Kan kloppen, ik val op mannen. Tevens zijn mijn tenen baas en dus terecht zichtbaar voor de rest van de wereld.quote:
Pics van je bazentenen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan kloppen, ik val op mannen. Tevens zijn mijn tenen baas en dus terecht zichtbaar voor de rest van de wereld.
JELLY BITCHquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
OMG CRUTCH ZIT JE ZO NAAR DE VOETEN VAN EEN ANDER TE LONKEN IK BEN SUPERJALOERS OMG
Nou durf ik geen pic meer te postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
OMG CRUTCH ZIT JE ZO NAAR DE VOETEN VAN EEN ANDER TE LONKEN IK BEN SUPERJALOERS OMG
Ja hallo, ik probeer nog verder te falen met foto's te ontfutselen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent er goed in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hallo, ik probeer nog verder te falen met foto's te ontfutselen.
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.quote:
Crutch staat erom bekend om malignant breast neoplasms uit te delen, pas op!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.
Omg, ik run for the hills.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crutch staat erom bekend om malignant breast neoplasms uit te delen, pas op!
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft mijn linkerboezem afgebeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij heeft mijn linkerboezem afgebeten.![]()
De slet.
Ik moest ook om ze lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Ik moest heel hard lachen om jullie
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Skv het volgende:
Ik gebruikte laatst het woord snikkel en toen werd ik van mijn kanker genezen. Dat was pas echt fantastisch.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Skv het volgende:
Ik gebruikte laatst mijn woord snikkel en toen werd ik van mijn kanker genezen. Dat was pas echt fantastisch.
Nog 448 kanker grapjes te gaan, dit is echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg laatst kanker van geester. Als ontbijt. Dat was ook fantastisch.
Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
YAHAAAAR DE BORSTENS VAN HARA ZIJN OVERKLAST.
Massiv. Jungleismassive. Dududud.
Ja, haar lichaam wint het soberzo. Noice.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
YAHAAAAR DE BORSTENS VAN HARA ZIJN OVERKLAST.
Massiv. Jungleismassive. Dududud.
Ze wordt mn nieuwe rebound. Vrijdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, haar lichaam wint het soberzo. Noice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |