Dat had ik een keertje. Totaal niet op gerekend. Was met mijn vriend mee, hij ging voetballen. Ik met een kort wit rokje, want belachelijk heet. Lekker daarheen, beetje kijken. Tot ik ga plassen en erachter kom dat ik dus ongestelt ben. Niks bij me. Moest ik aan een schoonzus vragen, die echt maatje giga had die niet in mijn string paste.quote:
En met die warmte lijkt het nog 10 keer zo ergquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat had ik een keertje. Totaal niet op gerekend. Was met mijn vriend mee, hij ging voetballen. Ik met een kort wit rokje, want belachelijk heet. Lekker daarheen, beetje kijken. Tot ik ga plassen en erachter kom dat ik dus ongestelt ben. Niks bij me. Moest ik aan een schoonzus vragen, die echt maatje giga had die niet in mijn string paste.![]()
Danku.quote:
Je zou er inderdaad bloedarmoede van krijgenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku.
Vrouwelijke studenten mogen zich hier altijd melden.
Haha daar was ik altijd bang voor. Echt van die hypochonder verschijnselen, dat ik me duizelig voelde en het zielig vond voor mijn lichaam.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zou er inderdaad bloedarmoede van krijgen
mijn fobo is antiekquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku.
Vrouwelijke studenten mogen zich hier altijd melden.
Hehe haalde het van je profiel, ook al antiek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn fobo is antiekik ben alleen nog deeltijd student
hopelijk hoef ik nu niet weg![]()
Duizelig check!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha daar was ik altijd bang voor. Echt van die hypochonder verschijnselen, dat ik me duizelig voelde en het zielig vond voor mijn lichaam.
Geen picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn fobo is antiekik ben alleen nog deeltijd student
hopelijk hoef ik nu niet weg![]()
Ja stom is dat. Waarom kan het niet 50/50. Dan een maand niet, dan wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Duizelig check!
Alleen die afspraak met de gynaecoloog duurt me te langMja
jawelquote:
je zie niet dat de fotos van mij moesten zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik hoop voor jou dat je er niet uitziet als soep
Hoi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zie niet dat de fotos van mij moesten zijn
sorry te flauw
maar nee ik heb gelukkig weinig gemeen met een kom soep
behalve dan dat we allebei meestal heet zijn () (jeetje wat een slechte humor heb ik vandaag)
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?quote:
Te voorspelbaar en allesquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?
Euhm, ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hang je 'm vaker in een kop soep?
Ik had het niet over die kop soep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hang je 'm vaker in een kop soep?
Ja, dat sowieso. Maar er zijn nog steeds geen picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest lachen
soort faal variant van american pie
he wat naarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar er zijn nog steeds geen pics
quote:
Het heeft er wel wat mee te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Nixx- het volgende:
Volgens mij stijgt de warmte naar iedereens hoofd.
shirtjes zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, niet dan?
Over strakke shirtjes, korte rokjes, lage decolletees.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, niet dan?
Over strakke shirtjes, korte rokjes, lage decolletees.
Jij spreekt waarheden. Mits je het uitsluitend over vrouwen hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
shirtjes zouden verboden moeten worden
jurkjes! die moeten gratis worden uitgedeeld
Daar ben ik het heel erg mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
shirtjes zouden verboden moeten worden
jurkjes! die moeten gratis worden uitgedeeld
nee, mannen kunnen ook best een jurkje aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Jij spreekt waarheden. Mits je het uitsluitend over vrouwen hebt natuurlijk.
Als je dan geen bezwaar heb tegen mijn harige benen en armen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
nee, mannen kunnen ook best een jurkje aan
Ik weet niet hoor, maar ehm, gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ook gewoon op een zaterdag of zondag of maandag of.... elke dag van de week!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.
nee hoor dat mag primaquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je dan geen bezwaar heb tegen mijn harige benen en armen.
jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ehm, gaat alles goed met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Wanneer vallen pasen en pinksteren op één dag? Nooit dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ook gewoon op een zaterdag of zondag of maandag of.... elke dag van de week!
Kan best.
Waarom wil je ons zo graag in een jurk zien? Verborgen gevoelens voor andere dames?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
als beckham een rok aan kan moeten jullie ook niet zo zeuren over een simpel jurkje
andere dames? dan jullie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom wil je ons zo graag in een jurk zien? Verborgen gevoelens voor andere dames?
Say wut?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Gulmez het volgende:
Ben nu op me werk mcdonalds allemaal erge chimeids hier voor de counter allemaal stuk voor stuk geilos man ik wou dat ik vrij was om paar ping te fixen
Ik snap er geen kloot van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Gulmez het volgende:
Ben nu op me werk mcdonalds allemaal erge chimeids hier voor de counter allemaal stuk voor stuk geilos man ik wou dat ik vrij was om paar ping te fixen
Nu graag met interpuncties!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:28 schreef Gulmez het volgende:
Sowieso hier op ehrw erk ook genoeg mooie hopelijk zaterdag ook mooi weer kan ik lekker naar de beachclub ergemns op scheveningen
niet je typfouten, daar kan ik nog wel wat mee maar die vreemde straattaal en dat 'me' terwijl het mijn moet zijn en zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef Gulmez het volgende:
Sorry voor de typfout zat met in de pauze een dame op schoot en de zon schijnt op me bb scherm ga zo weer wrrken rustiggg
Haar gaydar gaf grote waardes aan, zodoende kon ze veilig op z'n schoot zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Jaja jij gaat op je smartphone lopen gluren terwijl er een chimeid op je schoot zit
uh jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef Gulmez het volgende:
Kzei toxh net op me schoot niet nu meer ik ben nu weer in de crewroom en die meid is allang weer werken maar als ik thuis ben half 4 kom ik wel weer hier posten is onmin irri op bb, mensen geniet van het weer
jaquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef JJH het volgende:
Gelukkig begrijp ik de rest wel.
Misschien ligt het aan de BlackBerry, die kent alleen maar straattaal natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef JJH het volgende:
Gelukkig begrijp ik de rest wel.
Misschien ligt het aan de BlackBerry, die kent alleen maar straattaal natuurlijk.
Is de slowchat he ,voor zover ik weet mag daar bijna alles. Het mag in ieder geval overal over gaan.quote:
Ook in een taal die niemand begrijpt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is de slowchat he ,voor zover ik weet mag daar bijna alles. Het mag in ieder geval overal over gaan.
Hij heeft toch zijn excuses aangeboden. Volgende keer houdt het op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook in een taal die niemand begrijpt?
Oké, warriorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn excuses aangeboden. Volgende keer houdt het op.
Ja, moet ik ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef JJH het volgende:
Meh, ik ga eerst maar even boodschapjes doen, voordat ik straks helemaal wegfakkel op straat in de zon.
ik heb collegequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef JJH het volgende:
Meh, ik ga eerst maar even boodschapjes doen, voordat ik straks helemaal wegfakkel op straat in de zon.
Heb ik gisteravond nog ff gedaan, lekker ergens buiten gegeten gelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb college
schijnt de zon eens kan ik er niet van genieten
maar ik denk dat ik er op tijd tussen uit knijp voor nog een terrasje
Ik heb ook geen rokje aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Facking warm en te weinig lekkere chicks in rokjes
sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Facking warm en te weinig lekkere chicks in rokjes
Korte broek.. weet niet of het hier mag eigenlijk. Maar vind het geen porum als het om kledij op het werk betreft, dus hoop dat het hier niet magquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef JJH het volgende:
Korte broek en een mouwloos shirt.
En buiten in de schaduw is het ondertussen beter te doen dan binnen.
Scheelt dat ik vrij ben vandaag. Morgen zal ik er ook weer aan moeten geloven, en dan dus geen korte broek meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Korte broek.. weet niet of het hier mag eigenlijk. Maar vind het geen porum als het om kledij op het werk betreft, dus hoop dat het hier niet mag
Dat scheelt iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
Scheelt dat ik vrij ben vandaag. Morgen zal ik er ook weer aan moeten geloven, en dan dus geen korte broek meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |