Je kan niet meer zonder me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
Net als anders met een goede vaart naar huis gefietst, en hier thuis opeens zwart voor mijn ogen en hop, vrolijk op de knietjes gezaktGoed gegeten, nog meer gedronken. Misschien toch wat rustiger aan doen met dit weer..? Denk niet dat ik ga hardlopen vanavond, heb nog shaky armen momenteel
Blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef SicSicSics het volgende:
Je moet ook geen vinger meer optillen dan nodig in dit weer!
Ijsje? Geef je mij ook een BJ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
BlijkbaarAlleen straks nog op het dooie gemakje richting de shell voor een ijsje
Helaas, had je graag geholpen (das een leugenquote:
Grapje man.quote:
Je mag er bij mij gewoon stilletjes bij liggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, had je graag geholpen (das een leugen) maar mij is aangeraden me vandaag niet méér in te spannen dan nodig is
Same here, lieve slowpokequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik weet trouwens niet waar jullie last van hebben, maar ik heb kkhete zon en een superblauwe lucht.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag er bij mij gewoon stilletjes bij liggen
Dat klinkt wel creepy, patrouillerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Als je nou dadelijk door de buurt ga patrouilleren, heb je kans me ergens voor pampus op het fietspad te zien liggen; ik ga nl toch skeeleren ondanks de bibbers
Kun je er gezellig naast komen liggen
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel creepy, patrouilleren. Het zou me niet verbazen als ik je al een keer voorbij heb zien komen tho
Ik loop graag naar het centrum op en neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou goed kunnenwat voor auto heb je? Kan ik een keer naar je uitkijken als ik hier rondskeeler/-fiets/-loop
Doe ik ook altijd!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop graag naar het centrum op en neer.
ik kreeg laatst met st patricks day een heerlijke irish whiskey! weet helaas alleen niet welk merk, maar mijn god wat was die goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik drink hem graag Iers. Hoewel ik nu een killer Schotse in de kast heb staan.
Caol Ila Distillers Edition...
Ga hem vanavond open maken.
Precies!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
Haha ik ga elk meisje die daaraan voldoet aanspreken met; hey ben jij MohMi op FOK!??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |