Knap dat je dat hebt uitgerekend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:26 schreef HalvinCarris het volgende:
Gefeliciteerd, je bent de 437e met deze grap vandaag.
Wat een lief scheldwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Bananenshake het volgende:
Tong...
Al eens aangedacht om je zelf niet meer te zijn?
krijg de griep
Maak eens topics met dit ipv slegten topics als deesquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een lief scheldwoord.
Krijg een puist onder je linker onderlip.
Niet zo'n grote, kleintje, geen schade achteraf. Maar dat je wel de hele dag denkt :
'Ik hoop niet dat ze het zien.'
En dat de mooie cassiere dan tegen je zegt :
'Er zit snot onder uw lip meneer'
Leg het woord drol eens uitquote:
Linker onderlip ? Zijn er meneren met een linker en een rechter onderlipquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo'n grote, kleintje, geen schade achteraf. Maar dat je wel de hele dag denkt :
Hoor ik al 12 jaar.quote:
Die grap uit de OP was leuk, bovenstaand was dan weer een dooddoener.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong heeft iets met pedo's de laatste dagenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef wittepoeder het volgende:
HUHUHUHUU GRAPPIG MAN TONG HEB JE WEER TOPICDIARREE??!! Moest je hier nou zo nodig een topic voor openen ?! Beter ga je is naar de doktor misschien kan die je weer genezen of durf je het niet aan om het zonlicht te ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
VAN DER SAR BLIJFT DE MEESTE CAPS HOUDEN.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef wittepoeder het volgende:
HUHUHUHUU GRAPPIG MAN TONG HEB JE WEER TOPICDIARREE??!!
Die heeft dan wel een groot toetsenbord met 130 capslocksquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
VAN DER SAR BLIJFT DE MEESTE CAPS HOUDEN.
HOE GOED JE OOK JE BEST DOET.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
VAN DER SAR BLIJFT DE MEESTE CAPS HOUDEN.
HOE GOED JE OOK JE BEST DOET.
2008 belde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:28 schreef jeroen25 het volgende:
Komt Robert M in een kleuterklas.
Zegt de juf "Ruim je het wel zelf op!"
Ik ben 3, wat is 2008?quote:
Het aantal keer dat ik je moeder geneukt heb.quote:
En die grap is niet uit 2008?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Het aantal keer dat ik je moeder geneukt heb.
Faal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Het aantal keer dat ik je moeder geneukt heb.
Vreemd voor iemand die zich Little_Dolls noemt.quote:
Het is eigenlijk een nummer van Ozzy.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd voor iemand die zich Little_Dolls noemt.
Grote genade.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een nummer van Ozzy.
Ik luisterquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Topiek het volgende:
tong, jouw grappen zijn echt 50/50, de helft is leuk, de andere helft niet. Deze hoort wel bij de eerste helft hoor
hij heet robert M aaskantquote:
Oh shit. Nu snap ik hem ookquote:
sowieso je beste grapquote:
Lees ik al 12 jaarquote:
Wat bedoel je met dit filmpje. Gebrek aan woorden ? En bang dat Tong te ad rem is ?quote:
Vind je jezelf wèl grappig ?quote:
Dank je wel.quote:
Wat begreep je niet aan het vraagteken ?quote:
?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan het vraagteken ?
Raap me op.quote:
De rapen zijn nog niet gaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raap me op.
Nu jij gevat reageren dat de rapen nog niet gaar zijn.
Braaf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |