Ja krakers omdat ze dakloos zijn dat is iets heel andersquote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In Frankrijk en Spanje wonen gezinnen ook bij elkaar.
nee, omdat de uitkeringen te laag zijn om zelfstandig te kunnen wonen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja krakers omdat ze dakloos zijn dat is iets heel anders
Oh, het is toeval dat ze daar leegstaande nieuwbouw appartementen voor gebruiken?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:32 schreef Digi2 het volgende:
[..]
nee, omdat de uitkeringen te laag zijn om zelfstandig te kunnen wonen.
Ja precies! Laten we gewoon alle vangnetten over boord gooien. Wat heb je nu aan een ziekenfonds bijvoorbeeld, 'boeie' dat de meeste mensen een noodzakelijke operatie van 30.000 Euro niet kunnen betalen. Is niet mijn probleem!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gewoon afschaffen die shit. Natuurlijk volstrekt belachelijk dat ik ga betalen zodat iemand anders onderdak heeft.
Tot je zelf onder een brug woont.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gewoon afschaffen die shit. Natuurlijk volstrekt belachelijk dat ik ga betalen zodat iemand anders onderdak heeft.
Ik hoop maar dat je aan het trollen bent. Anders is het wel erg slecht gesteld met je opvattingen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nou, als je een leuke meid weet die bij deze alleenstaande wil komen wonen, sta ik daar best voor open hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat wil je met gezinnen? Die wonen al niet alleen.
Dat je alleenstaanden verplicht bij elkaar wilt zetten vind ik al over de grens, maar hoe wil je dat met gezinnen doen?
quote:Unlike Leon, who lives with his parents rent-free, Viada pays about $300 a month for a room in an 800-square-foot apartment he shares with four roommates, three of whom recently lost their jobs. They split the utilities, but Viada and the other employed roommate buy the groceries.
latimesquote:The younger Leons are struggling to become mileuristas, a slang term in Spain for those who earn a mil (1,000) euros a month, or about $1,300, for a yearly income just shy of $16,000. The term used to be a pejorative, but in Europe's new age of diminished expectations, it's become a goal to shoot for.
"When the country used to earn a lot of money, people would say, 'Oh, you're just a mileurista. You don't have a really good job,'" Leon said on a recent afternoon in the Puerta del Sol, Madrid's central square, as he waited for a young English-language student. "But now, things have changed. And if you earn 1,000 euros per month? Wow, I wish!"
dus je bent tegen fraude. duh.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben het in grote lijnen eens met de TS...
Natuurlijk is iedereen tegen armoede... maar kijk eens goed. Ik ken echt veel mensen in de bijstand... veel asielzoekers ook... en geen 1 heeft een normale reden waarom die niet gewoon zou kunnen werken.
Het probleem is dat als je over het beteugelen van uitkeringen begint iedereen zegt dat je een graaier bent en niet aan medemensen denkt... maar dat is onzin... Als je constateert dat de meerderheid van de uitkeringstrekkers die je kent gewoon makkelijk kunnen werken, maar dat niet willen en soms beter af zijn dan de gemiddelde burger is er iets mis!
Uhu.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben het in grote lijnen eens met de TS...
maar kijk eens goed. Ik ken echt veel mensen in de bijstand... veel asielzoekers ook...
Is dat soms je voorstel voor nieuw beleid of zo?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef SteamBoat het volgende:
Bijstanduitkering afpakken, als duidelijk is dat desbetreffende persoon
A. Niet wilt werken OF
B. Geen moeite doet om werk te vinden OF
C. Bij het vinden van werk zich opzettelijk laat wegsturen.
ja hoor ...de regel....quote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat soms je voorstel voor nieuw beleid of zo?![]()
![]()
Je hebt niet in de gaten dat dat al lang de regel is.
Betaal jij mijn kortingen dan maar bij!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef SteamBoat het volgende:
[..]
ja hoor ...de regel....
Praktijk komt er niets van terecht.
Noem je dat werken: bekeuringen oplopen?quote:de enigste regels die nageleefd moeten worden en waar ze bovenop zitten zijn het betalen van bekeuringen en op de nek van werkende bevolking ..... KEES!!!!!
Dat is helemaal niet lastig: je stuurt gewoon een briefje met een beschikking, artikelnummer erbij, uitleg dat men binnen 6 weken bezwaar kan maken en klaar. Oh ja, je moet de administratie nog vertellen dat ze minder geld moet overmaken.quote:afpakken van uitkeringen is namelijk best lastig, want stel dat deze mensen gaan pikken.....oei...laten we maar gewoon de regel staan, maar voeren hem niet uit...das wel zo makkelijk...KEES!!!
oftewel in 90% van de gevallenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef SteamBoat het volgende:
Bijstanduitkering afpakken, als duidelijk is dat desbetreffende persoon
A. Niet wilt werken OF
B. Geen moeite doet om werk te vinden OF
C. Bij het vinden van werk zich opzettelijk laat wegsturen.
en toch komt er in de praktijk niets van terecht!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is dat soms je voorstel voor nieuw beleid of zo?![]()
![]()
Je hebt niet in de gaten dat dat al lang de regel is.
Sowieso heb ik het idee dat de meeste reacties komen van mensen die nog geen cent belasting betaald hebben....quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
De OP getuigt van de typische wereld'kennis' van een PVV-tokkie. Niet serieus te nemen dus. Een hoop gezwets en onderbuikgevoelens maar bronnen en feiten ho maar.
PVV-tokkies kun je makkelijk herkennen aan hun opstelling en taalgebruik. Wanneer je de opgewonden spuisels leest is het alsof je de grote blonde PVV-fuhrer zelf hoort schuimbekken.
Precies, dit topic zit vol met thuiswonend grut die nog lekker op de zak van pappie en mammie teren, af en toe eens wat bijverdienen met hun krantenwijk, McJob of als vakkenvuller en elke zaterdagavond zich een coma inzuipen omdat dat nu eenmaal stoer is op die leeftijd. Dit soort figuren pik je er zo uit, omdat ze geen enkel benul hebben van uitkeringen of zelfstandig je boontjes moeten doppen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso heb ik het idee dat de meeste reacties komen van mensen die nog geen cent belasting betaald hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |