Je hebt gelijk, mijn voorkomen is zeker wel boeienderquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wij willen ook wel eens wat.
Een foto bijvoorbeeld.
Dan die van Hara?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn voorkomen is zeker wel boeiender
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:46 schreef ovoxo het volgende:
Het is wel erg heet, ja, maar beter dan winter en koud weer.
klopt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:46 schreef ovoxo het volgende:
Het is wel erg heet, ja, maar beter dan winter en koud weer.
Oh dan snap ik wel dat het kut is, maar het is bijna weekend, maakt het toch een beetje goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel erg heet.Je moest is weten hoe het hier is.
36 computers die de hele nacht op volle kracht werken, in een kleine ruimte die potdicht is afgesloten.
Ik kreeg geen adem meer toen ik binnenkwam.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:47 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt!
lekker korte broeken + tshirt weer!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh dan snap ik wel dat het kut is, maar het is bijna weekend, maakt het toch een beetje goed.
Dat duurt nog even bij mij.quote:
zit je flink tegen zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Nice, behalve de hitte (er is iets mis met de airco) is er ook iets mis met de riolering hier.
Het is uw bovenlip.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Nice, behalve de hitte (er is iets mis met de airco) is er ook iets mis met de riolering hier.
Netwerken wel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
In een futiele poging de werkprocessen verder te optimaliseren teneinde nog meer efficiency uit arme kantoorklerken te persen moet ik vanaf vandaag bij gaan houden, per minuut, wat ik aan het doen ben
Fok is geen optie die ik kan selecteren
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik log het gewoon onder 'gebruikerscommunicatie'
Krijg de skirros.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:21 schreef MohMi het volgende:
[..]Lekker lopen janken Mur, krijg je het nog warmer van en ga je nog harder van stinken
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
Het meelezen met een ruzie tussen twee Fokkers log ik onder 'conflictmanagement'
Ik log het meestal onder Kennis en Talentontwikkeling!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik log het gewoon onder 'gebruikerscommunicatie'
Dan gaan ze straks nog verwachtingen van me hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik log het meestal onder Kennis en Talentontwikkeling!
Moet je er niets aan managen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan gaan ze straks nog verwachtingen van me hebben
Je valt me tegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo meteen, eerst even van de perfecte klimaatbeheersing genieten.
Ik kan weer Diablo spelen. Had ik dus een ticket gemaakt dat ik niet meer in kon loggen, authenticator code onjuist. Ik dat gemeld, melden ze alleen dat ik het ding moet syncen. Dat gaat niet, want ik heb een oldschool standalone authenticator. Kon ik op een link klikken om op het ticket te antwoorden, kom je op een inlogpaginaquote:
Ik hoef gelukkig nooit te specificeren welk talent ik aan het ontwikkelen ben, maar ik ben erg goed geworden in procrastineren de laatste jaren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Dan gaan ze straks nog verwachtingen van me hebben
Ik geniet nog even van de tijden dat ik hier tijdens werktijd aanwezig kan zijn, dat ga ik op mijn nieuwe werk niet proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig nooit te specificeren welk talent ik aan het ontwikkelen ben, maar ik ben erg goed geworden in procrastineren de laatste jaren.
Master! Master! Master of Puppets is pulling your strings! Yeeeah! Twisting your mind and smashing your dreams!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:25 schreef MohMi het volgende:
Jij mij niet, je reageert iedere keer exact als verwacht
Gelukkig kan ik dan gewoon naar je zwaaien,quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:30 schreef MohMi het volgende:
Ik geniet nog even van de tijden dat ik hier tijdens werktijd aanwezig kan zijn, dat ga ik op mijn nieuwe werk niet proberen
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Master! Master! Master of Puppets is pulling your strings! Yeeeah! Twisting your mind and smashing your dreams!
Ik heb opeens zin in metal!
Hoe lang nog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van de tijden dat ik hier tijdens werktijd aanwezig kan zijn, dat ga ik op mijn nieuwe werk niet proberen
Een te lange periode van rust.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom haten jullie elkaar nu? Ik ben grandioos out of the loop.
Vanaf 2 juli moet ik me netjes gaan gedragenquote:
Haat? Dit is pure passie hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom haten jullie elkaar nu? Ik ben grandioos out of the loop.
Dit duffe gebrabbel passie durven noemen.quote:
Calciumoxide is zoooo 2004quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit duffe gebrabbel passie durven noemen.
Ik zou je graag wat passie laten zien, maar ik wacht nog op mijn bestelling ongeblust kalk.
Opeens doen alsof wij niet een pakket delen met Geesterquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
Moh
Extra zorg voor 'zwakzinnigen' geschrapt
Arm ding.Ik geef je afentoe wel een centje hoor.
Neem één van de andere drie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Wie van jullie wil met mij rebounden? Ik heb een nieuwe rebound nodig om het verlies van mijn vorige rebound te verwerken.
Die ene heeft een vaste scharrel, die tweede was mn ex die nu aan het daten is en die derde ga ik vrijdag mee de bak in, maar die vind ik niet heel tof ofzo. Ze is dom en wat dikkig.quote:
Dan trek er één uit de kroeg vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ene heeft een vaste scharrel, die tweede was mn ex die nu aan het daten is en die derde ga ik vrijdag mee de bak in, maar die vind ik niet heel tof ofzo. Ze is dom en wat dikkig.
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ene heeft een vaste scharrel, die tweede was mn ex die nu aan het daten is en die derde ga ik vrijdag mee de bak in, maar die vind ik niet heel tof ofzo. Ze is dom en wat dikkig.
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leukquote:
Ik ga wel bij haar slapen. Of mezelf in coma zuipen en braken in een perkje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.
[..]
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leuk
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan onthoudt ze in elk geval niet waar je woont.
[..]
Want jaloerse reacties van Crutch uitlokken is leuk
Onderschatting is altijd de grootste valkuil!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeft
Dit en ik ben niet snel jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LOL. Alsof hij denkt dat ie wat van Geester te vrezen heeft
Met wat, en hoe?quote:
En Hara!?!quote:
Superjelly.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Hara!?!
Ik bedoel, nu dat wij gaan zoenen morgen!
Ik zal hem verder heel laten, maar nu ik dit weet ga ik extra van genieten!quote:
Mijn kont ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Hara!?!
Ik bedoel, nu dat wij gaan zoenen morgen!
Vandaar dat Hara het over baardjeuk had!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zal hem verder heel laten, maar nu ik dit weet ga ik extra van genieten!
Normaal ben ik ook nooit eerlijk over dit soort dingen, maar ik dacht dat wij iets speciaals hadden?quote:
Hah, ik ben niet jaloers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
Jeuj, ijsjes op het werkDank je wel, lieve collega
Paf zequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah, ik ben niet jaloers.
Toch wel, ik ga roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |