Jason Donovanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de eerste homo moet nog uit de kast komen in Australië.
Die vond ik eng. Kon ook niet acteren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:23 schreef golfer het volgende:
Trouwens wat ook wel een soort geile TV-scene was is die met Josine van Dalsum in Een Mens van Goede Wil. (1972)
Caro van Eick werd aan haar kut gelikt. Begreep er niks van.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
Als kind vond ik de scene van Willeke Alberti met Coen Flink in De Kleine Waarheid heel spannend, volgens mij zag je helemaal niets, maar er was suggestie van seks, zelfs toen ik klein was had ik dat al door.
Ik heb juist het idee dat het de laatste tijd allemaal weer wat minder wordt. Topless is volgens mij al weer helemaal "uit" bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef WRH het volgende:
al vraag ik mij wel af of het nu echt vooruitgang is en een verbetering.
bedoel, de reden dát we er rode oortjes van kregen en het allemaal zoveel indruk maakte was toch juist omdat het nog spannend was?
wat is er nu leuk aan het naaktstrand, de sexy bikini's zijn toch veel spannender om naar te kijken en van te genieten?
kortom, zijn we er ook wel echt zo op vooruit gegaan nu alles maar open en bloot kan en mag?
Nou ik ben als jongetje wel eens op een orgie gestuit in de duinen bij het naakstrand.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Naaktstranden bestaan al heel lang, ik weet dat Strand Zuid op Zandvoort er zeker 20 jaar geleden ook al was. En op het naakstrand seks bedrijven is echt not done.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nou ik ben als jongetje wel eens op een orgie gestuit in de duinen bij het naakstrand.
Dacht dat ze aan het bodypainten waren
Ik was daar met een vriendje en zijn moeder.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]In de duinen stiekem zullen ze het wel gedaan hebben ja, maar open en bloot op het naaktstrand, echt niet.
dat ook wel weer hoor, ik merk (niet alleen bij mijzelf) dat er ook wel weer een soort tegenbeweging is de laatste paar jaar, dat maar meer en verder provoceren is volgens mij vooral gestart in de jaren 80 en 'men' is er weer een beetje van teruggekomen. (gelukkig maar, nu alleen nog het binnen gluren op tv bij scheidingen, dieten, baren, klussen en hobbieën)quote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het de laatste tijd allemaal weer wat minder wordt. Topless is volgens mij al weer helemaal "uit" bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |