quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt zo moe van dat friendzonegejank. Dat ze zo leuk en aardig en lief zijn maar dat wij eikels willen. SOMS VINDT IEMAND JE GEWOON NIET AANTREKKELIJK OP DIE MANIER, OKAY?!
Pas de TT aan naar Friendzone gejank dan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt zo moe van dat friendzonegejank. Dat ze zo leuk en aardig en lief zijn maar dat wij eikels willen. SOMS VINDT IEMAND JE GEWOON NIET AANTREKKELIJK OP DIE MANIER, OKAY?!
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
De beste broodjes bij de bakker gehaald. Zweten als een otter en nog tot 4 uur moeten werken.
Daarna park
Anders mijn balkon. Met zoete witte wijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagZiet er niet naar uit, maar vanaf morgen wel weer
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmbquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog blijft vanmiddagZiet er niet naar uit, maar vanaf morgen wel weer
Ook fijn!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders mijn balkon. Met zoete witte wijn
Maar hier weer wel:quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb
Denk niet dat het gaat regenen hoor
Anders jullie wel, met jullie slapen, zwemmen, buiten hangen, roadtrippen etc.!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook fijn!Jij bent levensgenietenderwijs goed bezig, Myst!
Moet ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders jullie wel, met jullie slapen, zwemmen, buiten hangen, roadtrippen etc.!
Boven het steeds beter wordende Den Bosch is het prachtig blauw natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef WasMachinator het volgende:
Welke zon:( ?
Wolken boven Maastricht...
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga maar lekker Diablo spelen, terwijl ik van het leven geniet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerAls dat het verschil tussen jong en oud bepaalt dan laat ik me graag in het hokje met bejaarden schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah joh, op die leeftijd is een computerspelletje ook nog veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik thuiskom ben ik al 11enhalf uur van huis weggeweest he.. Dan heb ik geen fut meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik thuiskom ben ik al 11enhalf uur van huis weggeweest he.. Dan heb ik geen fut meer over.Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar jij bent natuurlijk op je vrije dagen en in het weekend fijn buiten aan het ronddartelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was wel wat aan de matige kantquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar gij zult wel oogsten!
Tenzij je 'saai' bedoelde![]()
Pffff, zelfs ik word moe van mij
Dit grapje had mijn vader kunnen maken, en dat is idd geen goed tekenquote:
No airco?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Nog 2 uur
Ben wel aardig gesmolten, inmiddels.
Ik probeerde mijn leven wat spannender te maken dmv wild en jong taalgebruik, ik faalde jammerlijk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar gij zult wel oogsten!
Tenzij je 'saai' bedoelde![]()
Pffff, zelfs ik word moe van mij
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn leven wat spannender te maken dmv wild en jong taalgebruik, ik faalde jammerlijk...
Nope. 'Klimaatbeheersing' noemen ze dat. Aardig out of control, die beheersingquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nope. 'Klimaatbeheersing' noemen ze dat. Aardig out of control, die beheersing
Volgend jaar naar een nieuw pand met airco, maar dat is niet op loopafstand van mijn huis
Ik doe met je mee.quote:
Dan zit ik in het tuintje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar jij bent natuurlijk op je vrije dagen en in het weekend fijn buiten aan het ronddartelen
Jaaaa, dat is zo waar! Bedacht me ook al dat ik er prima mee kan leven als het regent terwijl ik bijna aan het einde van mijn rondje hardlopen benquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Op zich zou ik het best lekker vinden als het later vanavond even flink gaat regenen. Als er iets lekker ruikt is het dat wel
Zo'n vermoeden had ik al, daarom juistquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zit ik in het tuintje.
Ik ben echt al een bejaarde lul zeg.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme. Ik ben net in slaap gevallen![]()
Gelukkig zit ik in een hoekje en heeft volgens mij niemand het gezien.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
Ik denk er soms over na om ergens even te slapen op mn werk, maar ben altijd bang dat ik zolang slaap dat het of opvalt of ik snachts wakker word
Oud collega is ooit in zijn auto gaan slapen, we zijn hem uiteindelijk gaan zoeken omdat ie zolang *weg bleef*quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
Ik denk er soms over na om ergens even te slapen op mn werk, maar ben altijd bang dat ik zolang slaap dat het of opvalt of ik snachts wakker word
Moet je met dit weer niet proberen zonder een raampje openquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oud collega is ooit in zijn auto gaan slapen, we zijn hem uiteindelijk gaan zoeken omdat ie zolang *weg bleef*
Toen was het wel iets koelerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je met dit weer niet proberen zonder een raampje open
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen was het wel iets koeler![]()
Boh net de plantenbakken bijgewerkt, warm
Gedetacheerd in de IT, momenteel even zonder project. Gisteren studiedag op kantoor gehad zonder aircoquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk?
En ja, de reden dat ik hier zoveel en zo snel reageer is idd omdat ik geen reet doe vandaagHeb nog een klein hoopje werk voor deze week en daar moet ik nog twee dagen mee doen
Je bent moderator op Fok. Je werkt hier ook wat onkruid weg en je hangt verder op je toetsenbord te klagen dat het zo heet is en zit tussendoor een beetje peukjes te roken.quote:
Jonguh, da's toch heel anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent moderator op Fok. Je werkt hier ook wat onkruid weg en je hangt verder op je toetsenbord te klagen dat het zo heet is en zit tussendoor een beetje peukjes te roken.
Ik zie het verschil niet.
....:') ik kan er niet eens commentaar op geven, dafuq bedoelt die kerelquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
Wat laten we ons toch zo educatief als tornadonullen opblazen?
Je snapt dit toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
....:') ik kan er niet eens commentaar op geven, dafuq bedoelt die kerel
Vliegtuigen opblazen voor educatieve doeleindenquote:Een tornadoflipperkast is geen technisch denkbeeld, ook al kunnen er op fataal manipuleerbare wijze kunstmatige tornado's mee worden verkregen! Het is meer onze existentiële ondergang in de vorm van een luchtwerveling, die ook nog "misbruikt" kan worden voor educatieve doeleinden, zoals het opblazen van een vliegtuig voor het aantonen van een defect!
My brain shuts down because of the lack of carequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt dit toch wel?
[..]
Vliegtuigen opblazen voor educatieve doeleindenMet een psychotornadotest
Same here wat betreft neurobiologie en -wetenschap. En ik heb veel respect voor mensen met zoveel kennis, leer er ook graag van. Maar de meeste van hen (die ik daar iig ben tegengekomen) hebben helaas ook erg, erg veel respect voor zichzelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik lees W&T ook heel graag. Dacht ook altijd veel te weten over astronomie en een beetje theoretische natuurkunde. Maar ja, dan word je volkomen weggeblazen door bollebozen die formules op je afvuren waar je u tegen zegt
Mensen die zich niet veel beter vinden dan alles en iedereen om hen heen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same here wat betreft neurobiologie en -wetenschap. En ik heb veel respect voor mensen met zoveel kennis, leer er ook graag van. Maar de meeste van hen (die ik daar iig ben tegengekomen) hebben helaas ook erg, erg veel respect voor zichzelfDat is dan weer jammer.
Moet het wel terecht zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die zich niet veel beter vinden dan alles en iedereen om hen heen.
Veel plezier in je hoekje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik dacht dat gisteren niet erger kon, tot ik om even voor twaalf een sms'je kreeg van het meisje dat ik leuk begon te vinden dat ze er mee wil stoppen omdat ze het te ver weg vindt. WTF wat een dag, heb ook als voor voorbereiding op m'n sollicitatie op de bank geslapen. Gesprek ging ook matig. Waardeloos allemaal.
* Skv kruip boos in een hoekje.
Deze man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
Zoek wel een hoekje in de zon! Dat werkt goed op je humeur.
Verder; balen dude! Whiskey!?
Dus ik kan voor het eerst een post van je quoten en daar géén "Pics" onder zetten? Bij deze dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
K ga vandaag geen foto's posten. Geen porem dit.
Ik drink hem graag Iers. Hoewel ik nu een killer Schotse in de kast heb staan.quote:
Je kan niet meer zonder me.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
Net als anders met een goede vaart naar huis gefietst, en hier thuis opeens zwart voor mijn ogen en hop, vrolijk op de knietjes gezaktGoed gegeten, nog meer gedronken. Misschien toch wat rustiger aan doen met dit weer..? Denk niet dat ik ga hardlopen vanavond, heb nog shaky armen momenteel
Blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef SicSicSics het volgende:
Je moet ook geen vinger meer optillen dan nodig in dit weer!
Ijsje? Geef je mij ook een BJ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
BlijkbaarAlleen straks nog op het dooie gemakje richting de shell voor een ijsje
Helaas, had je graag geholpen (das een leugenquote:
Grapje man.quote:
Je mag er bij mij gewoon stilletjes bij liggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, had je graag geholpen (das een leugen) maar mij is aangeraden me vandaag niet méér in te spannen dan nodig is
Same here, lieve slowpokequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik weet trouwens niet waar jullie last van hebben, maar ik heb kkhete zon en een superblauwe lucht.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag er bij mij gewoon stilletjes bij liggen
Dat klinkt wel creepy, patrouillerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
Als je nou dadelijk door de buurt ga patrouilleren, heb je kans me ergens voor pampus op het fietspad te zien liggen; ik ga nl toch skeeleren ondanks de bibbers
Kun je er gezellig naast komen liggen
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel creepy, patrouilleren. Het zou me niet verbazen als ik je al een keer voorbij heb zien komen tho
Ik loop graag naar het centrum op en neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou goed kunnenwat voor auto heb je? Kan ik een keer naar je uitkijken als ik hier rondskeeler/-fiets/-loop
Doe ik ook altijd!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop graag naar het centrum op en neer.
ik kreeg laatst met st patricks day een heerlijke irish whiskey! weet helaas alleen niet welk merk, maar mijn god wat was die goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik drink hem graag Iers. Hoewel ik nu een killer Schotse in de kast heb staan.
Caol Ila Distillers Edition...
Ga hem vanavond open maken.
Precies!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
Haha ik ga elk meisje die daaraan voldoet aanspreken met; hey ben jij MohMi op FOK!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |