah...onze Leo steeg er wel bovenuit hoor. Was supersnel, technisch, niet zo'n scharminkel als bijvoorbeeld een Cabral en had nog een goede trap ook.
Ik reageer op hetgeen ik net quote van jou. Scroll maar ff naarboven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee schat, het gaat om de post dat hij een wereldtalent was, waarop jij reageerde:
[..]
Waarop IK reageerde:
[..]
je eerste reactie was dus op het wereldtalentdingetje. En face it, dat was hij nooit.
Hij is nu verbeterd. Read again please?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reageer op hetgeen ik net quote van jou. Scroll maar ff naarboven.
Het was toch ook gewoon een gigantisch talent? Gastje had alles om 't ver te schoppen als aanvaller. Had meer specifieke kwaliteiten dan zo'n Castaignos die hier op handen wordt gedragen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is nu verbeterd. Read again please?
Ik vind dat hij belangrijke goals heeft gemaakt, maar vaak onzichtbaar was. Ik ben er alleen bang voor dat hij voor balans zorgde op het middenveld (net goed gaan staan bij balverlies, zodat een counter niet vloeiend kan verlopen) en dat we die kwaliteit misschien gaan missen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Of hem nu al verkopen (als je daar behoefte aan hebt). Maar naar NEC ofzo sturen is een directe klap in het gezicht van de op 4-na-beste voetballer van Feijenoord dit seizoen (na Clasie, Ahmadi, Guidetti en schijnbaar is iedereen weg van Bakkal ineens).
Klopt. Leoardo was een geniaal talent. Hij is helaas naast zijn schoenen gaan lopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een gigantisch talent? Gastje had alles om 't ver te schoppen als aanvaller. Had meer specifieke kwaliteiten dan zo'n Castaignos die hier op handen wordt gedragen.
Bakkal was juist dramatisch in de omschakeling aanval - verdediging. Hoe veel vuil werk Clasie en El Ahmadi telkens moesten oplossenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat hij belangrijke goals heeft gemaakt, maar vaak onzichtbaar was. Ik ben er alleen bang voor dat hij voor balans zorgde op het middenveld (net goed gaan staan bij balverlies, zodat een counter niet vloeiend kan verlopen) en dat we die kwaliteit misschien gaan missen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik werd zojuist fan van Van der Vaart.
Wist niet eens de naam van Jetro Willems. Pwnend![]()
Mwah dat valt echt reuze mee man. Er waren toen echt grotere wereldtalenten. Plus, nogmaals: het feit dat hij de NL-eredivisie nooit is ontgroeit zegt al eigenlijk genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een gigantisch talent? Gastje had alles om 't ver te schoppen als aanvaller. Had meer specifieke kwaliteiten dan zo'n Castaignos die hier op handen wordt gedragen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik werd zojuist fan van Van der Vaart.
Wist niet eens de naam van Jetro Willems. Pwnend![]()
Immers gaat je echt positief meevallen (Luister naar Kapiteintje en mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakkal was juist dramatisch in de omschakeling aanval - verdediging. Hoe veel vuil werk Clasie en El Ahmadi telkens moesten oplossenDaarom ben ik wel gematigd positief als die Immers komt, alleen nog het prijskaartje bekijken.
Roep dat ook al langer. Vind alleen niet dat het teveel moet kosten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers gaat je echt positief meevallen (Luister naar Kapiteintje en mijSwa.)
O ik dacht dat jij juist tegen wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Roep dat ook al langer. Vind alleen niet dat het teveel moet kosten.
Nu mag hij de herpestering sterven ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
Jammer wel dat die Schöne voor Ajax koos. Had echt een goede geweest voor dit Feyenoord.
Wat gaat Bruins eigenlijk doen, alsnog VVV?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij juist tegen was.
Jij hebt veel oog voor het spelletje gezien je liefhebberij voor o.a. Schöne, Vormer, Armenteros en Overtoom láng voor de 'normale' media ze oppikten. Ook Clasie zag jij in een vroeg stadium.
Wat dat betreft heb je er best kijk op man.
Wat dat betreft natuurlijk on-be-grij-pe-lijk dat je het niet ziet zitten in Bruins
Nee, dat viel niet reuze mee. Dat hij het niet heeft waargemaakt is een tweede en iets anders dan de potentie die hij wel degelijk had met z'n grote kwaliteiten voor een aanvaller. Er zat gewoon een verkeerde kop op waardoor hij raar ging doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah dat valt echt reuze mee man. Er waren toen echt grotere wereldtalenten. Plus, nogmaals: het feit dat hij de NL-eredivisie nooit is ontgroeit zegt al eigenlijk genoeg
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat gaat Bruins eigenlijk doen, alsnog VVV?
Ik heb het nóóít gezien in die gast. Echt een soort van betere Cabral.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat viel niet reuze mee. Dat hij het niet heeft waargemaakt is een tweede en iets anders dan de potentie die hij wel degelijk had met z'n grote kwaliteiten voor een aanvaller. Er zat gewoon een verkeerde kop op waardoor hij raar ging doen.
No offence, maar dan heb je er vrij weinig kijk op hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nóóít gezien in die gast. Echt een soort van betere Cabral..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ik dacht dat jij juist tegen was.
Jij hebt veel oog voor het spelletje gezien je liefhebberij voor o.a. Schöne, Vormer, Armenteros en Overtoom láng voor de 'normale' media ze oppikten. Ook Clasie zag jij in een vroeg stadium.
Wat dat betreft heb je er best kijk op man.
Wat dat betreft natuurlijk on-be-grij-pe-lijk dat je het niet ziet zitten in Bruins
Post van een tijdje terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het talent is natuurlijk ook niet onophoudelijk als je praat over één positie. Tony zou daar ook kunnen spelen, ja. Maar die speelt eigenlijk beter op de plek van El Ahmadi, wat meer naar achteren.
Het probleem met Bakkal is nu dat Clasie en El Ahmadi echt ál het werk voor Bakkal oplossen. Zet je daar Immers mee dan ontlast je die twee wat meer. Van Geel kijkt dus naar de specifieke kwaliteiten die nu wel eens ontbreken. Met Immers krijg je wat meer loopvermogen en duelkracht op die plek.
Al ben ik het er, nogmaals, ook wel mee eens dat het niet te veel moet gaan kosten.
Stuk of 6 knieblessures hielpen ook niet echt mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Leonardo had me de juiste mentaliteit en drive een 2e Overmars kunnen worden imo.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Leonardo had met de juiste mentaliteit en drive een 2e Overmars kunnen worden imo.
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk of 6 knieblessures hielpen ook niet echt mee.
Serieus? Die gast had écht ontzettend veel talent, het was ook geen momentenvoetballer zoals Cabral. Hij had pech met de momenten van zijn blessures en de lengte van zijn revalidatie. Daarnaast was het zoals reeds eerder gezegd, een kwal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nóóít gezien in die gast. Echt een soort van betere Cabral..
Klopt idd, vergeten te vermelden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuk of 6 knieblessures hielpen ook niet echt mee.
Niet meer toch, sinds hij op Kralingen speeldequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Post van een tijdje terug.
En Bruins is het verboden woord hier.
Blijkbaar niet sinds zijn 'successen' in zijn carriére. Het totaalplaatje moet kloppen en zijn talent was dus niet van die aard dat een grote topclub de rest uit hem wilde rammen, zoals Arsenal dat wel deed met V. Persie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
No offence, maar dan heb je er vrij weinig kijk op hoor.
Kut voorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar niet sinds zijn 'successen' in zijn carriére. Het totaalplaatje moet kloppen en zijn talent was dus niet van die aard dat een grote topclub de rest uit hem wilde rammen, zoals Arsenal dat wel deed met V. Persie bijvoorbeeld.
Kusjekroel
Wat snap je niet aan blessures en een slechte mentaliteit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar niet sinds zijn 'successen' in zijn carriére. Het totaalplaatje moet kloppen en zijn talent was dus niet van die aard dat een grote topclub de rest uit hem wilde rammen, zoals Arsenal dat wel deed met V. Persie bijvoorbeeld.
Kusjekroel
quote:
Zijn doorbraak is voor 75% gedwarsboomd door blessures.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kusjekroel
Zit ook wel wat verschil in houding/gedrag tussen die twee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kusjekroel
Van Persie had ook een slechte mentaliteit. Robben ook bizar veel blessures. Beide doen je talent echter niet verdwijnen en het feit dat een topclub hem niet wilde zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan blessures en een slechte mentaliteit?
Die blessures kwamen pas bij die clubs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]buiten de vele blessures ja van die gast, maar die heeft Robben bijv. ook continu gehad. En die werd wél opgepikt door topclub na topclub.
Oké dáár moet ik je gelijk in geven, maar alsnog doet een blessure dus blijkbaar niets van je talent af gezien hoe Robben nog steeds speelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die blessures kwamen pas bij die clubs.
Je kunt een kwalletje zijn en volwassen worden of je kunt een kwalletje blijven zoals Leonardo. Daarnaast bedoel ik met mentaliteit ook professioneel gedrag zoals op tijd op trainingen komen e.d. Dat pikken trainers niet en medespelers hebben het daar ook niet zo op over het algemeen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Persie had ook een slechte mentaliteit. Robben ook bizar veel blessures. Beide doen je talent echter niet verdwijnen en het feit dat een topclub hem niet wilde zegt genoeg.
Flauwekul. Het ene lichaam is de andere niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké dáár moet ik je gelijk in geven, maar alsnog doet een blessure dus blijkbaar niets van je talent af gezien hoe Robben nog steeds speelt.
Je kunt lullen als Brugman, maar ik ben het sowieso niet met je eens. Leonardo was een geweldig talent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké dáár moet ik je gelijk in geven, maar alsnog doet een blessure dus blijkbaar niets van je talent af gezien hoe Robben nog steeds speelt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul. Het ene lichaam is de andere niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
Nee wacht, die stelling wil ik niet verdedigen.
een heel groot talent jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt lullen als Brugman, maar ik ben het sowieso niet met je eens. Leonardo was een geweldig talent.
En ik ben het niet met jou eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt lullen als Brugman, maar ik ben het sowieso niet met je eens. Leonardo was een geweldig talent.
Ik heb dat succes van Robben eigenlijk nooit echt begrepen. Hij leek mij juist een typische one-trick-pony, maar toch blijven verdedigers er in trappen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand heeft me dat eens uitgelegd: Robben is juist een goede ómdát hij met zijn one-trick nog stééds verdedigers voorbij komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat succes van Robben eigenlijk nooit echt begrepen. Hij leek mij juist een typische on-trick-pony, maar toch blijven verdedigers er in trappen...
Ik zou nog maar eens een paar archiefbeelden terugkijken. Dan zul je vanzelf wel overtuigd worden van het feit dat Leonardo meer puur voetbaltalent in z'n kleine teen had dan het gros van de selectiespelers die nu bij ons spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ik ben het niet met jou eens. Geeft toch niet. Laat gaan joh. Hij was iig. leuk aanwezig bij dat cuppie van ons.
Dat gejank toen hij éénmaal bij Ajax zat ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
Die handsbal van hem tegen Ajax blijft episch natuurlijk.
Op snelheid een bal zo kunnen behandelen is weinig gegeven hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat succes van Robben eigenlijk nooit echt begrepen. Hij leek mij juist een typische on-trick-pony, maar toch blijven verdedigers er in trappen...
Dan heb je het succes van Coen Moulijn ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat succes van Robben eigenlijk nooit echt begrepen. Hij leek mij juist een typische one-trick-pony, maar toch blijven verdedigers er in trappen...
Dat zeg ik net doos. Maar dat ligt meer aan de eredivisie zoals die NU is. Toentertijd waren er echter nog zomaar 3 spelertjes die net zo goed als Leonardo waren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens een paar archiefbeelden terugkijken. Dan zul je vanzelf wel overtuigd worden van het feit dat Leonardo meer puur voetbaltalent in z'n kleine teen had dan het gros van de selectiespelers die nu bij ons spelen.
Robben wordt imo precies op waarde geschat: te veel geblesseerd om tot de absolute top gerekend te kunnen worden. In bloedvorm gewoon een buitenspeler zoals je er maar weinig in Europa zult vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand heeft me dat eens uitgelegd: Robben is juist een goede ómdát hij met zijn one-trick nog stééds verdedigers voorbij komt.
Maar ook Robben is overrated...
Velen vinden Robben de beste van het NL elftal (ik weet nog het WK: "O nu Robben aanschuift worden we zeker kampioen. Ja dat hebben we gezienquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Robben wordt imo precies op waarde geschat: te veel geblesseerd om tot de absolute top gerekend te kunnen worden. In bloedvorm gewoon een buitenspeler zoals je er maar weinig in Europa zult vinden.
Ik snap je punt niet? Waarom maakt het toeval dat Robben (Europese topspeler) toentertijd ook in de Eredivisie speelde dat Leonardo ineens geen groot talent meer is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik net doos. Maar dat ligt meer aan de eredivisie zoals die NU is. Toentertijd waren er echter nog zomaar 3 spelertjes die net zo goed als Leonardo waren.
Laat me dit zeggen: PUUR qua kwaliteit: de man van glas of Leonardo?
Dat wint Shinji dus een miljoenmiljard keer hé.
Ramon van Haaren ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk dat hij beter is dan elk talent in de huidige eredivisie, a la. Maar in díé tijd waren er echt nog wel meer erg grote talenten.
Onder andere onze man van glas vond ik een miljoenmiljard keer beter.
Appels, peren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Velen vinden Robben de beste van het NL elftal (ik weet nog het WK: "O nu Robben aanschuift worden we zeker kampioen. Ja dat hebben we gezien).
Maar: Ono of Leonardo, puur voetbaltechnisch. Wie was beter in jouw opinie
Niet te vergelijken. Beetje alsof je Arjen Robben met Wesley Sneijder gaat vergelijken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Velen vinden Robben de beste van het NL elftal (ik weet nog het WK: "O nu Robben aanschuift worden we zeker kampioen. Ja dat hebben we gezien).
Maar: Ono of Leonardo, puur voetbaltechnisch. Wie was beter in jouw opinie
Ik heb Coen Moulijn nooit zelf zien spelen (zo oud ben ik nou ook weer niet). Het gaat meer om het beeld: je ziet Robben met de bal vanaf rechts aanzetten voor een sprint, iedereen weet dat hij naar binnen komt en met links gaat schieten. En toch lukt het steeds...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je het succes van Coen Moulijn ook nooit begrepen.
Dat zeg ik helemaal niet. "Onze man van glas" gaat over Shinji Ono. Robben was toch nooit van "ons"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Waarom maakt het toeval dat Robben (Europese topspeler) toentertijd ook in de Eredivisie speelde dat Leonardo ineens geen groot talent meer is?
En precies dat is nou juist de kwaliteit die maar weinigen is gegeven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Coen Moulijn nooit zelf zien spelen (zo oud ben ik nou ook weer niet). Het gaat meer om het beeld: je ziet Robben met de bal vanaf rechts aanzetten voor een sprint, iedereen weet dat hij naar binnen komt en met links gaat schieten. En toch lukt het steeds...
Ono speelde váák linksbuiten, net als Kalou, net als Leonardo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Beetje alsof je Arjen Robben met Wesley Sneijder gaat vergelijken.
Púúr qua talent was Ono nog véél beter. Dat had één van de grootste spelers uit de geschiedenis van deze aardbol kunnen worden.quote:Ono moest zich heel even aanpassen, maar liet toen snel zien dat zijn komst geen marketing-truc was. De middenvelder uit een voetbal-ontwikkelingsland bleek technisch bovenmatig ontwikkeld. In de wedstrijdjes die hij tot nu toe van trainer Bert van Marwijk mocht meespelen liet hij al heel wat moois zien.
Ono had ondanks het geringe aantal gespeelde minuten al de meeste assists bij Feyenoord achter zijn naam staan. De Aziaat kan voor de Rotterdamse club op alle gebieden een verrijking zijn. En hij is ondanks het massale media-circus om hem heen, zo zeggen zijn nieuwe ploeggenoten liefkozend, een heel leuk kereltje gebleven.
Ono startte gisteren tegen FC Groningen als linksbuiten, omdat Kalou het woensdag tegen Bayern schrikbarend slecht had gedaan. ,,Op rechts gaat het met Emerton nu goed. Op links ben ik nog aan het zoeken'', bekende Van Marwijk. ,,Met Leonardo, Ono en Kalou heb ik drie spelers die op die positie goed uit de voeten kunnen.''
Kijk eens wat die verdedigers doen: die stappen in of proberen het schot te blokken. Robben is behendig genoeg om zijn schijnschot of voorbeweging in te zetten waardoor hij weer kan aanzetten en met dat extra metertje vrij op doel kan schieten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Coen Moulijn nooit zelf zien spelen (zo oud ben ik nou ook weer niet). Het gaat meer om het beeld: je ziet Robben met de bal vanaf rechts aanzetten voor een sprint, iedereen weet dat hij naar binnen komt en met links gaat schieten. En toch lukt het steeds...
Welnee man, niet zo overdrijven. Was een geweldige speler en daar is het prima mee gezegd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ono speelde váák linksbuiten, net als Kalou, net als Leonardo.
Zie ook dit quoteje bijv:
[..]
Púúr qua talent was Ono nog véél beter. Dat had één van de grootste spelers uit de geschiedenis van deze aardbol kunnen worden.
Je bent gek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man, niet zo overdrijven. Was een geweldige speler en daar is het prima mee gezegd.
Niemand zegt hier dat hij een van de allergrootste talenten ter wereld was hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
En dát onderbouwt mijn argument dus dat Leonardo echt geen exceptioneel talent was, geen "wereldtalent" zoals het op Wiki stond. Maar gewoon een 'groot talent' in een toen 100 keer sterkere eredivisie.
In die tijd viel hij OOK op, maar dat waren er nog véél meer.
Ik heb eens een reportage gezien waarin ze dit "wetenschappelijk' onderzochten. De kracht van zijn actie zat in de snelheid waarmee hij van richting veranderde. Voor mij blijft hij altijd de man met het meest nichterige loopje op de velden...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En precies dat is nou juist de kwaliteit die maar weinigen is gegeven.
Gast, Ono was de nachtmerrie van Sneijder om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met je eens ben. Jouw logica.
En Caland is de absolute voetbalkenner, dat heb ik ZOJUIST nog gezegd dus mag ik dat compliment nu als árgument gebruikenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Ono zonder blessures was absolute wereldtop geworden.
Ono zonder belachelijke vlieguren voor interlands was absolute wereldtop geworden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Speculatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
Zo voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En Caland is de absolute voetbalkenner, dat heb ik ZOJUIST nog gezegd dus mag ik dat compliment nu als árgument gebruiken
Ik ben daar ook nooit zo van. Maar over Ono durf ik dat wel te roepen hoor.quote:
Sneijdertje in zijn beste jaren bij Ajax werd gék van Ono. Gisteren maakte iemand in het Ajaxtopic nog de opmerking dat dat Sneijders beste tijd aller tijden was (ben ik het niet mee eens maar dan nog).quote:
Maar wil je nu met een fictieve carriere van Ono mijn ongelijk bewijzen wanneer ik stel dat Leonardo een geweldig talent was? Ik ben je ff kwijt hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, Ono was de nachtmerrie van Sneijder om maar eens iets te noemen.
Ik zeg alleen dat Leonardo echt niet BELACHELIJK BIJZONDER was. Er liepen in de eredivisie toen nog zomaar 10 van dat soort gasten rond (en ja, nu trek ik het weer het overdrevene in)quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wil je nu met een fictieve carriere van Ono mijn ongelijk bewijzen wanneer ik stel dat Leonardo een geweldig talent was? Ik ben je ff kwijt hoor...
Nee. Sorry, ben ik gewoon echt niet met je eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Leonardo echt niet BELACHELIJK BIJZONDER was. Er liepen in de eredivisie toen nog zomaar 10 van dat soort gasten rond (en ja, nu trek ik het weer het overdrevene in)
Jij hebt het over één van de grootste spelers uit de geschiedenis van deze aardbol. Dat gaat me weer wat te ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar wél terechtik kon ook niet aanvoelen dat Caland me hierin zou steunen
Dat is ook wat ik zeg. Dat was hij niet geworden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het over één van de grootste spelers uit de geschiedenis van deze aardbol. Dat gaat me weer wat te ver.
In normale mensentaal is dat "een speler die goed rendeert bij Valencia"quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het over één van de grootste spelers uit de geschiedenis van deze aardbol. Dat gaat me weer wat te ver.
Maar hij had zeker wel bij de top van Europa gespeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zeg. Dat was hij niet geworden.
Oh dat geloof ik best.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij had zeker wel bij de top van Europa gespeeld.
Robben ben ik het wel mee eens. Kalou was ook een geweldig talent. Maar nu het stukje waarin de aanwezigheid van deze talenten Leonardo ineens talent-af maakt?quote:
Ik ben het alleen eens met Ono, omdat hij een gave techniek koppelde aan een geweldig inzicht en een goede mentaliteit. De andere 3 zijn vergelijkbaar qua technisch talent en verschillen enkel qua mentaliteit en geluk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leonardo had minder talent dan Robben en minder talent dan Kalou en minder talent dan Ono.
Dat baseer jij op hun carriere-verlopen. Puur kijkend naar de specifieke kwaliteiten (extreem snel, behendig, technisch, traptechniek) was er eigenlijk niks dat hem ervan weerhield ook zo'n grote speler te worden. Oh ja...een stuk of 5 ernstige blessures en de mentaliteit van een gearriveerde vedette.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leonardo had minder talent dan Robben en minder talent dan Kalou en minder talent dan Ono.
Dat hij ondergeschikt was aan deze jongens maakt dat hij 'iets-boven-middelmatig' talentje wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Robben ben ik het wel mee eens. Kalou was ook een geweldig talent. Maar nu het stukje waarin de aanwezigheid van deze talenten Leonardo ineens talent-af maakt?
Gast, ga ff een luchtje scheppen ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hij ondergeschikt was aan deze jongens maakt dat hij 'iets-boven-middelmatig' talentje was. NU zou hij zelfs door PSV'ers en hun strootmangeilerij verafgod worden in de huidige NL-competitie
.
Leonardo mistte echt wel dat 'laatste stapje' in zijn snelheid. Had een bizar klein draaicirkeltje maar nét even een voetje te breed. Had een goede techniek maar wist nét even niet die man te passeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat baseer jij op hun carriere-verlopen. Puur kijkend naar de specifieke kwaliteiten (extreem snel, behendig, technisch, traptechniek) was er eigenlijk niks dat hem ervan weerhield ook zo'n grote speler te worden. Oh ja...een stuk of 5 ernstige blessures en de mentaliteit van een gearriveerde vedette.
Kap je kent me nou toch welquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ga ff een luchtje scheppen ofzo.
Ja maar Mike we moeten wat in de zomerstopquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is deze disscussie wie er beter was Ono of Leo ? Dan overduidelijk Ono maar beide hebben het niet gemaak. Beetje een non-discussie.
Leonardo was gewoon snel hoor. Niemand die hem bij kon houden. En z'n man voorbij lukte ook prima. Ik snap niet waar je dit allemaal vandaan haalt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leonardo mistte echt wel dat 'laatste stapje' in zijn snelheid. Had een bizar klein draaicirkeltje maar nét even een voetje te breed. Had een goede techniek maar wist nét even niet die man te passeren.
Dat maakt je dus niet extreem bijzonder.
Ga dan op youtube genieten van de uefa cup winst.. Vandaag de finale en de match tegen pisvee weer gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar Mike we moeten wat in de zomerstop
Ik ben het echt met je oneensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leonardo was gewoon snel hoor. Niemand die hem bij kon houden. En z'n man voorbij lukte ook prima. Ik snap niet waar je dit allemaal vandaan haalt om eerlijk te zijn.
Voor de rest hou ik wel van je natuurlijk.
Bou wat huijzen en vier hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedoel je alter-ego Ritmo of alter-ego Das-Phantom?
Laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben het echt met je oneens. Ik vond hem gewoon niet bijster bijzonder
. Zo heb je ook gasten die het na al die jaren niet zien in Messi (inZanity
).
Beter laten ze die gast gewoon lekker met rust.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets met Ritmo en als je dat zinnetje achter elkaar typt vind je hem terug.
Ja die is aardig gemeen behandelt maar jezus... Zo'n grote mond combineren met... zo'n grote mond, zegmaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter laten ze die gast gewoon lekker met rust.
Gewoon kansloos om iemand zo aan te pakken privé om wat 'ie op internet zet. Was het ook niet altijd eens met hem, maar boeiend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die is aardig gemeen behandelt maar jezus... Zo'n grote mond combineren met... zo'n grote mond, zegmaar(snap je 'm?
![]()
![]()
) lokt vanzelf reacties uit.
Dat ben ik compleet met je eens. Ik heb zelf ook een aardig buikje gehad vroeger en ook onhandige jaren gehad. Mijn identiteit van toen ik 18/19 was hoeft ook niet het internet op zegmaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon kansloos om iemand zo aan te pakken privé om wat 'ie op internet zet. Was het ook niet altijd eens met hem, maar boeiend.
Daar gaat het niet eens om joh. Lekker boeiend verder hoe iemand eruit ziet. Die mongolen in onz en klb gingen alleen nog effe wat verder dan een fotootje online zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ben ik compleet met je eens. Ik heb zelf ook een aardig buikje gehad vroeger en ook onhandige jaren gehad. Mijn identiteit van toen ik 18/19 was hoeft ook niet het internet op zegmaar.
Dus ik snap je.
Met 'onhandige jaren' had ik het meer over mijn privé toen. Loek is echt op alles gepakt, wat voor opleiding die deed, opgepakt door politie etc. etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om joh. Lekker boeiend verder hoe iemand eruit ziet. Die mongolen in onz en klb gingen alleen nog effe wat verder dan een fotootje online zetten.
Dát ken ik wel. Maar Loek had er ook een handje van nogal denigerend over te komen. Dat heb ik alleen maar tegenover een paar users en af en toe stook ik wel een beetje hier en daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die jongen gebruikte Fok! Gewoon als ontlading.. En dan pakken ze hem zo...
Trieste kneuzen.
Voor ontlading gebruik je toch je vrienden, sport en uitgaan? Toch niet FOK?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die jongen gebruikte Fok! Gewoon als ontlading.. En dan pakken ze hem zo...
Trieste kneuzen.
Mwah. Ik ontlaad hier ook wel man. Ik ben soms gesloopt van m'n lange dagen en heb dan echt geen zin meer om naar maten te gaan of te gaan sporten. Dan is een uurtje op Fok! ragen tegen PSV'ers ook wel fijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Voor ontlading gebruik je toch je vrienden, sport en uitgaan? Toch niet FOK?
Hoe kom je dáár nou bij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Maar jij bent toch ook tegen 'm losgegaan HMF?
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Zijn er echt mensen waar hun leven een stuk minder leuk was als er geen forum zoals FOK bestond?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah. Ik ontlaad hier ook wel man. Ik ben soms gesloopt van m'n lange dagen en heb dan echt geen zin meer om naar maten te gaan of te gaan sporten. Dan is een uurtje op Fok! ragen tegen PSV'ers ook wel fijn.
In die zin dat ik hier wel eens grappige dingen mee maak ja. Voor de rest niet echt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Zijn er echt mensen waar hun leven een stuk minder leuk was als er geen forum zoals FOK bestond?
O nee dat niet hoor. Anders pak ik de motor en scheur ik even door het bergse bos als een idioot. Maar het is wel lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Zijn er echt mensen waar hun leven een stuk minder leuk was als er geen forum zoals FOK bestond?
Klopt wat je zegt ik vroeg toen ook wat er aan de hand was in de slowchat. En een mod maande mij gelijk tot stoppen.. Had echt geen idee wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nou bij?Ik kreeg een ban omdat ik vroeg "Pics". Letterlijk. Dat was het enige. Een weekban omdat ik "Pics" typte.
Of bedoel je das-phantom? Die hebben we sindsdien niet meer teruggezien![]()
![]()
. Mission accomplished.
Ik Fok! al 8 en een half jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Geef die man toch een functie.quote:Van Hanegem: ik word geen hoofdtrainer meer.
Feyenoord-icoon Willem van Hanegem ziet zichzelf in de toekomst niet meer als hoofdtrainer aan de slag gaan, toch sluit 'De Kromme' niet uit dat hij nog terugkeert in de voetballerij. "Ik zou het wel leuk vinden om twee dagen in de week bezig te zijn. Dat is het enige. Werken met wat jongere gasten. Dat ik er tussen sta en dan kijk hoe ver ze kunnen komen. Ik zie mezelf niet meer de hele week als trainer bezig zijn.'
Vorig jaar werd Van Hanegem nog in verband gebracht met Feyenoord, toen de club onder leiding van trainer Mario Been een heel moeizaam seizoen draaide en de oud-speler en trainer van de Rotterdammers wilde helpen. Dat kwam er destijds niet van en gaat nu volgens Van Hanegem helemaal niet meer gebeuren. 'Bij Feyenoord zitten goede mensen. Dat Ronald Koeman het zo goed doet verbaast me niet, omdat het uitstekende spelers zijn. Alleen mocht je dat vorig jaar niet zeggen, omdat ze er niets van bakten.'
'Mij verbaast dit niet,' vervolgt hij. 'Wel dat ze tweede zijn geworden, maar dat ze bij de eerste vier konden spelen wist ik wel zeker. Of ze dat volgend jaar kunnen evenaren weet ik niet, maar bij de eerste vier eindigen kan wel weer, ondanks het vertrek van een goede spits (John Guidetti, red). Maar er lopen echt nog wel wat aardige spitsen rond.'
In de aanloop naar het EK in Polen en Oekraine is er veel discussie over de spitspositie van het Nederlands elftal. Moet voormalig Feyenoord-speler Robin van Persie of Klaas-Jan Huntelaar spelen? Van Hanegem heeft daar een duidelijke mening over. 'Allebei. Ze schieten er dit seizoen 60 in bij elkaar. Welk land heeft twee van zulke spelers. Dan moet je niet zaniken over balans in het elftal. Als ik twee goede spelers heb laat ik ze spelen. Waarom heb je goede spelers, om ze te laten spelen toch? Dan ga ik ze niet op de bank laten zitten.'
Hij heeft wel verstand van zaken maar het komt er zo vreemd uit bij hem elke keer., hij zet zichzelf voor gek..,quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Van Hanegem werd wel door iedereen voor gek verklaart dat Feyenoord met dit spelersmateriaal binnen 3 jaar mee kon doen om het kampioenschap vorig jaar.
Die man ziet het toch beter dan iedereen in de media die hem voor seniele gek wegzette.
Beetje meer respect voor de grootste clubman aller tijdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft wel verstand van zaken maar het komt er zo vreemd uit bij hem elke keer., hij zet zichzelf voor gek..,
Idioot.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Personeelsbeheer van de schoonmaak ploeg
Wat wil je hem laten doen dan?quote:
Voor een icoon als Van Hanegem is er altijd wel een functie.quote:
Laten we hem scouten.., groei van spelers heeft ie kijk op..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een icoon als Van Hanegem is er altijd wel een functie.
Laat die man gewoon af en toe een praatje aanknopen met de jonge jongens. Clasie is DOL op Van Hanegem (waren buren).quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een icoon als Van Hanegem is er altijd wel een functie.
Wat jij denkt is niet relevant.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef psychosomatic het volgende:
Na dit optreden kan ik Willem echt niet meer serieus nemen. Als hij wat voetbal betreft nou 30 jaar onder een steen had gelegen, maar niet zo heel lang geleden was hij nog trainer en dan toch zulke onzin uitslaan.
I LOL'd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
SOrry maar wát precies is er mis met de opmerking van Van Hanegem? De snelste voetballer ooit speelde alweer 20 jaar geleden (Van Gobbel). Enige voetballer ooit bij mijn weten die onder de 10seconden de 100 meter kon lopen.
Zijn punt is terecht: denk je nou ECHT dat voetballers van nu sneller zijn dan de spelers van vroeger? Ja, handelingssnelheid,. Maar puur rennen? Echt niet.
Van Hanegem streept gewoon hele legitieme punten aan. "Het gras is beter. Het gras is sneller". Da fuq?![]()
. De Kuip heeft 4 grasmatten in haar geschiedenis gehad; nu is de grasmat ineens beter dan de mat van 2000 ofzo?
!
quote:EdwardVanCuilenborg @MegaFeyenoord
Ricky van #Haaren wordt betrokken in de deal met ADO Den Haag over #Immers. Van #Haaren kan ook naar RKC, maar ADO heeft zijn voorkeur.
Leerdam moeten we houden., ben ook bang dat het een gevalletje gaat worden die het anders bij een andere club wel gaat maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuck man, ik kijk echt bijna nooit wedstrijden van andere clubs. Zeker niet de volledige 90 minuten. Maar als John ergens anders gaat spelen, waar dan ook, ga ik die club wekelijks volgen, dat weet ik nu al
Overigens is Leerdam een keiharde eindbaas, en zou het super zonde zijn om die jongen nog een jaar op de bank te houden. Wat mij betreft zoekt hij zijn heil ergens anders. Hij wordt hier niet serieus genomen, ook niet op 'zijn' plek. Die jongen moet spelen. En zolang die Vormer de voorkeur krijgt boven hem, lekker weg gaan jongen. Feyenoord ziet het niet in hem, wat een regelrechte blunder gaat worden. Die jongen is zo fuckin onderschat. Zet hem een seizoen op zijn plek, en hij gaat elke wedstrijd minstens een 7 halen.
Whut, ADO krijgt een transfervrije speler en geld en wij dan Immers?quote:
met zo een deal kan ik niet ontevreden zijn...quote:
Ja. Onzinbericht dus.quote:
Feyenoord heeft Ricky Van Haaren wel een aanbieding gedaan volgens AD, maar hij heeft die zelf geweigerd. Misschien zien ze af van een eventuele opleidingsvergoeding of doorverkooppercentage?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die is transfervrij, hoe kan je die dan in een deal.betrekken?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Huisgenoot die geen fuck uitvoert..
Ritmo is er weer xD
HSV lijkt wel het NAC van Duitsland te worden, met al die ex-Feyenoorders.quote:
ze hebben geld en dat vind onze guzzy altijd wel fijntjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die club stelt weinig meer voor, domme keuze.
Ach, gelukkig schakelen domme mensen zichzelf vaak uit. In dit geval door puur naar de centen en de naam van de club te kijken. Over 2 seizoenen gaat hij met Aston Villa naar het Championship, jammer van zo'n mooie clubquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:20 schreef Cara het volgende:
[..]
ze hebben geld en dat vind onze guzzy altijd wel fijntjes
Oh ja, gevonden. Wat een mongool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Merkie het volgende:
Hij zei dat van alle clubs Feyenoord wel de laatste is waar De Guzman heen zou moeten gaan ofzo.
Schijnt bezig te zijn met een contract af te dwingen bij Espanyol, heeft zelfs al gescoord.quote:
Virtuale stand is dus nu:quote:FC Midtjylland vs FC Kopenhagen 1 - 0
Brøndby IF vs FC Nordsjælland 0 - 1
Dat zou Kopenhagen als potentiële tegenstander betekenen. Dat is i.i.g. al beter dan Club Brugge.quote:1 FC Nordsjælland 32 20 5 7 46 22 +24 65
2 FC Kopenhagen 32 18 9 5 53 25 +28 63
Nice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Happel het volgende:
Slot van Deense competitie is bezig.
Ruststanden nu:
[..]
Virtuale stand is dus nu:
[..]
Dat zou Kopenhagen als potentiële tegenstander betekenen. Dat is i.i.g. al beter dan Club Brugge.
Klopt dat wel? Volgens Vi scorebord zijn het deze wedstrijdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Happel het volgende:
Slot van Deense competitie is bezig.
Ruststanden nu:
[..]
Virtuale stand is dus nu:
[..]
Dat zou Kopenhagen als potentiële tegenstander betekenen. Dat is i.i.g. al beter dan Club Brugge.
Ah, ik ben goed bezig zie ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:59 schreef Grifte het volgende:
HT FC Kopenhagen
1 - 0
Silkeborg
HT FC Nordsjælland
1 - 0
AC Horsens
Je hebt de verkeerde wedstrijden te pakken, waren die van afgelopen zondag denk ik. Stand ook van afgelopen speeldag.
Stand is nu dus gewoon allebei +3
Fenerbache moet volgens mij 6 wedstrijden zonder publiek spelen. Hoorde i.i.g. zoiets. Beter niet Istanbul dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
Man laat het PLEEEEEEEEEASE een tripje naar Istanbul of Kopenhagen worden
Boeie, gebeurt ons allemaal wel is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, ik ben goed bezig zie ik
Tijd om te gaan slapen volgens mij.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
Het risico op rellen is erg groot bij de Denen denk je ook niet?
De geschiedenis wijst uit dat zoiets niet veel uit zal maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
Het liefst zou ik zeggen: ''Geen uitsupporters'', maar dat kun je ook niet maken.
2000 Was wel een hele andere tijd m.b.t. rellen omtrent voetbalwedstrijden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De geschiedenis wijst uit dat zoiets niet veel uit zal maken.
Gaat niet om de rellen, gaat om het wel of niet meenemen van uitsupporters. Mensen laten zich niet tegenhouden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2000 Was wel een hele andere tijd m.b.t. rellen omtrent voetbalwedstrijden.
Nee maar de angst voor rellen is nu veel groter en het zal nu vele malen moeilijker zijn om er achteraan te reizen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat niet om de rellen, gaat om het wel of niet meenemen van uitsupporters. Mensen laten zich niet tegenhouden.
Euh nee, dat maakt het echt niet moeilijker. Niemand bepaalt waar jij gaat staan. Laat dat toevallig in een land zijn waar Feijenoord dan speelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee maar de angst voor rellen is nu veel groter en het zal nu vele malen moeilijker zijn om er achteraan te reizen.
Heb je gelijk in, misschien maar beter gewoon een kaartje in het stadion.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat niet om de rellen, gaat om het wel of niet meenemen van uitsupporters. Mensen laten zich niet tegenhouden.
In Turkije denk ik dat ze er niet heel erg moeilijk over doen om een Nederlander terug te sturen waar ze ook maar een klein vermoeden van hebben dat diegene voor Feijenoord komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Euh nee, dat maakt het echt niet moeilijker. Niemand bepaalt waar jij gaat staan. Laat dat toevallig in een land zijn waar Feijenoord dan speelt.
Lekker een buscombi, en extragratis noodverordeningquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
Alleen als je Brugge loot zal zo een verbod wel te handhaven zijn.
Dat is het leuke juist. Het probleem is niet de landen waar we moeten spelen maar de club zelf die liever niet heeft dat je er heen gaat. Het zal die mensen daar aan hun reet roesten of je komt of niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Turkije denk ik dat ze er niet heel erg moeilijk over doen om een Nederlander terug te sturen waar ze ook maar een klein vermoeden van hebben dat diegene voor Feijenoord komt.
Dat kan dus niet meer omdat FC Kopenhagen tweede is geworden. Die zijn nu geplaatst.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
Alleen als je Brugge loot zal zo een verbod wel te handhaven zijn.
Haha. Word je zeker opgepakt op het vliegveld omdat je een geregistreerde Feyenoorder bent. Jij ziet spoken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Turkije denk ik dat ze er niet heel erg moeilijk over doen om een Nederlander terug te sturen waar ze ook maar een klein vermoeden van hebben dat diegene voor Feijenoord komt.
Ik denk dat de gemeente en politie van Istanbul niet graag hebben dat er groepen Feijenoorders komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is het leuke juist. Het probleem is niet de landen waar we moeten spelen maar de club zelf die liever niet heeft dat je er heen gaat. Het zal die mensen daar aan hun reet roesten of je komt of niet.
[..]
Dat kan dus niet meer omdat FC Kopenhagen tweede is geworden. Die zijn nu geplaatst.
Geloof me, die zal het aan hun reet roesten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemeente en politie van Istanbul niet graag hebben dat er groepen Feijenoorders komen
Er zal altijd wel een slager zijn die ons dan op gratis döner trakteert.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemeente en politie van Istanbul niet graag hebben dat er groepen Feijenoorders komen
Okquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof me, die zal het aan hun reet roesten.
Ben voor allemaal niet echt bang ofzo. Kiev is niet meer zo goed vind ik als tot 3/4 jaar terug. Toch het liever geen Fenerbahce. Die gasten zullen er echt een idiote zooi van maken tijdens de vCL wedstrijden aangezien ze de eerste 6 van de competitie er niet bij zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
Nordsjaelland 3-0 gewonnen, en dus kampioen. Kopenhagen 2e en dus...
Definitief lijstje potentiële tegenstanders 3e VCL (Onder voorbehoud :p)
Dinamo Kiev
Fenerbahce
Panathinaikos
Kopenhagen
Ja joh. Die zijn niks gewend daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk als de club besluit geen supporters mee te nemen, dan is dat een besluit van de club. Dat zal niet in overleg met de lokale overheid aldaar gaan.quote:
Die Turken maken ons af, joh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. Die zijn niks gewend daar.
Paar honderd Feyenoorders en heel Istanbul staat op z'n kop.
Duizenden lijpe turken die wel zin hebben in een potje rellen met die Nederlandersquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. Die zijn niks gewend daar.
Paar honderd Feyenoorders en heel Istanbul staat op z'n kop.
Och. Viel 10 jaar terug ook wel mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Duizenden lijpe turken die wel zin hebben in een potje rellen met die Nederlanders
Viel in 2002 ook wel mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:57 schreef Muto het volgende:
Fenerbahce-thuis is gegarandeerd Turken in de gracht. Die gaan echt door heel De Kuip zitten dan.
Het zal dan eerder in Rotterdam dan in Istanbul uit de hand lopen. Sowieso zal het aantal Feyenoorders meevallen. Loting is pas 2 weken/3 weken voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Viel 10 jaar terug ook wel mee.
Kregen we nog staande ovatie. Sportieve mensen joh.
Maar de politie in Istanbul maakt zich dus echt niet druk om wat Nederlanders. Weet niet in welke droomwereld jij leeft.
Die politie zal zich ongetwijfeld niet druk maken over de Nederlanders, maar eerder over de reactie van die Turken die dan waarschijnlijk nog steeds kwaad zijn over het feit dat ze 6 wedstrijden niet naar binnen mogen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de politie in Istanbul maakt zich dus echt niet druk om wat Nederlanders. Weet niet in welke droomwereld jij leeft.
Zat toen naast het uitvak op DD.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Viel in 2002 ook wel mee.
Denk ik tenminste. Lag die hele wedstrijd ergens op een trap te slapen
Dat is best klote inderdaad. En het is in het hoogseizoen, dus prijzen zullen ook zwaar ruk zijn. Voor Kiev ben je sowieso al ¤300 kwijt voor de vlucht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Het zal dan eerder in Rotterdam dan in Istanbul uit de hand lopen. Sowieso zal het aantal Feyenoorders meevallen. Loting is pas 2 weken/3 weken voor de wedstrijd.
Kopenhagen is prima te rijden toch. Veerbootje pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is best klote inderdaad. En het is in het hoogseizoen, dus prijzen zullen ook zwaar ruk zijn. Voor Kiev ben je sowieso al ¤300 kwijt voor de vlucht.
Kopenhagen is het makkelijkst en het voordeligst, ja. Daarom ook daar de voorkeur voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopenhagen is prima te rijden toch. Veerbootje pakken.
Toppertje weer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 23-05-2012 om 22:47:28Spaanse media melden dat Real Betis op 25 juli waarschijnlijk de tegenstander van Feyenoord zal zijn in de openingswedstrijd van het seizoen reageer retweet
Wat zou een tegenstander zijn waarvan je wel warm word? Alles wat zou kunnen wordt toch afgeraden, vanwege onze reputatie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Toppertje weer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 23-05-2012 om 22:47:28Spaanse media melden dat Real Betis op 25 juli waarschijnlijk de tegenstander van Feyenoord zal zijn in de openingswedstrijd van het seizoen reageer retweet
Vlak voor de 0 2 werd er nog wel met stoelen gegooid richting van marwijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Had op¨GBA gehoopt. Had ik wat van mijn nec-vrienden mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zou een tegenstander zijn waarvan je wel warm word? Alles wat zou kunnen wordt toch afgeraden, vanwege onze reputatie.
Maar Betis hebben we toch al een keer als tegenstander gehad?
Die hebben natuurlijk nog een rekening open staan, hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Had op¨GBA gehoopt. Had ik wat van mijn nec-vrienden mee kunnen nemen.
Aldus een Grieke gozert.quote:Panathinaikos is juist heel erg afgezakt. Speelt zeer slecht en wint bijna nooit overtuigend in de Griekse competitie. De club heeft heel veel geldzorgen sinds de rijke eigenaar vorig jaar besloot geen geld te steken in de club. Ze modderen wat aan en ze zullen in augustus verre van "start-klaar" zijn. Vorig jaar was precies hetzelfde en het is niet voor niets dat ze toen uitgeschakeld zijn door kopenhagen en door maccabi (eurloeague) en in augustus al Europees waren uitgespeeld. Dat was nog nooit gebeurd in hun historie. Wat dat betreft kan Feyenoord het beste Panathinaikos loten want die zullen ze echt wel in hun pokket hebben.
doe eens een gok.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hoe eindigden ze dan toch zo hoog?
Omdat de rest van de competitie niveautje Jupiler League isquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hoe eindigden ze dan toch zo hoog?
Nee, heel Griekenland is een corrupt land dat uit de euro wordt geflikkerd maar de voetbalcompetitie is compleet zuivere koffie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Was die hele Griekse competitie niet hartstikke corrupt?
De Griekse competitie is de meest eerlijke die er is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Was die hele Griekse competitie niet hartstikke corrupt?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Griekse competitie is de meest eerlijke die er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Klopt ging om de Kappa-Cup ,die wedstrijd hebben we met pingels gewonnen in Sevillaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar Betis hebben we toch al een keer als tegenstander gehad?
1 van m'n mooiste uitwedstrijden!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
De geschiedenis wijst uit dat zoiets niet veel uit zal maken.
quote:Chelsea neemt afscheid van Kalou'
HOOFDDORP - Salomon Kalou moet op zoek naar een nieuwe club. Chelsea zal het aflopende contract van de 26-jarige Ivoriaan niet verlengen, zo bericht de BBC.
Foto: ANP
Afgelopen zaterdag stond Kalou nog in de basis in de gewonnen Champions League-finale tegen Bayern München. Chelsea nam de aanvaller in 2006 over van Feyenoord.
Afgelopen week liet Kalou in het magazine van NUsport weten dat hij ooit terug zal keren bij de Rotterdammers. “Misschien over een paar jaar, misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje.”
Chelsea zal ook afscheid nemen van verdediger José Bosingwa. De 29-jarige Portugese verdediger kwam in 2008 over van FC Porto.
Didier Drogba besloot zelf te vertrekken na zijn heldenrol in de Champions League-finale.
Nou ik zal toch een poging wagen, als je zo'n speler kan krijgen voor relatief weinig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:18 schreef Guidetti het volgende:
Tsja Kalou. Zou geweldig zijn maar volgens mij heeft van Geel aangegeven geen contact met hem op te nemen.
Gaat niet gebeuren. En Drenthe ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ik zal toch een pofing wagen, als je zo'n speler kan krijgen voor relatief weinig.
Ze weten daar ook wel dat het redelijk gelukkig was, in de competitie hebben ze ook niets laten zien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind dat zo onbegrijpelijk dat een heel elftal leegloopt na een CL winst
Kuijtquote:
Inderdaad die grote schoonmaak zat er al een tijd aan te komen, dat Kalou daar ook bij hoort verbaast me wel een beetje, die heeft nog een aardig voetballeven voor zich.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze weten daar ook wel dat het redelijk gelukkig was, in de competitie hebben ze ook niets laten zien.
Ik geloof eigenlijk niet dat hij naar HSV wil. Hij wilde nogmaals naar een club die Europees mee doet om de prijzen. HSV speelt niet eens Europees.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Kuijt.. apart hoe snel je van iemand kan gaan walgen zeg. Misselijke kut vent, die Dirk. Laat 'm lekker naar die Duitsers gaan, mislukt ie daar ook nog, en kan ie lekker gaan afbouwen bij de Katwijkse biefstukboer.
Veel liever Kalou dan Drenthe trouwens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:55 schreef Cara het volgende:
zeg tegen drenthe dat je cabral gaat verkopen en dat ze hem willen halen met dat salaris zodat hij nog even moet wachten.. win win situatie?
volgens mij is Drenthe bereid voor weinig te komen en Kalou niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Veel liever Kalou dan Drenthe trouwens.
Marktwerking? Als je ergens zonder die voorwaarden al een miljoen kan pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom dit soort contracten niet bij Feyenoord voorkomen. STEL je speelt als Drenthe op de linkerflank (niet echt onlogisch toch?)
Basissalaris: 2.5 ton
Bonus bij 30 assists en/of doelpunten (bij elkaar opgeteld) in Beker, Europa en Eredivisie bij elkaar opgeteld: 6 ton
Dan gaat zo'n speler toch 100 keer meer zijn best doen, heb je gelijk iemand die gemotiveerd tot op het bot is
Ik zat al te peinzen, waar ken ik die nick van... dat is écht lang geledenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Luni! Ook weer eens besloten langs te komen?
Ja joh,quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Luni! Ook weer eens besloten langs te komen?
Daar heb ik wel op gezeten, maar volgens mij onder een andere naam.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Is dat de Luni die ook ooit eens actief was op het 'oude' LN forum?
HSV is gewoon een goede club hoor. Ze spelen in iedergeval op een hoger niveau dan Feyenoord. Dus die keuze is echt niet zo heel vreemd voor een speler zoals Kuijt.quote:
Op basis van?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als hij komt verwacht hij bij de topsalarissen te zitten, niet geheel onterecht ook.
Ik zat op mobiel en zag de nickname niet maar toen ik "Devv" zag wist ik alweer genoeg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Devv het volgende:
[..]
HSV is gewoon een goede club hoor. Ze spelen in iedergeval op een hoger niveau dan Feyenoord. Dus die keuze is echt niet zo heel vreemd voor een speler zoals Kuijt.
Hihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Devv het volgende:
[..]
HSV is gewoon een goede club hoor. Ze spelen in iedergeval op een hoger niveau dan Feyenoord. Dus die keuze is echt niet zo heel vreemd voor een speler zoals Kuijt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef Cara het volgende:
waarom hebben we toch geen geld![]()
we hadden zo Drenthe - Kuyt - Kalou gehad als je ook maar een miljoentje of 8 budget had
Ah oke, gelukkig maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar heb ik wel op gezeten, maar volgens mij onder een andere naam.
De Cler kreeg eigenlijk te weinig betaald, die speelde op 10 posities...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Precies dat is wáárom we geen geld hebben.
"Hé laten we talentpoules opzetten om Makaay, Van Bronckhorst, Cler, Tomasson en Hofland te halen zonder enige vorm van restwaarde! Maar dat geeft niet we worden heus wel kampioen!"
Ironisch genoeg waren twee van die jongens gelijk ook de REDDING van de club.....
nee, dit is anders. je kan transfervrij 3 topspelers waarvan 2 met sterke restwaarde overnemen. Bij de poules werd heel Feyenoord voor een stuiver de deur uitgedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Precies dat is wáárom we geen geld hebben.
"Hé laten we talentpoules opzetten om Makaay, Van Bronckhorst, Cler, Tomasson en Hofland te halen zonder enige vorm van restwaarde! Maar dat geeft niet we worden heus wel kampioen!"
Ironisch genoeg waren twee van die jongens gelijk ook de REDDING van de club.....
Dat de VvF hier niet in willen investeren, maar wel eerder in Cisse haha.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef Cara het volgende:
waarom hebben we toch geen geld![]()
we hadden zo Drenthe - Kuyt - Kalou gehad als je ook maar een miljoentje of 8 budget had
dat we voor hem ooit 5 mil hebben betaaldquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat de VvF hier niet in willen investeren, maar wel eerder in Cisse haha.
Ik denk trouwens dat Koeman ook niet met Drenthe wil werken, te weinig discipline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |