Nee kan niet. Verplicht in DASOO blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef MaLo het volgende:
Maaruh, ik kan nog wel rustig naar het zwembad vanmiddag? Tot een uurtje of 5? Daar verheug ik me namelijk nóg meer op dan op onweer en hagel
17u lijkt me krap aan. Maargoed men denkt dat het pas echt aan het begin van de avond gaat ontwikkelen dus je kan een gokje wagen. En anders tijdens een hagelbui even lekker onder water zwemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef MaLo het volgende:
Maaruh, ik kan nog wel rustig naar het zwembad vanmiddag? Tot een uurtje of 5? Daar verheug ik me namelijk nóg meer op dan op onweer en hagel
Moet lukken. Het is hier nu al 23 gradenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Burnie88 het volgende:
Let's get it on. Hopelijk gaat de temperatuur goed stijgen voordat de hel losbreekt
Ik heb wel internet op mijn iphonequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee kan niet. Verplicht in DASOO blijven
We gaan het wel gewoon proberen, we kunnen om half 3 in het zwembad zijn en dan zien we wel wanneer het dreigend wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
17u lijkt me krap aan. Maargoed men denkt dat het pas echt aan het begin van de avond gaat ontwikkelen dus je kan een gokje wagen. En anders tijdens een hagelbui even lekker onder water zwemmen
Hier in de tuin is het al 28 graden, maar de thermometer hangt nu wel in de zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:15 schreef seasushi het volgende:
[..]
Moet lukken. Het is hier nu al 23 graden
edit: 24.4 graden
Ach, kan je lekker uitzwetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:33 schreef marcel-o het volgende:
Hoppa
In Gouda is t alweer 21 graden.
dat wordt wat.
Die hitte is niet zo lekker als je ziek bent
Heeft met mist te maken, is blijkbaar hardnekkig in het zuiden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend hoe de temperaturen onder de grote rivieren minder snel oplopen dan in het Oosten van het land..
Idd.... Maar waar het zal komen is de vraag...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef yvonne het volgende:
Wat wordt het nou?!
ik moet werken/fietsen van 18.30 tot 23.45
Hagel?
Onweer?
Wat?
Klopt, maar die nevel hangt meer in België dan in N-Brabant, hier in Oss is het al de hele ochtend stralend weer namelijk..quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Heeft met mist te maken, is blijkbaar hardnekkig in het zuiden.
Boven het westen van Duitsland ontstaat nu trouwens wel een aardig pittige bui. Echter, die gaat veel te zuidelijk, onder Nederland langs (als 'ie al de grens haalt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |