Ariërs über alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
ligt aan je blauwe ogen, daar halen we alles mee
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DAT HET NIET AAN DE BIJLES LIGT MAAR AAN JOU. DAT JIJ MET JE BEKROMPEN KOP NIETS OPSTEEKT HEEFT NIET TE MAKEN MET SLECHTE UITLEG MAAR DAT HEEFT TE MAKEN MET JOUW MANIER VAN LEREN. VOLGENS MIJ SNAP JIJ HET NIET..
naja volgens mij snap je wel meer niet
Tuurlijk dv, je hebt gelijk joh!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, je hebt gewoon zo'n hekel aan mij dat je me geen gelijk wilt geven.
Sportief.
Deze manquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk dv, je hebt gelijk joh!
Ik geef je geen gelijk omdat ik een hekel aan je heb; niet omdat je gewoon absoluut geen punt maakt en jouw argumenten net zo sterk zijn als een man zonder armen in een touwtrekwedstrijd. Tuurlijk joh
Nope, ik heb 3 jaar lang bijles gegeven. Sommige mensen werken er echt kei hard aan en daarbij lukt het toch niet. Je kan feiten er wel instampen maar sommige onthouden dat gewoon niet of halen het door elkaar, als je vwo doet gaat alles in een redelijk hoog tempo dus dat kan al niet, en dan zal ik maar niet beginnen over inzicht vragen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs chimpansee's kunnen het dus halen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?
Jij snapt het niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs chimpansee's kunnen het dus halen.
Dan ligt het toch aan jou, dat je niks van (bij)les opsteekt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek?
Jij snapt het niet.
Je hebt het geduld er niet voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
echt je kan jou niet wat duidelijk maken; daar ligt het probleem. je bent echt zo koppig als poep met korrels
Ja, dat geef ik ook aldoor toequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan jou, dat je niks van (bij)les opsteekt?
Nee want dan krijg je zo'n bijles geval; over 2 jaar heb je nog niet begrepen wat ik zeg en dan ga je nog een klacht indienen tegen mij ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt het geduld er niet voor.
Dan leer je dus niet goed. Stampen werkt ook gewoon niet. Je kan 5 uur woordjes stampen, maar als je het niet toe kunt passen heb je er natuurlijk nies aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nope, ik heb 3 jaar lang bijles gegeven. Sommige mensen werken er echt kei hard aan en daarbij lukt het toch niet. Je kan feiten er wel instampen maar sommige onthouden dat gewoon niet of halen het door elkaar, als je vwo doet gaat alles in een redelijk hoog tempo dus dat kan al niet, en dan zal ik maar niet beginnen over inzicht vragen.
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen mutsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
Het moet van twee kanten komen. Leraren moeten het je uitleggen, jij moet er vervolgens aan gaan werken door veel te oefenen. Wat een discussiequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook aldoor toeMaar dan moeten die leraren mij toch helpen als ik niks opsteek. En mij niet laten vallen.
Natuurlijk, tot een bepaald niveau. Leraren zijn ook maar mensen die gewoon zsm naar huis willen, zeker als ze niet meer betaald krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hou je waffel jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat een prachtige discussie met dit mooie weer.
Ik heb het over een uurtje bijles gevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan leer je dus niet goed. Stampen werkt ook gewoon niet. Je kan 5 uur woordjes stampen, maar als je het niet toe kunt passen heb je er natuurlijk nies aan.
Dit dit en nog maal dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven, je moet zelf dingen kunnen en doen, en niet verwachten dat andere dingen voor je doen muts
Ja dat kwam het dus niet. Ik ging vrijwillig naar die bijlessen, er werd een paar keer wat uitgelegd en dat was het. Ze namen het niet serieus zelfs als ik doorvroeg voor oefenmateriaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen. Leraren moeten het je uitleggen, jij moet er vervolgens aan gaan werken door veel te oefenen. Wat een discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |