abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113036118
Min of meer per ongeluk een reactie op wat ik nog snap.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef waht het volgende:

[..]

Vanuit idealistisch oogpunt is het toch een valide argument?

En vanuit realistisch oogpunt zeg ik: gebruik dat 'jaloerse' gevoel op productieve wijze.
Nou ja, zo idealistich ben ik nou ook weer niet.
Maar hoe wou je dat jaloerse gevoel op productieve wijze gebruiken? En vooral: hoe wou je de onderliggende partij ervan overtuigen dat hij vooral wijs moet zijn? Klinkt wel erg katholiek, als je het mij vraagt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Hamas is ook niet per definitie slecht, ze moeten simpelweg de wet handhaven op hun stuk land. Dan zouden er geen raketten worden afgeschoten en heeft Israël weinig reden om Gaza te omsluiten.
Hamas is een product van Israel, Hamas is gekozen tijdens verkiezingen die door Israel aangemoedigd waren, Israel heeft tijdens gegoten lood (ook) de bestuurlijke infrastructuur vernietigd, Hamas wordt door Israel als gesprekspartner afgewezen, Israel behandelt de strook als een gevangenenkamp, Israel heeft stelselmatig alle mogelijke vreedzame ontwikkelingen de kop ingedrukt.
Ik vind het wel makkelijk om dan te zeggen dat Hamas zijn dissidenten in de hand moet houden.
quote:
[..]

Onder andere de Palestijnse Gebieden, maar ook Syrië en Egypte. Arafat was bijvoorbeeld niets anders dan een ordinaire dictator die vooruitgang van de Palestijnse zaak frustreerde door eigen macht te waarborgen.

Het leven met dergelijke beperkte vrijheid heeft significante invloed op het wel en wee van het volk, helemaal als het regime zich weinig bekommert om het volk.
Dat argument klopt ook wel, maar de reikwijdte wordt zeer vertroebeld door de vaste ijzeren grip die Israel uitoefent op het hele bezette gebied. Die laatste zin beschrijft in gelijke mate de schuld van Arafat en Israel.
quote:
[..]

Met alle respect, maar de laatste operaties in Gaza zijn de best gedocumenteerde ooit. Ja, er zijn fouten gemaakt (de fog of war is onverbiddelijk), en over intenties kunnen wel eindeloos bakkeleien, maar er was overduidelijk geen sprake van grove schendingen van mensenrechten.

Er stond een klein, slecht bewapende groepering die uit onmacht minder oorbare handelingen heeft verricht, tegenover een overmacht die tal van maatregelen heeft genomen om burgerslachtoffers te voorkomen.

Natuurlijk, als je bij voorbaat aanneemt dat oorlog slecht is voor burgers (hetgeen waar is) gaat dat niet op.
Over die laatste zin zijn we het eens, dus de vorige zinnen vervallen?
Ikken het rapport natuurlijk niet, maar de heftigheid van de Israelische reacties duidde er op, dat er wel degelijk grove schendingen geconstateerd werden. Of de Israeli's klopten hun reacties erg op om indruk te maken, dat kan natuurlijk ook. Zal niet de eerste keer zijn.
quote:
[..]

Ja ik druk me lieflijk uit maar het is ook weer niet alsof die grenswachten structureel en willekeurig geweld gebruiken. Ze zijn wat slecht opgevoed lijkt het, nog lang niet volwassen. Maar waren wij dat wel rond die leeftijd?
Ja, natuurlijk waren wij nog lang niet volwassen.
Er is het verhaal van een groepje jonge olifantenmannetjes die ergens in een reservaat rondliepen en zich misdroegen. De beheerders hebben er een paar oudere olifanten bij gezet. Die deelden af en toe een klap uit en binnen korte tijd waren de lastige pubers in het gareel gebracht.
Mijn punt is, dat er in Israel blijkbaar veel te weinig volwassen olifanten rondlopen.
Wat zou er gebeuren als die onvolwassen joodse soldaten bij doorlaatposten rond joodse dorpen zich hetzelfde zouden gedragen?
Juist: ze zouden een hengst voor de kop krijgen. Dat ze die nu niet krijgen, versterkt hun overtuiging dat Palestijnen minderwaardig zijn.
Als je dat afdoet als jeugdige onbezonnenheid, misvorm je beide partijen voor hun verdere leven.
quote:
[..]

Van wat ik begrepen heb zijn Ramallah, Jericho en Hebron voor zowel civiele taken als veiligheid aangewezen op de PA. In de rest van de Westoever is het IDF verantwoordelijk voor veiligheid en de PA over het algemeen voor civiele taken.

Dus ik vraag me af wat je dan bedoelt met een minder strenge handhaving door Israël?
Shit, ik kan niet op de naam komen.
Er was een stad op de bezette westoever waar Israel vrij verkeer toe liet. Prompt werden er allerlei activiteiten ontplooid. De stad bloeide op.
Het omgekeerde zien we in Gaza: er was bloeiende handel, o.a. met Nederland. En er werd geld verdiend en mensen waren bezig met hun eigen bedrijf in plaats van mokkend te zoeken naar raketbrandstof. Maar ja, dat werd dus afgeknepen.
quote:
[..]

In het begin werkt het wel degelijk om eens 'een lesje te leren'. Als je wordt aangevallen en je slaat terug leer je de vijand immers de les dit niet meer te doen. Maar na zoveel tijd kunnen we ervan uitgaan dat iedereen weet wat er geleerd is.
Toch werd dat argument weer van stal gehaald bij Gegoten Lood.
quote:
[..]

Het is makkelijk ja, maar ik ga uit van het allerslechtste, wat dictaturen betreft.

Israël mishandelt in mijn ogen niet de eigen Arabische bevolking nee. Naar alle waarschijnlijkheid missen ze rechten ten opzichte van hun medeburgers maar dat betekent niet dat het tweederangs burgers zijn. De Arabische bevolking in de bezette gebieden heeft het slechter, vooral om economische redenen.
Vet van mij: deze zinnen zijn strijdig met elkaar: als je rechten mist ten opzichte van andere burgers, ben je tweederangs. Dat is namelijk deel van de definitie van tweederangs. Over die andere zin hebben we het elders al gehad.
quote:
[..]

Als we in de toekomst konden kijken: zeker. Echter kunnen we dat niet dus hebben ze een verzekering. ;)
Angsthazen! Schijtebroeken! Foben!
Intercontinentale raketten binnen handbereik van elk land, atoombommen binnen handbereik, drones binnen handbereik. Welk nut dient het bezetten van de Westoever? Geen militair nut?
quote:
[..]

Die definities zijn prima, maar wel subjectief te interpreteren.
Hihi, OK.
quote:
[..]

Hadden we het vorige keer ook over geloof ik. Ben bang dat we echter niet veel beters zullen vinden. Lang geleden, toen ik ooit debattechniek aanleerde werd op eenzelfde manier 'gefragmenteerd' gedebatteerd. Je moet nu eenmaal punten tegenover elkaar zetten.

Had geloof ik het volgende format:

[De geschilpunten zijn:

De huidige situatie is problematisch of er zijn gemiste voordelen
De problemen of gemiste voordelen zijn inherent aan het gevoerde beleid
De plannen voor het nieuwe beleid zijn uitvoerbaar en doeltreffend
Er zijn geen nadelen of deze wegen niet op tegen de voordelen..]

Dat mag je me wel even uitleggen. Want over punt 1 zijn we het eens. Over punt 2 verschillen we deels van mening wat betreft de belangrijkste uitvoerders. Op punt 3 zijn er amper initiatieven. Pint 4 is uitermate speculatief.

Enerzijds ben ik voorstander van het structureren van zaken, anderzijds merk ik, dat ik graag ontregelende zijopmerkingen maak.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_113036453
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 01:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan zou dat al tientallen jaren niet meer nodig zijn geweest, en kennelijk was er wel een reden om die gebieden bezet te houden, dat weet jij ook wel. Dat er niet de angst is dat de Palestijnen snel de kracht zullen hebben om tot uitroeiing proberen over te gaan betekent niet dat daar de veiligheid van de Israëlische staat mee is gewaarborgd. De boycot, de veiligheidsmuur, en de militaire checkpoints hebben allemaal een doel en dat is voorkomen dat de (terreur-)aanvallen nog langer kunnen plaatsvinden. De herhaaldelijke raketbeschietingen bewijzen dat toch nog wel. Zolang in de Palestijnse gebieden mensen nog opgevoed worden met het idee dat alles wat Joods en Zionistisch is slecht is dan heb je weinig reden om de huidige situatie echt te veranderen. Het is een en/en verhaal. Waar ik zeker geen fan ben van Netanyahu, die in mijn ogen te conservatief is en snel een excuus aangrijpt om weg te lopen bij onderhandelingen, kan met betrekking tot de Palestijnen niet veel anders worden gezegd. De afgelopen jaren hebben de Palestijnen weinig reden tot optimisme gegeven.

Abbas leek een verstandig man maar wat heeft hij nu bereikt? Als de Palestijnen zo weinig hebben waarom blijft hij dan vasthouden aan dat moeilijke gedoe? Waarom geeft hij dan niet gewoon volledig toe aan wat de Israëliërs willen? Wat maakt het dan nog uit? Kennelijk is dat anti-zionistische karakter bij de Palestijnse gelederen toch nog net iets belangrijker dan jij voorstelt!
Vet van mij.

Schaam jij je niet voor die zinnen? Godallemachtig!

Twee zaken:

1) het werkelijk schaamteloze beroep op het recht van de sterkste: ik kreeg het beeld voor me van twee honden, waarvan er een op zijn rug ligt. Normaal gesproken houdt de winnende hond dan op met vechten, maar in dit geval gaat hij door. Dat soort honden worden als gestoord beschouwd en dienen afgemaakt te worden.
2) het schaamteloos koppelen van dit normale gedrag tussen vechtende partijen aan anti-semitisme, waarmee je een beroep doet op een moraliteit, die je zojuist verworpen hebt.
Je schrijft anti-zionistisch, wat niet hetzelfde is als antisemitisch, maar de joodse connotatie van Zion maakt het een morele beschuldiging.

En zie verder mijn argument: Al Fatah heeft het vernietigen van de staat Israel als doel afgeschreven, maar het heeft niks opgeleverd.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_113036653
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij.

Schaam jij je niet voor die zinnen? Godallemachtig!

Twee zaken:

1) het werkelijk schaamteloze beroep op het recht van de sterkste: ik kreeg het beeld voor me van twee honden, waarvan er een op zijn rug ligt. Normaal gesproken houdt de winnende hond dan op met vechten, maar in dit geval gaat hij door. Dat soort honden worden als gestoord beschouwd en dienen afgemaakt te worden.
2) het schaamteloos koppelen van dit normale gedrag tussen vechtende partijen aan anti-semitisme, waarmee je een beroep doet op een moraliteit, die je zojuist verworpen hebt.
Je schrijft anti-zionistisch, wat niet hetzelfde is als antisemitisch, maar de joodse connotatie van Zion maakt het een morele beschuldiging.

En zie verder mijn argument: Al Fatah heeft het vernietigen van de staat Israel als doel afgeschreven, maar het heeft niks opgeleverd.
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!

1) Misschien kan je het iets meer op de case toepassen want het is me volgens mij niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt.

2) Als ik antisemitisme zeg dan duid ik op iets anders dan wanneer ik het over antizionisme heb. Neemt niet weg dat beide begrippen vaak in elkaar overlopen zoals je vast ook wel eens opgemerkt hebt. Antizionisme zoals gepredikt in het Midden-Oosten is moreel verwerpelijk omdat het slechts gebaseerd is op irrationele emoties, op haat, op een gevoel van Arabisch nationalisme waarbinnen het Zionisme niet lijkt te passen. Je kan ook kritisch zijn op de staat Israel zonder je te verlagen tot een dergelijk niveau dus.

Verder mbt jouw argument over Fatah is er natuurlijk een enorm verschil met wat iemand zegt en met wat iemand daadwerkelijk nastreeft. Een samenwerking met Hamas, het stopzetten van de onderhandelingen, je kan je simpelweg afvragen hoe geloofwaardig Abbas zich nog maakt, hij heeft nog weinig te winnen met vrede lijkt het, jammer dus.
pi_113094613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik was even druk bezig. En ik heb het voornemen ;) om op de rest nog terug te komen.

Maar ik kan het niet laten om hier even op in te gaan.
De diepste angst van de joden in Israel (en misschien elders ook wel) is uitgeroeid te worden. De diepste angst van de Palestijnen is dat al hun grond afgepakt wordt. Overigens verschillen deze groepen hierin niet veel van andere volkeren.
El Fatah heeft de diepste angst van de joden geneutraliseerd, door de vernietiging van de staat Israel te schrappen uit hun statuten. Dat heeft echter geen enkel voordeel opgeleverd.
Israel blijft voortdurend de diepste angst van de Palestijnen voeden. Zelfs recent nog: een verbod van het Hooggerechtshof op illegale woningen wordt gecompenseerd door een bevel tot het bouwen van extra woningen. In bezet gebied.
De diepste angst is weg, anderen blijven. Verder mee eens dat de Palestijnen in de Westoever meer vrijheden verdienen.
quote:
Jij vindt het bezetten van een bewoond gebied neutraal. Dat is een aantasting van het gebod: Gij zult niet stelen. Ik heb je al eerder gevraagd, of je dan ook het roven van bezittingen van joden tijdens de Tweede Wereldoorlog neutraal vindt. Want als er geen reden is om het roven van land van Palestijnen te veroordelen, is er ook geen enkele reden om de bezittingen die van joden geroofd zijn terug te eisen of terug te geven.
Bezetten vind ik niet per definitie neutraal. Dat is echt afhankelijk van omstandigheden. Wat betreft de Westoever duurt het gewoon veel te lang.
quote:
Sterker nog: er is geen enkele reden meer om het systematisch vermoorden van joden, zigeuners en mongolen te veroordelen. Natuurlijk: gij zult niet doden. Maar het kon, de mogelijkheid was er als gevolg van overmacht, er waren mensen die het een goed idee vonden en er was niemand die het kon tegenhouden. Niet leuk voor de slachtoffers, maar verder niks om je druk over te maken. Gewoon een neutrale actie, niet goed en niet slecht. Zo is het leven.
Daarmee bagatelliseer je de holocaust!
Nou, het bezetten van grondgebied en het doden van mensen zijn wel wezenlijk anders.

Doden uit zelfverdediging mag wat mij betreft. Doden om etnisch te zuiveren uiteraard niet.
quote:
Ik heb Macchiavelli ook gelezen en ik kan je redenering volgen. En Macchiavelli doet niet aan consequent zijn. Maar ik hecht wel aan consequent zijn, gewoon om geestelijk gezond te blijven. Je kunt niet èn de verloren bezittingen in Europa terugeisen èn de nieuwe bezette gronden in eigendom nemen.
Dat leidt tot cognitieve dissociatie: het fragmenteren van het begrip.
Die uitdaging hebben we allemaal, daarin verschillen de Israëliërs amper. En om op het overduidelijke te wijzen: na een genocide is zo'n reactie niet verwonderlijk. Overigens geloof ik echt niet dat velen zich hier dagelijks om bekommeren, de meeste Israëliërs gaan gewoon verder met hun leven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_113126988
De hamas zal morgen wel weer in Egypte zitten te slijmen .
om een staak het vuuren te willen na 86 raketten in twee dagen.
met vanavond aan hit met 4 gewonden .in de western negev.

eigen foto onder ,,omgeving van de inslag wester negev

woensdag 20 juni 2012 @ 01:03:47 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113127538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef C_S het volgende:
De hamas zal morgen wel weer in Egypte zitten te slijmen .
om een staak het vuuren te willen na 86 raketten in twee dagen.
met vanavond aan hit met 4 gewonden .in de western negev.

eigen foto onder ,,omgeving van de inslag wester negev

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isreal kan zich gewoon terugtrekken tot de grenzen van 1967, dan hoef je niet meer bang te zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113127611
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Isreal kan zich gewoon terugtrekken tot de grenzen van 1967, dan hoef je niet meer bang te zijn.
we zijn niet bang .
pi_113127675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:23 schreef waht het volgende:

[..]

De diepste angst is weg, anderen blijven. Verder mee eens dat de Palestijnen in de Westoever meer vrijheden verdienen.
Angst is een slechte raadgever.
Meer vrijheden verdienen? De taal van een overheerser.
quote:
[..]

Bezetten vind ik niet per definitie neutraal. Dat is echt afhankelijk van omstandigheden. Wat betreft de Westoever duurt het gewoon veel te lang.
Is de uitvoering in de praktijk gewoon illegaal, want mensonterend.
quote:
[..]

Nou, het bezetten van grondgebied en het doden van mensen zijn wel wezenlijk anders.
Dat is ook mijn gevoel, maar in de tien geboden komen ze beide wel als gelijke voor en in de praktijk werken ze ook aardig gelijk uit. Het stelen van land is het stelen van mogelijkheden inkomen te verwerven. Mijn vader was boer, daar ben ik zelf te stom voor, maar ik besef wel het belang van grond en gewas. Het verschil tussen stelen van land en moord door verhongering is niet zo groot.
quote:
Doden uit zelfverdediging mag wat mij betreft. Doden om etnisch te zuiveren uiteraard niet.

[..]

Die uitdaging hebben we allemaal, daarin verschillen de Israëliërs amper. En om op het overduidelijke te wijzen: na een genocide is zo'n reactie niet verwonderlijk. Overigens geloof ik echt niet dat velen zich hier dagelijks om bekommeren, de meeste Israëliërs gaan gewoon verder met hun leven.
Na de holocaust vind ik de collectieve angst ook niet zo vreemd. Die gaat het collectieve geheugen in, net als het bedrog van Jacob.
Als de meeste Isrealièrs zich niks aantrekken van de Palestijnse gebieden, terwijl elke Israeli dienst doet in het leger, zijn ze collectief schuldig.
pi_113127698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:06 schreef C_S het volgende:

[..]

we zijn niet bang .
We zijn gestoord!
pi_113127712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We zijn gestoord!
Absoluut.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:11:16 #61
pi_113127730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:06 schreef C_S het volgende:

[..]

we zijn niet bang .
Waar is al dat geweld dan voor nodig?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_113127900
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!

1) Misschien kan je het iets meer op de case toepassen want het is me volgens mij niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt.
Je hebt een punt: de zwakkere hond geeft niet op.
En de sterkere reageert op, het niveau van de hond: meer agressie.
quote:
2) Als ik antisemitisme zeg dan duid ik op iets anders dan wanneer ik het over antizionisme heb. Neemt niet weg dat beide begrippen vaak in elkaar overlopen zoals je vast ook wel eens opgemerkt hebt. Antizionisme zoals gepredikt in het Midden-Oosten is moreel verwerpelijk omdat het slechts gebaseerd is op irrationele emoties, op haat, op een gevoel van Arabisch nationalisme waarbinnen het Zionisme niet lijkt te passen. Je kan ook kritisch zijn op de staat Israel zonder je te verlagen tot een dergelijk niveau dus.
Ja, en het zionisme is niet slechts gebaseerd op irrationele emoties, op haat, op een gevoel van ............
quote:
Verder mbt jouw argument over Fatah is er natuurlijk een enorm verschil met wat iemand zegt en met wat iemand daadwerkelijk nastreeft. Een samenwerking met Hamas, het stopzetten van de onderhandelingen, je kan je simpelweg afvragen hoe geloofwaardig Abbas zich nog maakt, hij heeft nog weinig te winnen met vrede lijkt het, jammer dus.
Je kunt het draaien wat je wilt joh. Fatah heeft het vernietigen van Israel uit het handvest geschrapt en jij doet net of dat flauwekul is.

Als jij je gesprekspartner niet serieus neemt, waarom zou ik jou dan nog serieus nemen?
pi_113127953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We zijn gestoord!
wie je moeder ??
pi_113128004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef C_S het volgende:

[..]

wie je moeder ??
Zoals ik zei:
Als jij je gesprekspartner niet serieus neemt, waarom zou ik jou dan nog serieus nemen?
pi_113128011
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waar is al dat geweld dan voor nodig?
vraag het je vrienden Pvs
mischien komen ze er eens uit ,,en als jij het weet zeg het mij .
ze konden namelijk zo veel hebben maar keer op keer raketten schieten daar haal je geen volle zalen mee in Israel .
Ik hoop dat ze goed terug slaan en het eens voor altijd de kop indruk.
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:25:23 #66
pi_113128042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef C_S het volgende:

[..]

vraag het je vrienden Pvs
mischien komen ze er eens uit ,,en als jij het weet zeg het mij .
ze konden namelijk zo veel hebben maar keer op keer raketten schieten daar haal je geen volle zalen mee in Israel .
Ik hoop dat ze goed terug slaan en het eens voor altijd de kop indruk.
De Israeli's zijn begonnen.
pi_113128048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals ik zei:
wil je mij zeggen dat je nu al meer dan 3 jaar serieus ben ?? Ik hoop het niet voor jou .
any way ik heb weer genoeg tegen jou gezegd doei kees 67
pi_113128113
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Israeli's zijn begonnen.
BEH BEH BEH snif snif jij begon ,,dit bedoel ik . :'( triest het zal nooit wat worden :N
pi_113128136
Het zijn net Duitsers, Palestijnse moskeeën in brand steken en er anti Palestina leuzen op kalken.
Kutvolk.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_113128182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Het zijn net Duitsers, Palestijnse moskeeën in brand steken en er anti Palestina leuzen op kalken.
Kutvolk.
ja ja zo als iemand wat doet dan is de hele natie een kut volk ,?? oke
hier trek je ook geen volle zalen mee .

zo jij en je Vader en Moeder en al de anderen in Nederland zijn,,, kinderverkrachter en een oude vrouwtjes moordenaar en een dief en een pedo en een nsb'er en een moffehoer zelfs een land dat niet kan voetballen wand de laatste keer dat het land zich zo verdedigden waren julie 5 jaar je land kwijt ;) dat gebeurd namelijk in Nederland .
vrij eenzijdig wel om zo te denken :Y ik zal als ik jou was,, je naam eens gaan raadplegen

[ Bericht 9% gewijzigd door C_S op 20-06-2012 01:54:50 ]
pi_113128238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:28 schreef C_S het volgende:

[..]

BEH BEH BEH snif snif jij begon ,,dit bedoel ik . :'( triest het zal nooit wat worden :N
Ja, dit is wel een voorbeeld van serieus nemen.
pi_113128266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dit is wel een voorbeeld van serieus nemen.
een trieste reactie op een trieste vraag .
daar ben jij toch zo voor dat vertelde je net ??
pi_113128282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:39 schreef C_S het volgende:

[..]

een trieste reactie op een trieste vraag .
daar ben jij toch zo voor dat vertelde je net ??
_O- _O- Ik rust mijn Kees.
Bij nader inzien eigenlijk :'( :? :'(
Er is eigenlijk niks grappigs, zelfs niks cynisch of sarcastisch aan dit bericht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kees22 op 20-06-2012 01:59:59 ]
pi_113128317
dubble post
pi_113128670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

_O- _O- Ik rust mijn Kees.
Bij nader inzien eigenlijk :'( :? :'(
Er is eigenlijk niks grappigs, zelfs niks cynisch of sarcastisch aan dit bericht.
je heb er wel lang over moeten denken :X ik ben blij voor jou dat je het niet inziet .
eny way ik heb weer genoeg met je gepraat

laatste nieuws
bij mij binnen hamas vraag een staak het vuren aan :Y wand ze zijn bang dat ze na vanavond weer wat o|O krijgen .
deze o|O vallen nu op dit momend in gaza en wel in Raffah. han jounis en balatah.

als reactie op de beschietingen van vandaag.

staat nog niet op de wire zo kan geen link plaatsen maar die kom nog wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')