abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111928380
Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

FEYENOORD DE CL IN _O_ _O_ _O_

Hier vind je de OP.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 15:14:09 ]
pi_111928436
Even terug op de Leerdam discussie: natuurlijk waanzin om die weg te willen sturen jongens :'). Wat ga je doen bij een blessure van Janmaat?

Ahmadi, Vormer, Clasie (vilhena): allemaal een maatje te groot voor Leerdam. DIe moet zich VOLLEDIG richten op de RB positie en dan gaat hij komend jaar zomaar 15 potjes kunnen spelen, want Janmaat houdt no way 45 wedstrijden vol komend seizoen.

Ik zou eerder nadenken over het op laten bokken van Mokotjo, hoe zonde ook. Mijn oplossing tegen AZ (mokotjo RB, leerdam middenveld) werkte namelijk als een tiet _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 15:15:37 ]
pi_111928470
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, want je weet zeker dat El Ahmadi en Clasie er volgend jaar nog zijn. :')

[..]

Wel.
Dus dan gaan we maar weer terugvallen op Leerdam?
Wat denk je dat Kelvin zegt als van Geel aankomt met: ''Kelvin we willen je een jaartje op een lager niveau stallen zodat je veel speelt en jezelf ontwikkeld''
Denk je niet dat Kelvin dat zegt: ''Maar meneer van Geel, ik heb seizoen alle wedstrijden gespeeld en met Feyenoord bovenmaats gespresteerd"???
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_111928472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
Bitch please, er waren superveel voetballers met hoge verwachtingen die het niet waarmaakten :'). Gast is nooit het niveau Eredivisie ontstegen, and thats a fact.
Mwoah...onze Leo steeg er wel bovenuit hoor. Was supersnel, technisch, niet zo'n scharminkel als bijvoorbeeld een Cabral en had nog een goede trap ook.
pi_111928497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mwoah...onze Leo steeg er wel bovenuit hoor. Was supersnel, technisch, niet zo'n scharminkel als bijvoorbeeld een Cabral en had nog een goede trap ook.
Een van de grootste wereldtalenten toen? Give me a break :D.
pi_111928536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een van de grootste wereldtalenten toen? Give me a break :D.
Ik heb het niet over wereldtalenten, dat sleep jij er weer bij om mijn post in 't belachelijke te trekken. :')
pi_111928552
quote:
19s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dus dan gaan we maar weer terugvallen op Leerdam?
Wat denk je dat Kelvin zegt als van Geel aankomt met: ''Kelvin we willen je een jaartje op een lager niveau stallen zodat je veel speelt en jezelf ontwikkeld''
Denk je niet dat Kelvin dat zegt: ''Maar meneer van Geel, ik heb seizoen alle wedstrijden gespeeld en met Feyenoord bovenmaats gespresteerd"???
Jij hebt gelijk. Leerdam moet gewoon bij Feyenoord blijven OF verkocht worden. Maar verkopen zou HEEL dom zijn, daar je dan alleen janmaat (en mokotjo) op RB hebt of noodoplossingen (zoals De Vrij) moet gaan verzinnen. Moet je niet willen :N Zeker gezien de excellente uitwisseling tussen Ahmadi en Leerdam die elkaar feilloos aanvoelen.
pi_111928581
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk. Leerdam moet gewoon bij Feyenoord blijven OF verkocht worden. Maar verkopen zou HEEL dom zijn, daar je dan alleen janmaat (en mokotjo) op RB hebt of noodoplossingen (zoals De Vrij) moet gaan verzinnen. Moet je niet willen :N Zeker gezien de excellente uitwisseling tussen Ahmadi en Leerdam die elkaar feilloos aanvoelen.
Dan moet je hem dus nog gewoon een jaar houden en na volgend seizoen kijken of hij mag blijven of dat je hem van de hand doet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_111928588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb het niet over wereldtalenten, dat sleep jij er weer bij om mijn post in 't belachelijke te trekken. :')
Je quote toch echt mijn post waarin Leonardo als "wereldtalent" werd omschreven op Wiki schattebout. :6
pi_111928626
quote:
19s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan moet je hem dus nog gewoon een jaar houden en na volgend seizoen kijken of hij mag blijven of dat je hem van de hand doet.
Ben ik het helemaal mee eens. Of hem nu al verkopen (als je daar behoefte aan hebt). Maar naar NEC ofzo sturen is een directe klap in het gezicht van de op 4-na-beste voetballer van Feijenoord dit seizoen (na Clasie, Ahmadi, Guidetti en schijnbaar is iedereen weg van Bakkal ineens :')).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 15:19:12 ]
pi_111928637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je quote toch echt mijn post waarin Leonardo als "wereldtalent" werd omschreven op Wiki schattebout. :6
Jouw post:
quote:
Bitch please, er waren superveel voetballers met hoge verwachtingen die het niet waarmaakten . Gast is nooit het niveau Eredivisie ontstegen, and thats a fact.
pi_111928685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jouw post:

[..]

Nee schat, het gaat om de post dat hij een wereldtalent was, waarop jij reageerde:

quote:
Het was ook gewoon een gigantisch talent. Kun je nu lacherig over doen omdat hij 't niet heeft waargemaakt, maar iedereen had er gigantische verwachtingen van.
Waarop IK reageerde:

quote:
Bitch please [...]
Waarop jij reageerde:

quote:
je eerste reactie was dus op het wereldtalentdingetje. En face it, dat was hij nooit ;).

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 15:21:08 ]
pi_111928716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee schat, het gaat om de post dat hij een wereldtalent was, waarop jij reageerde:

[..]

Waarop IK reageerde:

[..]

je eerste reactie was dus op het wereldtalentdingetje. En face it, dat was hij nooit ;).
Ik reageer op hetgeen ik net quote van jou. Scroll maar ff naarboven.
pi_111928729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik reageer op hetgeen ik net quote van jou. Scroll maar ff naarboven.
Hij is nu verbeterd. Read again please? O+
pi_111928798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hij is nu verbeterd. Read again please? O+
Het was toch ook gewoon een gigantisch talent? Gastje had alles om 't ver te schoppen als aanvaller. Had meer specifieke kwaliteiten dan zo'n Castaignos die hier op handen wordt gedragen.
pi_111928868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Of hem nu al verkopen (als je daar behoefte aan hebt). Maar naar NEC ofzo sturen is een directe klap in het gezicht van de op 4-na-beste voetballer van Feijenoord dit seizoen (na Clasie, Ahmadi, Guidetti en schijnbaar is iedereen weg van Bakkal ineens :')).
Ik vind dat hij belangrijke goals heeft gemaakt, maar vaak onzichtbaar was. Ik ben er alleen bang voor dat hij voor balans zorgde op het middenveld (net goed gaan staan bij balverlies, zodat een counter niet vloeiend kan verlopen) en dat we die kwaliteit misschien gaan missen.
BFF met GGMM
pi_111928923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het was toch ook gewoon een gigantisch talent? Gastje had alles om 't ver te schoppen als aanvaller. Had meer specifieke kwaliteiten dan zo'n Castaignos die hier op handen wordt gedragen.
Klopt. Leoardo was een geniaal talent. Hij is helaas naast zijn schoenen gaan lopen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:25:57 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111928931
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind dat hij belangrijke goals heeft gemaakt, maar vaak onzichtbaar was. Ik ben er alleen bang voor dat hij voor balans zorgde op het middenveld (net goed gaan staan bij balverlies, zodat een counter niet vloeiend kan verlopen) en dat we die kwaliteit misschien gaan missen.
Bakkal was juist dramatisch in de omschakeling aanval - verdediging. Hoe veel vuil werk Clasie en El Ahmadi telkens moesten oplossen :{w Daarom ben ik wel gematigd positief als die Immers komt, alleen nog het prijskaartje bekijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111928990
Ik werd zojuist fan van Van der Vaart.

Wist niet eens de naam van Jetro Willems. Pwnend _O- :D
pi_111929009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

:')

Dat is best slecht.
pi_111929015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mwah dat valt echt reuze mee man. Er waren toen echt grotere wereldtalenten. Plus, nogmaals: het feit dat hij de NL-eredivisie nooit is ontgroeit zegt al eigenlijk genoeg :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:14 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111929031
quote:

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111929042
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Bakkal was juist dramatisch in de omschakeling aanval - verdediging. Hoe veel vuil werk Clasie en El Ahmadi telkens moesten oplossen :{w Daarom ben ik wel gematigd positief als die Immers komt, alleen nog het prijskaartje bekijken.
Immers gaat je echt positief meevallen (Luister naar Kapiteintje en mij :Y Swa.)
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:29:25 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111929073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Immers gaat je echt positief meevallen (Luister naar Kapiteintje en mij :Y Swa.)
Roep dat ook al langer. Vind alleen niet dat het teveel moet kosten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111929123
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Roep dat ook al langer. Vind alleen niet dat het teveel moet kosten.
O ik dacht dat jij juist tegen was _O-.

Jij hebt veel oog voor het spelletje gezien je liefhebberij voor o.a. Schöne, Vormer, Armenteros en Overtoom láng voor de 'normale' media ze oppikten. Ook Clasie zag jij in een vroeg stadium.

Wat dat betreft heb je er best kijk op man :).

Wat dat betreft natuurlijk on-be-grij-pe-lijk dat je het niet ziet zitten in Bruins :N
pi_111929148
Jammer wel dat die Schöne voor Ajax koos. Had echt een goede geweest voor dit Feyenoord.
pi_111929175
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
Jammer wel dat die Schöne voor Ajax koos. Had echt een goede geweest voor dit Feyenoord.
Nu mag hij de herpestering sterven ja. _O-
pi_111929277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij hebt veel oog voor het spelletje gezien je liefhebberij voor o.a. Schöne, Vormer, Armenteros en Overtoom láng voor de 'normale' media ze oppikten. Ook Clasie zag jij in een vroeg stadium.

Wat dat betreft natuurlijk on-be-grij-pe-lijk dat je het niet ziet zitten in Bruins :N
Wat gaat Bruins eigenlijk doen, alsnog VVV?
BFF met GGMM
pi_111929289
quote:

[..]

Mwah dat valt echt reuze mee man. Er waren toen echt grotere wereldtalenten. Plus, nogmaals: het feit dat hij de NL-eredivisie nooit is ontgroeit zegt al eigenlijk genoeg :')
Nee, dat viel niet reuze mee. Dat hij het niet heeft waargemaakt is een tweede en iets anders dan de potentie die hij wel degelijk had met z'n grote kwaliteiten voor een aanvaller. Er zat gewoon een verkeerde kop op waardoor hij raar ging doen.
pi_111929316
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat gaat Bruins eigenlijk doen, alsnog VVV?
Waarschijnlijk wel.
pi_111929333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, dat viel niet reuze mee. Dat hij het niet heeft waargemaakt is een tweede en iets anders dan de potentie die hij wel degelijk had met z'n grote kwaliteiten voor een aanvaller. Er zat gewoon een verkeerde kop op waardoor hij raar ging doen.
Ik heb het nóóít gezien in die gast. Echt een soort van betere Cabral. :').
pi_111929354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

No offence, maar dan heb je er vrij weinig kijk op hoor. :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:32 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111929384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Het talent is natuurlijk ook niet onophoudelijk als je praat over één positie. Tony zou daar ook kunnen spelen, ja. Maar die speelt eigenlijk beter op de plek van El Ahmadi, wat meer naar achteren.

Het probleem met Bakkal is nu dat Clasie en El Ahmadi echt ál het werk voor Bakkal oplossen. Zet je daar Immers mee dan ontlast je die twee wat meer. Van Geel kijkt dus naar de specifieke kwaliteiten die nu wel eens ontbreken. Met Immers krijg je wat meer loopvermogen en duelkracht op die plek.

Al ben ik het er, nogmaals, ook wel mee eens dat het niet te veel moet gaan kosten.
Post van een tijdje terug.

En Bruins is het verboden woord hier. :(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111929397
Leonardo had met de juiste mentaliteit en drive een 2e Overmars kunnen worden imo.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:26 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111929421
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Leonardo had me de juiste mentaliteit en drive een 2e Overmars kunnen worden imo.
Stuk of 6 knieblessures hielpen ook niet echt mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111929432
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Leonardo had met de juiste mentaliteit en drive een 2e Overmars kunnen worden imo.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit.
pi_111929435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Serieus? Die gast had écht ontzettend veel talent, het was ook geen momentenvoetballer zoals Cabral. Hij had pech met de momenten van zijn blessures en de lengte van zijn revalidatie. Daarnaast was het zoals reeds eerder gezegd, een kwal.
BFF met GGMM
pi_111929445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt idd, vergeten te vermelden.
pi_111929483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Post van een tijdje terug.

En Bruins is het verboden woord hier. :(
Niet meer toch, sinds hij op Kralingen speelde :P
BFF met GGMM
pi_111929534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

No offence, maar dan heb je er vrij weinig kijk op hoor. :')
Blijkbaar niet sinds zijn 'successen' in zijn carriére. Het totaalplaatje moet kloppen en zijn talent was dus niet van die aard dat een grote topclub de rest uit hem wilde rammen, zoals Arsenal dat wel deed met V. Persie bijvoorbeeld.

Kusjekroel :*
pi_111929552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Blijkbaar niet sinds zijn 'successen' in zijn carriére. Het totaalplaatje moet kloppen en zijn talent was dus niet van die aard dat een grote topclub de rest uit hem wilde rammen, zoals Arsenal dat wel deed met V. Persie bijvoorbeeld.

Kut voorbeeld. :')
pi_111929568
quote:

[..]

Wat snap je niet aan blessures en een slechte mentaliteit? ;) Van Persie was gewoon fit, maar had hij er met 2 zware knieblessures uitgelegen dan hadden ze 'm ook niet gepakt en afgewacht.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 15:42:17 ]
pi_111929575
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kut voorbeeld. :')
_O- buiten de vele blessures ja van die gast, maar die heeft Robben bijv. ook continu gehad. En die werd wél opgepikt door topclub na topclub.
pi_111929595
quote:

[..]

Zijn doorbraak is voor 75% gedwarsboomd door blessures.
BFF met GGMM
pi_111929597
quote:

[..]

Zit ook wel wat verschil in houding/gedrag tussen die twee.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:42:16 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111929598
Het was ook echt een groot talent, alleen dat werd verpest door blessures. Echter is Leonardo altijd blijven volhouden dat hij nog steeds dat talent was. En pas toen kwam het mentaliteitsprobleem boven drijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111929602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan blessures en een slechte mentaliteit? ;)
Van Persie had ook een slechte mentaliteit. Robben ook bizar veel blessures. Beide doen je talent echter niet verdwijnen en het feit dat een topclub hem niet wilde zegt genoeg.
pi_111929612
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- buiten de vele blessures ja van die gast, maar die heeft Robben bijv. ook continu gehad. En die werd wél opgepikt door topclub na topclub.
Die blessures kwamen pas bij die clubs.
pi_111929639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die blessures kwamen pas bij die clubs.
Oké dáár moet ik je gelijk in geven, maar alsnog doet een blessure dus blijkbaar niets van je talent af gezien hoe Robben nog steeds speelt. O+
pi_111929642
Nee wacht, die stelling wil ik niet verdedigen :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')