quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
Winkelen kan wel in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wij gaan naar bodies kijken...best een mannending toch?
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had een contact gevraagd wat te gaan doen, vond ze goed dus ik stel voor om een keer wat te gaan eten, aangezien zij in dezelfde stad werkt als ik en vervolgens hoor ik al 5 dagen nietsOndertussen wat contact met de katholiek, lijkt ook een erg leuke meid te zijn
Hoe verliep de date tussen jou en Spirit ook al weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
*oooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww* Krijg ik hier even een veeg uit de pan!
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wow.. vijf dagen is erg lang. Misschien op vakantie? Had je ook een dag voorgesteld?
Wat leuk! Ga je daten denk je?
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha die ninja edit zag ikMag ik nu al niet meer met vriendinnen afspreken?
En nee hoor..morgen ben ik op zijn vroegst op je uitgekeken.
I know..quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg claimerig klinken terwijl ik zo absoluut niet ben en het zo ook niet bedoelde. Daarom die edit.
Ah, op die fiets. Dat zou ook kunnen en het is ook heel erg mooi weer dus ze ligt waarschijnlijk aan een meertje ofzo. Nee, en sowieso, wanneer je een potentiėle date "meneer" of "mevrouw" gaat noemen is dat meestal niet een goed tekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik binnen twee dagen antwoord dus dan is vijf dagen wel vrij lang ja. Ze is niet op vakantie, wellicht wat druk met werk oid. Ik had zaterdag dus de laatste mail gestuurd met wat voorstellen voor deze week maar ja, als mevrouw niet reageert..
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef -Splash- het volgende:
Ja... Laten we het op spanning houden ja.
Mijn claimerige gedrag vertel ik pas op date 4. Over die ketting etc..
Ik zal de handboeien vast klaarleggen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
Kaarsvet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal de handboeien vast klaarleggen dan
Al jaloers?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof date 4 wel eens heel kinky kan worden
quote:
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Arme splash...volgens mij kan hij nu al niet meer wachten op date 4
Slechte instelling heb je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Arme ik..ik moet eerst nog drie dates uitzitten voor ik aan de slag kan
Hoe is het met jou? Nog leuke dates gehad?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef freshy98 het volgende:
Vergeet de slagroom en chocoladesaus niet. Hoewel dat een mega bende geeft.
En als de dame in kwestie een luchtje op heeft, is het niet lekker aflikken.
Echt smerig dan.
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef -Splash- het volgende:
Je hebt haar toch wel gebeld he Arjen? Niet gesmsed of gewhatsapped....
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef freshy98 het volgende:
Gaat wel. Beetje last van blaasontsteking de laatste weken.
Antibiotics sinds gister, en heb nog stenen in de blaas zitten...
Dates, nopes. nada. Oftewel niks nieuws.
Jij nu drie dates weer las ik?
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halenquote:
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon via de mail afgesproken. Heb haar nummer ook niet...
Niet echt mee bezig geweest meer. Mede door veels te moe/niet super lekker voelen (symptomen van de blaasontsteking).quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Twee denk ik. Jammer joh, geen leuke dames meer op Paiq die met het mooie weer even een terrasje willen pakken?
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al...totdat je een telefoonnummer hebt is niks zeker (en zelfs dan nog niet)
Ik had dan haar liever gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Haha...had zijn gezicht wel willen zien!
Om 4 uur te bellen, natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Meestal wissel ik het telefoonnummer uit bij het afspreken van de eerste date ofzo, ik zie niet echt in waarom ik voor die tijd al een telefoonnummer moet hebben...
Benieuwd hoe het Cyclone is vergaan deze weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om 4 uur te bellen, natuurlijk
Ja maar dat kan toch ook via de mail?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zodat je die hebt om die eerste date af te spreken!
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook via de mail?
Ik heb regelmatig contact met haar gehad dus ik neem niet aan dat ze mijn mail zou negeren...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar die zijn zo makkelijk om te negeren. Als ik geen interesse heb dan reageer ik ook gewoon niet (als we verder niet veel contact hebben gehad). Op smsjes en WA reageer ik altijd (positief of negatief)
Ja daarom wissel ik mijn nummer altijd uit bij het afspreken van de eerste date.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
En als je wat later komt of zo, ook handig om door te geven.
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zou het juist als zeer positief ervaren dat iemand nu al de jarretels en stilettos voor je uit de kast wil halen
Tandenborstel mee geven dan maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Dat vond dizorn vast leuk ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wel eens op een eerste date gedaan.. was tof en werd ook wel gewaardeerd
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Slechte instelling dat ze me niet over wil halen om het eerder te doen.
Leef je maar uit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen gedachten kunt lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |