Kan kloppen, ik val op mannen. Tevens zijn mijn tenen baas en dus terecht zichtbaar voor de rest van de wereld.quote:
Pics van je bazentenen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan kloppen, ik val op mannen. Tevens zijn mijn tenen baas en dus terecht zichtbaar voor de rest van de wereld.
JELLY BITCHquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
OMG CRUTCH ZIT JE ZO NAAR DE VOETEN VAN EEN ANDER TE LONKEN IK BEN SUPERJALOERS OMG
Nou durf ik geen pic meer te postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
OMG CRUTCH ZIT JE ZO NAAR DE VOETEN VAN EEN ANDER TE LONKEN IK BEN SUPERJALOERS OMG
Ja hallo, ik probeer nog verder te falen met foto's te ontfutselen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent er goed in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hallo, ik probeer nog verder te falen met foto's te ontfutselen.
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.quote:
Crutch staat erom bekend om malignant breast neoplasms uit te delen, pas op!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.
Omg, ik run for the hills.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crutch staat erom bekend om malignant breast neoplasms uit te delen, pas op!
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft mijn linkerboezem afgebeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij nu een soa of kanker geeft word ik super pissed.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst gaf hij die ook aan mij, nu ben ik van een mooie C-cup naar een bescheiden A-cupje teruggeamputeerd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij heeft mijn linkerboezem afgebeten.![]()
De slet.
Ik moest ook om ze lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Ik moest heel hard lachen om jullie
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Skv het volgende:
Ik gebruikte laatst het woord snikkel en toen werd ik van mijn kanker genezen. Dat was pas echt fantastisch.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Skv het volgende:
Ik gebruikte laatst mijn woord snikkel en toen werd ik van mijn kanker genezen. Dat was pas echt fantastisch.
Nog 448 kanker grapjes te gaan, dit is echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg laatst kanker van geester. Als ontbijt. Dat was ook fantastisch.
Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
YAHAAAAR DE BORSTENS VAN HARA ZIJN OVERKLAST.
Massiv. Jungleismassive. Dududud.
Ja, haar lichaam wint het soberzo. Noice.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:29 schreef Skv het volgende:
YAHAAAAR DE BORSTENS VAN HARA ZIJN OVERKLAST.
Massiv. Jungleismassive. Dududud.
Ze wordt mn nieuwe rebound. Vrijdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, haar lichaam wint het soberzo. Noice.
Dat is voor hem juist een reden om te blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook niet reageren op jullie als ik al lichtelijk debiel was en jullie mij constant zaten af te zeiken.
Ik ben de enige die dat nummer nog niet heeft gehoord denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hey I just met you
and this is crazy
so here's my number
so call me maybe
Godverdomme. Meezingen met irritante popliedjes die stiekem toch gewoon leuk zijn
Ik hoorde hem afgelopen week voor het eerst omdat ik hem bewust op ging zoeken op YT. Ik zag die tekst overal en moest weten wat het was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben de enige die dat nummer nog niet heeft gehoord denk ik.
dat is echt supertyfuskutquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoorde hem afgelopen week voor het eerst omdat ik hem bewust op ging zoeken op YT. Ik zag die tekst overal en moest weten wat het was.
Nu vind ik hem leuk
Ik schaam me te zeggen dat ik em ook nog niet beu benquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoorde hem afgelopen week voor het eerst omdat ik hem bewust op ging zoeken op YT. Ik zag die tekst overal en moest weten wat het was.
Nu vind ik hem leuk
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik schaam me te zeggen dat ik em ook nog niet beu ben
Daarentegen is dat nummer van Rudimental echt nog zoveel fijner!!!
I blame the sunquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dat het oorkanker is, maar toch vind ik het leuk. Ik spoel mijn gehoorgang straks wel weer met iets van meer kwaliteit.
Merk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
Ik herinner mij net het feit dat ik gisteren, vanwege een mooie 2 + 1 gatis aanbieding, 6 kratten bier heb gehaald!
Hier word ik weer vrolijk van!
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben de enige die dat nummer nog niet heeft gehoord denk ik.
Dan drink je het toch lekker niet!quote:
Don't worry, dat zit wel snorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan drink je het toch lekker niet!
Ja, lust ik ook. Eigenlijk lust ik al het bier wel, bij gebrek aan beter!quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef MohMi het volgende:
Don't worry, dat zit wel snor![]()
Ik deel de HJ wel met Myst
Geeft toch niet, des meer is er voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
Jupiler is ook goed. Grolsch krijg ik hoofdpijn van. Dommelsch is vloeibare AIDS.
Heineken vind ik ook lekker, maar daarin sta ik vermoedelijk alleen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Skv het volgende:
Omgomgomg mijn nieuwe jas is er en hij zit superchill.
Het is alleen veel te warm voor een jas.
Yes, daar dacht ik vanochtend ook al aan.quote:
Dommelscchchchchchc uit blik is zelfs nog wel in te nemen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef SicSicSics het volgende:
Stelletje bierzeikers!![]()
Als er alleen Dommelsch isch dan drink je water?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Skv het volgende:
Je moet een jas gaan kopen, kijk, da's op zichzelf al kut
Je gaat naar buiten en het regent, dus dat is dan extra kut
Je koopt die jas, je trekt hem aan, dan schijnt de zon ineens; kut
Kun je die jas weer uitdoen, loop je met zo'n kutjas rond, da's kut
de bavaria zie ik wel door de vingers, maar verderquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
En Jupiler en Stella ArtoisEn met Bavaria heb ik ook geen moeite
Metal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
En zover ligt het niet van de waarheid
[ afbeelding ]
Conditioneren kun je leren!quote:
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Alleen jammer van die Nu-Metal opmerking. Er is heul wel goeie Nu-Meta!
Ja. Geen grap, dan drink ik gewoon cola.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef SicSicSics het volgende:
Stelletje bierzeikers!![]()
Als er alleen Dommelsch isch dan drink je water?
tyfushipsters.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
*headbangt een keer richting SKV*
[..]
Je leert het al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |