Nee hoor er lopen daar echte Kwaliteitsgasten rond. Geo4kant bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens HMF als jij mod bent zijn wij dan van al die Pisvee boelers af ?
Vraag anders een TT change aan want deze houdt NOOIT lang stand.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Geo4kant het volgende:
Nondeju, volgende keer dus gewoon weer onder CTRL V stampen ..
Ik betwijfel of ze de mijne willen aannemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag anders een TT change aan want deze houdt NOOIT lang stand.
Ja, noem eens wat anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag anders een TT change aan want deze houdt NOOIT lang stand.
Wat was het dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze de mijne willen aannemen
LEKKER WEERquote:
Hoe heet die andere blaag die altijd in de avond post vaak samen met Dave.quote:
Geen van beiden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TT: Borderliners aan de top.
Als borderliners mods aanstellen.
Jij mag kiezen
Laten we het op de eerste houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
LEKKER WEER
Dat is een hele mooie.
Of:
Robert M gaat verjongen bij Grunn
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Typisch het volgende:
Er moet eigenlijk een scheldword in de TT, dat geeft aan dat het echt erg lekker weer is.
Die bordeline tt is veel leukerquote:
Deze man weet niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
Slappe TT.. doe dan lekkere smatjes in korte rokjes ofso![]()
Slettebil steekt onder korte rok.
Smatjes spotten in deh sun
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die denken dat ik echt ooit mod zou worden, nogmaals feyenoord heeft een grotere kans de cl te winnen
Ik heb meer notes dan al die gasten bij elkaar
Wel bedankt voor de leuke reacties
Had nooit knopjes manquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef leeell het volgende:
je gaat me niet vertellen dat het vanaf het begin een grap was , dat geloof ik niet, je heb het kats verneukt
ugh, zonde dan, je had een goede mod geweestquote:
Het is toch wel triest dat je als bedrijf zo gaat trollenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die denken dat ik echt ooit mod zou worden, nogmaals feyenoord heeft een grotere kans de cl te winnen
Ik heb meer notes dan al die gasten bij elkaar
Wel bedankt voor de leuke reacties
Ach je kan ook niet alles goed doen. God maakte eerst ook een kladje voordat hij de man maakte.quote:
Als die wat afvalt is het gewoon een goede spits denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach je kan ook niet alles goed doen.
Goed nieuws voor McDonalds euroborg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Goed nieus voor
Fuikje ook naar Grunn
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
God maakte eerst ook een kladje voordat hij de man maakte.
Een dikkertje inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die wat afvalt is het gewoon een goede spits denk ik.
Ze durven het gewoon niet aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is toch wel triest dat je als bedrijf zo gaat trollen
Ja gisteren bij collega geweest en ik weet wie de curator is enzo, daar claim heen sturen, wederom uwv bellen met dat ik een schuldeiser ben en dan rond 4 weken wachten en dan heb ik geldquote:
Hoop jequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gisteren bij collega geweest en ik weet wie de curator is enzo, daar claim heen sturen, wederom uwv bellen met dat ik een schuldeiser ben en dan rond 4 weken wachten en dan heb ik geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |