We maken hem rond 23.30 uur wakker voor de laatste fles. Andere flessen rond 08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef Susie het volgende:
Hoe laat geef je die laatste fles dan Kyara?
Wat fijn SB!
Ah ok. Vroeg het mij gewoon af.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
We maken hem rond 23.30 uur wakker voor de laatste fles. Andere flessen rond 08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de goede vrienden blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Kyara het volgende:
ik post op fb een echo foto van precies een jaar geleden en nu word ik gefeliciteerd met zijn 1e verjaardag![]()
Kyara je zegt dat je wel met Midas samen met je moeder skypt. Herkend hij haar dan via Skype dat jij kunt herkennen? Werkt je schoonmoeder die dag of zou zij misschien even kunnen bijspringen om op te starten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de reacties! Voor mij is het helaas niet mogelijk om later te beginnen of eerder weg te gaan maar misschien kan mijn man de middag vrij nemen. En inderdaad een handleiding schrijven en misschien wil mijn schoonmoeder de avond van tevoren nog even langskomen om Midas weer te zien (en dan kunnen we meteen een en ander doorspreken).
Bitterend, hoe gaat dat bij jullie? Jouw ouders wonen toch ook niet in de buurt?
Daarvoor hoef je die stoel niet te hebben. SC-tje heeft vanmiddag even in het badje (gewoon die van de badderset) in de tuin gezeten. Laagje water erin zodat haar billetjes net onder water waren. Ik heb haar erin gezet en ben er zelf achter gaan zitten om haar indien nodig op te vangen als ze dreigde te om te kukelen. Ik was binnen 10 minuten even nat als zij. Ze spetterde namelijk niet alleen ze had ook door dat als je met je handen onder water gaat en ze dan snel omhoog doet alles om je heen ook nat wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef mefke79 het volgende:
leuk spelletje trouwens voor iedereen met een ikea kinderstoel met blad: beetje water op het blad, kindje in de stoel en een meter of twee uit de buurt gaan staan. Spetteren maar!
Dat is zo. Ik heb de mazzel en SC-tje de luxe dat ik nog maar 1 kindje heb. Die kan de onverdeelde aandacht krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:38 schreef mefke79 het volgende:
ja badje hebben we hier ook al gedaan, maar dan moet je er wel goed bijblijven. Al had tienus vleugels om, maar tja, peuterbroer is ook niet de voorzichtigste. En in stoeltje hoef je er niet bovenop te zitten, dat is wel zo fijn.
misschien juist een mooie manier om het leuk te maken? Lekker kliederen en klieren en spelen in de tuin laat Midas het badje van een heel andere kant zien waardoor het dan misschien over een tijdje tijdens het echte badderen minder naar is in zijn ogen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef Kyara het volgende:
Tinu, ik zal het vanavond wel even met mijn man overleggen. Mijn moeder wil anders wel in de ochtend komen om het samen te doen en dan 's middags weg gaan. Vanavond maar even met mijn man overleggen.
Hier is badje al een noodzakelijk kwaad dus badjes in de tuin en zo is hier nog een no-go helaas.
Nou, ze zei dat er een goede kans was dat het dmv fysio wegtrekt en een helm dan niet nodig is. Maar ze zei ook dat als ze nu 5 maanden was geweest,, met deze afplatting, dat ze dan dus een helm had gekregen. (gelukkig zijn we nog niet zoverquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, fijn dat je nu snel aan de fysio kunt beginnen. En hopelijk trekt het dan goed weg.. Hebben ze nog iets gezegd over de kans dat een helmpje wel/niet moet?
Kyara, lastig dilemma. Ik zou ook niet zo makkelijk Daan Midas achterlaten bij iemand die hem niet zo goed kent in zijn dagelijkse ding.
Geen onweer hier hoor, heerlijk weer zelfs nog! Denk dat wij het vannacht krijgen... Ben er overigens niet echt bang voor, maar wel afhankelijk van hoe hard de klappen zijn zeg maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef PiercedGal het volgende:
ohh wat een onweer!!
zijn jullie daar ook zo bang voor?? Hoop dat het niet de hele nacht zo doorgaat, wordt nog een leuke nacht dan :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |