Dan trek er één uit de kroeg vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ene heeft een vaste scharrel, die tweede was mn ex die nu aan het daten is en die derde ga ik vrijdag mee de bak in, maar die vind ik niet heel tof ofzo. Ze is dom en wat dikkig.
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ene heeft een vaste scharrel, die tweede was mn ex die nu aan het daten is en die derde ga ik vrijdag mee de bak in, maar die vind ik niet heel tof ofzo. Ze is dom en wat dikkig.
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leukquote:
Ik ga wel bij haar slapen. Of mezelf in coma zuipen en braken in een perkje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.
[..]
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leuk
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.
[..]
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leuk
Onderschatting is altijd de grootste valkuil!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeft
Dit en ik ben niet snel jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeft
Met wat, en hoe?quote:
En Hara!?!quote:
Superjelly.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Hara!?!
Ik bedoel, nu dat wij gaan zoenen morgen!
Ik zal hem verder heel laten, maar nu ik dit weet ga ik extra van genieten!quote:
Mijn kont ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Hara!?!
Ik bedoel, nu dat wij gaan zoenen morgen!
Vandaar dat Hara het over baardjeuk had!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zal hem verder heel laten, maar nu ik dit weet ga ik extra van genieten!
Normaal ben ik ook nooit eerlijk over dit soort dingen, maar ik dacht dat wij iets speciaals hadden?quote:
Hah, ik ben niet jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, ijsjes op het werkDank je wel, lieve collega
Paf zequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah, ik ben niet jaloers.
Toch wel, ik ga roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |