Ik ook. En meerdere users met ons. TS heeft er voor gekozen on foto's te maken om aan de wijkagent te laten zien...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:33 schreef kiwiko het volgende:
Ik zou heel consequent mijn auto zo strak mogelijk aan de bestuurders kant parkeren.
Jezusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:18 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik wilde wegrijden vanochtend, en onze grote vriend stond te pronken met zijn parkeerkunsten
[ afbeelding ]
Hier dacht ik serieus net ook aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:02 schreef tja77 het volgende:
TS is toevallig niet stiekem de eigenaar van die Audi, en maakt elke keer een foto, en zet vervolgens zijn auto wel goed in het vak?
Nee TS rijdt fiat multipla.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hier dacht ik serieus net ook aan.![]()
Maar waarom? Voor een topic?
Die blauwe Renault staat dan ook wel heel erg op het randje, ik weet niet of ik mijn 307™SW daar wel naast zou zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:18 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik wilde wegrijden vanochtend, en onze grote vriend stond te pronken met zijn parkeerkunsten
[ afbeelding ]
was ik er maar bijquote:3 keer raden wie een bon nu krijgt?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Fok!kers, ik kreeg net een bericht van mij pa
[..]
was ik er maar bij
Het zal niet de eerste keer zijn dat FOK! een maatschappelijk probleem heeft opgelost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]En dan hopelijk straks een laatste foto in dit topic waarop ie -o wonder!- tussen de lijntjes staat. En anders steeds weer een boete lappen totdat ie het snapt!
Dat zou het volgen van dit topic de moeite waard maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]En dan hopelijk straks een laatste foto in dit topic waarop ie -o wonder!- tussen de lijntjes staat. En anders steeds weer een boete lappen totdat ie het snapt!
waarom denk je dat ik meteen je huis herkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Babewatcher, jij woont niet in almere haven?
Voor wat dan? Het is niet netjes om zo te parkeren maar volgens mij staat nergens dat het niet mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Fok!kers, ik kreeg net een bericht van mij pa
[..]
was ik er maar bij
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor wat dan? Het is niet netjes om zo te parkeren maar volgens mij staat nergens dat het niet mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |