Ik ook. En meerdere users met ons. TS heeft er voor gekozen on foto's te maken om aan de wijkagent te laten zien...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:33 schreef kiwiko het volgende:
Ik zou heel consequent mijn auto zo strak mogelijk aan de bestuurders kant parkeren.
Jezusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:18 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik wilde wegrijden vanochtend, en onze grote vriend stond te pronken met zijn parkeerkunsten
[ afbeelding ]
Hier dacht ik serieus net ook aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:02 schreef tja77 het volgende:
TS is toevallig niet stiekem de eigenaar van die Audi, en maakt elke keer een foto, en zet vervolgens zijn auto wel goed in het vak?
Nee TS rijdt fiat multipla.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hier dacht ik serieus net ook aan.![]()
Maar waarom? Voor een topic?
Die blauwe Renault staat dan ook wel heel erg op het randje, ik weet niet of ik mijn 307™SW daar wel naast zou zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:18 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Ik wilde wegrijden vanochtend, en onze grote vriend stond te pronken met zijn parkeerkunsten
[ afbeelding ]
was ik er maar bijquote:3 keer raden wie een bon nu krijgt?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Fok!kers, ik kreeg net een bericht van mij pa
[..]
was ik er maar bij
Het zal niet de eerste keer zijn dat FOK! een maatschappelijk probleem heeft opgelost.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]En dan hopelijk straks een laatste foto in dit topic waarop ie -o wonder!- tussen de lijntjes staat. En anders steeds weer een boete lappen totdat ie het snapt!
Dat zou het volgen van dit topic de moeite waard maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]En dan hopelijk straks een laatste foto in dit topic waarop ie -o wonder!- tussen de lijntjes staat. En anders steeds weer een boete lappen totdat ie het snapt!
waarom denk je dat ik meteen je huis herkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:10 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Babewatcher, jij woont niet in almere haven?
Voor wat dan? Het is niet netjes om zo te parkeren maar volgens mij staat nergens dat het niet mag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:49 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Fok!kers, ik kreeg net een bericht van mij pa
[..]
was ik er maar bij
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor wat dan? Het is niet netjes om zo te parkeren maar volgens mij staat nergens dat het niet mag.
Volgens mij wordt het gewoon aangemerkt als fout parkeren en daar staat gewoon een boete voor...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan je welvinden maar waar staat dat je binnen de lijnen van een parkeervak moet staan?
kan zijn dat een bekende in mijn buurt woont van jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik meteen je huis herken
Ik ga hier niet eens op inquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kan je welvinden maar waar staat dat je binnen de lijnen van een parkeervak moet staan?
Ik ben gewoon serieus hè. Welke zou de politie voor moeten schrijven?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |