Bijna. Wel uitgebreid verslag doen, he!quote:
Het mag beknopt... ik hoef niet elk detail te weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bijna. Wel uitgebreid verslag doen, he!
Ach laat ze toch in die waanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik doe Silenus hè...laten we daar geen misverstanden over ontstaan
Och, allemaal 1 kut natquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik doe Silenus hè...laten we daar geen misverstanden over ontstaan
Dan zijn het er tweequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee toch..da's pas als Sekhmet en ik gaan daten
Scissoring.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vertel hier aub meer overquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe...hoe... bedoel je?quote:
Nu die andere nog en dan is het cirkeltje rondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel bijblijven hè...Eefje heeft nog een S. date gescoord!
Ik denk dat je onze hosselkoning nog wel zo ver krijgt...anders gaat hij achter lopen. Moet je hem wel in de waan laten dat hij het geregeld heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nu die andere nog en dan is het cirkeltje rond
Hahaha ja precies.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leerzame SP aflevering...wij krijgen wel 2 kut nat.
Ik dacht dat je een man was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef Dizorn het volgende:
Als ik nou een meisje was had ik er Scizzorn van gemaaktmooi toepasselijk enzo. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef Dizorn het volgende:
Als ik nou een meisje was had ik er Scizzorn van gemaaktmooi toepasselijk enzo. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nickchange aangevraagd naar Salmightyarjen
Ik was even in de war denk ik....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zeg toch, áls ik een meisje was. Ben ik niet, goed opgemerkt.
Pfff... ik ga wel daten met Sekhmet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En we hebben onze hosselkoningin gevonden hoor
Wat een enthousiasme weer...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef -Splash- het volgende:
Pfff... ik ga wel daten met Sekhmet.![]()
Eefje heeft toch geen tijd meer de komende weken.Oh wacht.... dat is omdat ze date met....
Ja, ik wil nog wel een leuke avond vanavond.quote:
Heb je de stiletto's al aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog wel een leuke avond vanavond.
Je weet allang hoe enthousiast ik erover ben.
Die zou zijn aandoen. Ik neem het touw wel mee...quote:
Wanneer het goed voelt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Hm, date gister was apart.. Maar wel leuk! Vanaf wanneer gaan jullie nou 'serieus' doen eigenlijk? 10 dates, 20?
Apart? Tell us more..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Hm, date gister was apart.. Maar wel leuk! Vanaf wanneer gaan jullie nou 'serieus' doen eigenlijk? 10 dates, 20?
Touw?? En vuilniszakken zeker..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die zou zijn aandoen. Ik neem het touw wel mee...
Ligt er geheel aan hoe het loopt en hoe het klikt...volgens mij voel je dat wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
Ik was wel tevreden met het aanbod jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En we hebben onze hosselkoningin gevonden hoor
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdatequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef Perzephone het volgende:
De vraag was na hoeveel dates!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdate![]()
Dat is toch wel serieus te noemen
Alles wat onder de 5,5 scoort streep je weg tegen een goede date. Oftwel 15 dates met 6,3 boven de 5,5 mag nog. Nou wou ik dat ik hier een mooie wiskundige formule neer kon zetten, maar helaas...mijn wiskundige kennis is vergane glorie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef Dizorn het volgende:
Kan je dan ook met iemand 15 dates hebben gehad waarvan er dus 6,3 best wel laag scoorden? Interedasting.
Tenzij je haar dan moet omleggen omdat ze het weet... dan niet....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Silenus het volgende:
Na 10 dates kun je onderhand wel gaan vertellen wat voor werk je doet enzo, ja.
Dexterquote:
Niet dus..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan hoe het loopt en hoe het klikt...volgens mij voel je dat wel.
Dat sowieso. Als het niet op facebook staat....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij hebben na 2 maanden onze facebookstatus geupdate![]()
Dat is toch wel serieus te noemen
Als het op FB staat dan is het idd vast..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als het niet op facebook staat....
Ik spreek ook puur uit eigen ervaring. En communicatie is erg belangrijk. Dat in combinatie met gevoel is voor mij voldoende.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet dus..
Wat moet je voelen dan? Dat het klikt?
Hierdoor ontstaan er altijd zoveel misverstanden. Al genoeg drama meegemaakt, maar ook gehoord en hier op R&P gelezen, dat de een denkt nog een lijntje te hebben, terwijl de ander al denkt een relatie te hebben.
Communicatie als in? Smsen? Faxen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik spreek ook puur uit eigen ervaring. En communicatie is erg belangrijk. Dat in combinatie met gevoel is voor mij voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |