Hoi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zie niet dat de fotos van mij moesten zijn
sorry te flauw
maar nee ik heb gelukkig weinig gemeen met een kom soep
behalve dan dat we allebei meestal heet zijn () (jeetje wat een slechte humor heb ik vandaag)
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?quote:
Te voorspelbaar en allesquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?
Euhm, ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil dr wel ff laten afkoelen met je brandslang?
ik moest lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hang je 'm vaker in een kop soep?
Ik had het niet over die kop soep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hang je 'm vaker in een kop soep?
Ja, dat sowieso. Maar er zijn nog steeds geen picsquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest lachen
soort faal variant van american pie
he wat naarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar er zijn nog steeds geen pics
quote:
Het heeft er wel wat mee te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:46 schreef Nixx- het volgende:
Volgens mij stijgt de warmte naar iedereens hoofd.
shirtjes zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, niet dan?
Over strakke shirtjes, korte rokjes, lage decolletees.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, niet dan?
Over strakke shirtjes, korte rokjes, lage decolletees.
Jij spreekt waarheden. Mits je het uitsluitend over vrouwen hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
shirtjes zouden verboden moeten worden
jurkjes! die moeten gratis worden uitgedeeld
Daar ben ik het heel erg mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
shirtjes zouden verboden moeten worden
jurkjes! die moeten gratis worden uitgedeeld
nee, mannen kunnen ook best een jurkje aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Jij spreekt waarheden. Mits je het uitsluitend over vrouwen hebt natuurlijk.
Als je dan geen bezwaar heb tegen mijn harige benen en armen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
nee, mannen kunnen ook best een jurkje aan
Ik weet niet hoor, maar ehm, gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan ook gewoon op een zaterdag of zondag of maandag of.... elke dag van de week!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |