Bijna 3 maanden als ik het over 4 weken hebquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Bieks het volgende:
[..]dus hoe lang heeft die episode nou geduurd in totaal?
inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, net op tijd voor de zomerfestivals
Waar ben je, ik ben al met 112 aan de lijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, buiten is gevaarlijk net vol in een brandnetel gegrepen
Het voordeel is wel dat je als het goed is de volle 13 weken van het UWV krijgt omdat die eikels het faillissement zo laat hebben aangevraagd als ze maar erkennen dat je ontslag onrechtmatig was.quote:
Dat is er niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ga een presentatie geven over het nut van een gealigneerd e-HR beleid
Wel voor mij, want wij implementeren de oplossingquote:
Wutquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme waarom ging ik vanochtend met mn jas weg. Hete shite!
Nee, dat is er echt niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel voor mij, want wij implementeren de oplossing![]()
Maar nu ga ik echt richting meetingroom
Ja, fucking blond momentje...loop nu al de halve dag met dat ding over mn arm rond.quote:
Zweet de binnenkant van je elleboog al?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, fucking blond momentje...loop nu al de halve dag met dat ding over mn arm rond.
Niet alleen de binnenkant van mn elleboog....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zweet de binnenkant van je elleboog al?
Stel je voor dat je aan je thesis moetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
Vraag me meer af waarom ik met dit weer kansloze projecten, SLB-verslagen en presentaties aan het maken/voorbereiden ben.
Plakzak!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Niet alleen de binnenkant van mn elleboog....
Heb ze toch weten te overtuigen: eHR biedt een robuuste doch flexibele oplossing in de complexe materie van het HR-landschap. eHR is niet enkel een zeer toegankelijke, laagdrempelige optie voor uw medewerkers en managers, het zorgt er tevens voor dat het persoonlijke karakter van uw HR administratie gewaarborgd blijft.... en dat een uur langquote:
Nu kan je mooi buiten zitten en lerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Heb vanavond een tentamen dacht ik mooi leren op school etc.
Ben ik mijn college kaart vergeten.
wtf is eHRquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ze toch weten te overtuigen: eHR biedt een robuuste doch flexibele oplossing in de complexe materie van het HR-landschap. eHR is niet enkel een zeer toegankelijke, laagdrempelige optie voor uw medewerkers en managers, het zorgt er tevens voor dat het persoonlijke karakter van uw HR administratie gewaarborgd blijft.... en dat een uur lang
internet human resourcequote:
Laagdrempelig, en dan zo'n uitleg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ze toch weten te overtuigen: eHR biedt een robuuste doch flexibele oplossing in de complexe materie van het HR-landschap. eHR is niet enkel een zeer toegankelijke, laagdrempelige optie voor uw medewerkers en managers, het zorgt er tevens voor dat het persoonlijke karakter van uw HR administratie gewaarborgd blijft.... en dat een uur lang
Een portaal oplossing voor personeelsadministraties: medewerkers kunnen via een portaal verlof aanvragen (en managers goedkeuren), salarisstroken opvragen, etc.quote:
Moet laagdrempelig zijn voor 'simpele' medewerkers, niet voor de directiequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laagdrempelig, en dan zo'n uitleg.
De vraag is of die ook niet veel meer hadden aan een laagdrempelige uitlegquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet laagdrempelig zijn voor 'simpele' medewerkers, niet voor de directie
Dat ze overtuigd zijn betekent nog niet dat we het contract hebben... Er gaan nog minstens twee 'beslis-organen' overheen. Maar daar hoef ik niks voor te presenteren, enkel kosten/baten plaatje doormailen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is of die ook niet veel meer hadden aan een laagdrempelige uitlegMaar goed gedaan hoor Ranja we zijn trots op je!
ook chill inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu kan je mooi buiten zitten en leren
Die zijn tenminste fatsoelijk gebouwd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker koel op me kamer met AIRCO en dat voor een huis uit 1920. Zonder AIRCO niet te doen.
Hier alles chill? Ook zo vrolijk door het warme weer?
Wat is het bedrijfsleven toch omslachtig. Ik denk dat ik maar voor de sociale werkplaats solliciteer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ze overtuigd zijn betekent nog niet dat we het contract hebben... Er gaan nog minstens twee 'beslis-organen' overheen. Maar daar hoef ik niks voor te presenteren, enkel kosten/baten plaatje doormailen.
In dit geval betreft het juist de (Belgische) overheid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het bedrijfsleven toch omslachtig. Ik denk dat ik maar voor de sociale werkplaats solliciteer.
Isolatie is anders behoorlijk slecht, is door vorige bewoners in 1997 verbouwd en wij hebben een aanbouw gehad in 2004. Maar de isolatie op zolder hier is nog net zoals in die tijd. Vreselijk. Daarom vorig jaar maar een veel te dure AIRCO gekregen want anders stikte ik hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zijn tenminste fatsoelijk gebouwd.
Heb je er nu in één edit 11 ramen vanaf gehaald en ze 0,75 meter breder gemaakt? Wil je ook bij mij komen klussen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hebben in ons huis 11 ramen van elk 1,75 meter breed.
Geweldig, tot het zomer wordt.
Bij mij waren ze dat welquote:
31 februari 2013.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Wanneer maken ze mij nou eens blauw zeg?.
nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
Wanneer maken ze mij nou eens blauw zeg?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |