abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111914913
Hoi,

In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.

Ik zit met de volgende situatie:
Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een tijd single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen. Hun hebben dikke ruzie gehad en steeds afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.

Van stoppen met afspreken was echt geen spraken we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks. Echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.

Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde, nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me om af te spreken. Van dit kwam dat en het vriendje heeft ons betrapt.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo. Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons betrapt had.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up.

Ik zit een beetje met de volgende vragen:
In welke mate vinden jullie het moreel verantwoord om dit te overwegen?
Zelf ben ik nooit van plan geweest iets te vertellen.

Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.

Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…

Alvast bedankt voor enige reactie
Alle tips zijn welkom.

[ Bericht 11% gewijzigd door MarcoNL op 23-05-2012 10:41:09 (Details aangepast) ]
Troll :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:19:41 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111914995
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111915017
Je bent behoorlijk gebruikt. Natuurlijk zou je uit de school kunnen klappen over jullie relatie, maar wat schiet je er zelf mee op, behalve het stukmaken van hun relatie?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:20:43 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915019
Jij bent net zo fout, je als een NSB'er gedragen zink je nog dieper
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_111915139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:20 schreef Ridocar het volgende:
Je bent behoorlijk gebruikt. Natuurlijk zou je uit de school kunnen klappen over jullie relatie, maar wat schiet je er zelf mee op, behalve het stukmaken van hun relatie?
Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.

Het vriendje van Y. is echt een super aardige kerel.
Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
In wele mate moet ik me laten zwart maken?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:25:46 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Hij zou je op de neus moeten timmeren.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:00 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915176
Overigens, ben je een Belg ofzo?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:11 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915180
Hoe weet jij nu wat zij hem precies vertelt?
Take your loss, get over it en zoek iemand die vrij is, ipv op zoek te gaan naar weer een ongeluk op termijn.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:55 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915200
quote:

Je kan ook op haar afstappen en zeggen dat ze moet kappen of dat je anders de waarheid gaat vertellen.
pi_111915231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:26 schreef Stefan het volgende:
Overigens, ben je een Belg ofzo?
Belgie geboren enzo :D

Op mijn neus moeten timmeren? Ik ben ingegaan op haar avances... maar dat weet hij natuurlijk niet.
pi_111915243
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet, mannen lijken wel vergeten wat het is om een hoer van een dame te onderscheiden, vroeger hoorde dit bij je opvoeding.
pi_111915244
quote:

[..]

Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
Wat zielig voor je! :')
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:29:00 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef MarcoNL het volgende:

Op mijn neus moeten timmeren? Ik ben ingegaan op haar avances... maar dat weet hij natuurlijk niet.
Nee, awel, maar u bent van plan te vertellen dat u met zijn vriendin hebt liggen poepen he.
pi_111915288
Je was een fuck buddy en nu niet meer. Next.
Boeiend wat zij nu tegen haar vriendje vertelt, dat is verder alleen nog hun probleem toch?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_111915361
quote:
3s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef Deetch het volgende:
Je was een fuck buddy en nu niet meer. Next.
Boeiend wat zij nu tegen haar vriendje vertelt, dat is verder alleen nog hun probleem toch?
Nah twas een pak meer dan fuck buddy :D 't verschil was echt wel duidelijk.
Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:34:28 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915417
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:

Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
Blijkbaar houdt het je nog zo bezig, dat die stalker-claim terecht is?
Laat gaan. En ga zelf verder. Je was een fuck buddy, anders was je nu wel haar vriendje.

Kusje op je gekrenkte ego.
pi_111915418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet.
Een van de eerste keren dat ik het met Ffleamig eens ben.
pi_111915434
Jij bent dan misschien single, maar je bent net zo fout om met een gebonden iemand wat te gaan lopen rotzooien. Als zij iets met jou wil prima, maar dan moet ze weggaan bij hem.

Als jij nu ook nog ineens de moraalridder uit wil gaan hangen en eerlijk wilt zijn enz. Ik zou het niet doen als ik jou was. Wie weet heeft ze hem alles ondertussen wel verteld, en zo niet, ze vecht in ieder geval wel voor haar relatie en ze wil daarvoor gaan, dan moet ze dat lekker doen.

Misschien kut voor jou, maar je hebt er geen reet (meer) mee te maken. Vergeten en doorgaan.
En dat hij jou zwart maakt en verhalen over je verteld.. Zijn ze niet waar dan? Heb je niet het bed en nog meer gedeeld met een meisje waarmee het helemaal niet kon? Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:35:46 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:36:54 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:

Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
Oh ja, dat saillante detail was ik even vergeten.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:37:05 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111915493
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Erg classy inderdaad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111915507
Ik zou het negeren wat er gezegd wordt. Ik denk dat vriendjelief nogal naief us als hij zijn "engel" met een andere man betrapt en dan haar excuusjes slikt als zoete koek. Denk dat mevrouw als alles weer is overgewaait zo weer een ander neukertje heeft. Daar moet je ver boven staan.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111915582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zou het negeren wat er gezegd wordt. Ik denk dat vriendjelief nogal naief us als hij zijn "engel" met een andere man betrapt en dan haar excuusjes slikt als zoete koek. Denk dat mevrouw als alles weer is overgewaait zo weer een ander neukertje heeft. Daar moet je ver boven staan.
Klopt. Die jongen is ontzettend naļef.
Ik heb daar ook altijd ver boven gestaan. Op die jongen zijn boze SMSjes heb ik steeds heel "classy" gereageerd.

Maar toch speelt de vraag, HOE zwart moet ik me laten maken?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:41:09 #24
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_111915604
Goed bezig, TS.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_111915625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Erg classy inderdaad.
Wel in zijn straatje. _O-
pi_111915635
Daarom. Het is gewoon zielig voor die jongen. Zij maakt misbruik darvan, en dat heb jij ook gedaan. Maak het nou niet nog erger. Sommige dingen zijn beter om niet te zeggen. Tenzij hij er echt om gaat vragen, dan gewoon eerlijk zijn.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:42:44 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111915643
Ik zou het wel even duidelijk maken. Die gasten wordt anders vet vernaaid door dat mokkel en hij komt er vroeg of laat toch wel achter.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111915648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Klopt. Die jongen is ontzettend naļef.
Jij ook als je denkt dat zo´n wijf niet gaat lopen liegen.
pi_111915665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Erg classy inderdaad.
Tot dusver nooit de bedoeling geweest... maar zoals in mijn andere post.
Hoe zwart moet ik mezelf laten maken?

Ik en Y. hebben dezelfde vrienden, en die gaan ook die verhalen (die zij aan dat vriendje heeft verteld) horen... En daar klopt dus geen meter van.
pi_111915677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Ik en Y. hebben dezelfde vrienden, en die gaan ook die verhalen (die zij aan dat vriendje heeft verteld) horen... En daar klopt dus geen meter van.
Was het het waard?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:44:15 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef MarcoNL het volgende:
Hoi,

In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.

Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een maand of 10 single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog allebei thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen alsook achter een kus in het openbaar (dancing). Hun hebben dikke ruzie gehad en telkens (een keer of 3) afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.

Van stoppen met afspreken was echt geen sprake… we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen (samen winkelen, samen uitgaan, samen koken, een aantal keer samen “slapen”, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks) echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had, maar ze zag haar vriendje ook nog graag en wou dat echt niet gedaan maken. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.

Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde… nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me “hey, kwil neuken”. Dus ik naar Y. om lekker te… want ze was alleen thuis. Net gedaan met ons ding, hoorden we beneden de deur. Wie was het? Het vriendje… hij kwaad naar boven en zag me staan in de slaapkamer. Heel pijnlijk... Hun dikke ruzie natuurlijk.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo… Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons “betrapt” had. Er staan sinds kort super verliefde foto’s van Y. en haar vriendje op FB. Dat doet me wel pijn enzo.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up dus…

Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.

Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…

Alle tips zijn welkom.
Dat je er zo'n groot stuk over schrijft zegt trouwens wel dat t je dwarszit, je klinkt als een gekrenkte ego
pi_111915695
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Jij ook als je denkt dat zo´n wijf niet gaat lopen liegen.
Mwoa, dat hebben ik en Y. regelmatig besproken.
Haar liefje heeft gewoon geen tijd voor haar... Hoe kan ik anders 4-5 keer per week met haar afspreken?
pi_111915698
quote:

[..]

Das een ander verhaal. Tegen je vrienden kan je het verhaal wel vertellen. Maar ga nou niet die jongen ermee lastig vallen.
pi_111915718
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Haar liefje heeft gewoon geen tijd voor haar... Hoe kan ik anders 4-5 keer per week met haar afspreken?
Oh nee ok, dan is ze geen hoer.
pi_111915757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oh nee ok, dan is ze geen hoer.
Trust me... dat denk ik ook (dat ze dat wel is).
But then again, ze heeft aandacht nodig die ze niet krijgt. En dat is de reden van haar vreemdgaan.
pi_111915759
quote:

[..]

:')
Ze liegt toch?
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:48:48 #37
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_111915811
Zij is die vriend niet waard, en jij bent een lul die het eenmaal verdient zwart gemaakt te worden. Opgelost, slotje.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:17 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111915825
quote:

[..]

Ach ja, je wist dat waar je mee bezig was niet helemaal de bedoeling was überhaupt.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:50:58 #39
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111915855
quote:

[..]

Wie zegt dat hij geen tijd heeft voor haar, misschien zegt ze tegen hem geen tijd voor HEM te hebben.

Naief knulletje ben je
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:18 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111915863
Wat ontzettend zielig dat je ineens alles aan haar vriend wil gaan vertellen nu.

Get over it, bah.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111915900
Dit is gewoon een zwart hoofdstuk uit je leven, klaar om eruit gescheurd te worden. Behandel het dan ook zo, en maak nieuwe hoofdstukken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_111915910
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij geen tijd heeft voor haar, misschien zegt ze tegen hem geen tijd voor HEM te hebben.

Naief knulletje ben je
Zo is het dus niet :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:54:45 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111915952
Ik zou het trouwens ook even aan je ex en haar ouders vertellen. Als je toch bezig bent met de eikel uit te hangen.
pi_111915985
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:52 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Je zult een dezer dagen wel een smsje krijgen dat het uit is en of jij haar vriendje wil zijn, over een tijdje staat hier hetzelfde verhaal maar dan andersom, eens een hoer altijd een hoer, aan jou de keuze waar je je zaad graag aan af veegt.
pi_111915992
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het trouwens ook even aan je ex en haar ouders vertellen. Als je toch bezig bent met de eikel uit te hangen.
Dit dus.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111916009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Trust me... dat denk ik ook (dat ze dat wel is).
But then again, ze heeft aandacht nodig die ze niet krijgt. En dat is de reden van haar vreemdgaan.
En dat is haar nu duidelijk geworden, en dat wil ze graag rechtzetten in haar relatie en aan de Facebook foto's e.d. te zien lukt dat toch? Hooray voor een gelukte relatie zou ik zeggen!

Je wist waar je aan begon, je had ook kunnen weten dat het zo ging lopen. Get over it.
Als je het zwart maken zo zwaar vindt, sorry dat heb je aan jezelf te danken, maar ga naar die vriend toe, bied je welgemeende excuses en vraag hem daarmee te stoppen en laat het daarbij.
Al betwijfel ik of je dat al moet doen, maar dat moet je zelf inschatten of hij daar eventueel open voor staat.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:01 #47
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_111916113
quote:
Hoi,

Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een maand of 10 single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog allebei thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen alsook achter een kus in het openbaar (dancing). Hun hebben dikke ruzie gehad en telkens (een keer of 3) afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.

Van stoppen met afspreken was echt geen sprake… we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen (samen winkelen, samen uitgaan, samen koken, een aantal keer samen “slapen”, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks) echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had, maar ze zag haar vriendje ook nog graag en wou dat echt niet gedaan maken. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.

Nu goed, dat zijnde… nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me “hey, kwil neuken”. Dus ik naar Y. om lekker te… want ze was alleen thuis. Net gedaan met ons ding, hoorden we beneden de deur. Wie was het? Het vriendje… hij kwaad naar boven en zag me staan in de slaapkamer. Heel pijnlijk... Hun dikke ruzie natuurlijk.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo… Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons “betrapt” had. Er staan sinds kort super verliefde foto’s van Y. en haar vriendje op FB. Dat doet me wel pijn enzo.
Pretty fucked up dus…

Alle tips zijn welkom.
Jij moet je helemaal niet meer bemoeien met hun.
Jij hebt je zelf in deze situatie begeven door in een relatie in te breken, wat ik sowieso al dieptriest vind en geen goed woord voor over heb.
Maar nu ze jou aan de kant heeft geschoven omdat je slechts een neukerdje was moet je nu niet gaan zeiken of hij alles moet weten of niet.
Dat zij niet eerlijk tegen haar vriend is is haar tekortkoming, waar ik tevens geen goed woord voor over heb, maar jij bent absoluut niet de aangewezen persoon om daar ook maar iets over bekend te maken bij hem.

Wat denk je dan? Dat als je het hem verteld hij haar dumpt en ze weer met hangende pootjes bij jou terugkomt? Of wil je nu ineens de moraalridder uit hangen terwijl jij notabene medeschuldig bent aan de situatie?
pi_111916127
Sommigen hier begrijpen echt niet dat ik het helemaal niet van plan ben te vertellen.
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Copycat het volgende:
O ja... de ouders weten trouwens veel meer over heel deze shit (niet van mij whatsoever).
Vooral omdat ze niet naļef zijn.

Nogmaals. Ik ben het niet van plan te vertellen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:02 #49
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_111916142
quote:

[..]

Jij BENT ook the bad guy gast.. Zij is minstens net zo fout, maar dat maakt jou niet minder fout hoor!
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:25 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111916149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef MarcoNL het volgende:
Sommigen hier begrijpen echt niet dat ik het helemaal niet van plan ben te vertellen.

Uiteraard. Vandaar dat dit in je OP staat:

quote:
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:51 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111916159
quote:

[..]

O ja... de ouders weten trouwens veel meer over heel deze shit (niet van mij whatsoever).

Wel, je vraagt advies of je t wel of niet moet doen

quote:
.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:03:02 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111916185
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:52 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je de held dus, dat je dat eenzame arme meisje niet aan dr eenzame lot overlaat.

Je zou een medaille moeten krijgen ^O^
pi_111916219
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:01 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Jij BENT ook the bad guy gast.. Zij is minstens net zo fout, maar dat maakt jou niet minder fout hoor!
Dus als jij Single bent.
En je komt iemand tegen waar het super goed mee klikt, maar ze heeft een vriendje.

Je hebt er toch super veel contact mee en krijgt heel vaak super geile smsen. En zij vraagt "kwil met je neuken, kom maar langs, alleen thuis"

Dat wil ik nog wel eens zien.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:29 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111916220
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef Stefan het volgende:

Eigenlijk ben je de held dus, dat je dat eenzame arme meisje niet aan dr eenzame lot overlaat.

Je zou een medaille moeten krijgen ^O^
Echt hč, zulks een altruļst dat hij zijn mannelijk lid beschikbaar stelt voor eenzame deernen.
pi_111916235
Ik zou het opbiechten, mijn excuses aanbieden en genoegen nemen met verbannen worden uit zijn leven. Het is je verdiende loon. Als je hun relatie ermee kapot maakt vind ik dat niet meer dan terecht voor haar, de slet. En voor hem ook beter want hij heeft nu een relatie met een slet en weet niet eens hoe erg het is. Hij houdt waarschijnlijk toch niet echt meer van haar na hij jullie betrapt heeft, dus iedereen is beter af met de waarheid. succes !
doei!
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:05:18 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111916246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Dus als jij Single bent.
En je komt iemand tegen waar het super goed mee klikt, maar ze heeft een vriendje.

Je hebt er toch super veel contact mee en krijgt heel vaak super geile smsen. En zij vraagt "kwil met je neuken, kom maar langs, alleen thuis"

Jij kende haar vriendje nota bene. En de ouders van haar vriendje. En het zusje van haar vriendje. Dat is nogal een enorm verschil.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:06:20 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111916271
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Dat het gaat om de vriendin van de broer van je ex die ook nog eens superaardig is zou een verschil moeten maken.

Ze maakt je nu zwart, als de hele familie het weet gaan ze nog wel ergere dingen zeggen
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:06:28 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111916282
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Jij wist waar je aan begon, niet kinderachtig gaan doen nu.
pi_111916302
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij kende haar vriendje nota bene. En de ouders van haar vriendje. En het zusje van haar vriendje. Dat is nogal een enorm verschil.
Ik had niets meer te maken met die familie, tot zij wou afspreken.
En van het een kwam het ander, zij werd verliefd, ik werd verliefd... :p

Dus anders. niet helemaal.
pi_111916311
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Kom maar kijken dan doe ik het je voor :{w

Als ze me inderdaad zo leuk vind e.d. gaat ze het eerst maar netjes afronden met haar huidige vriendje, zo gaan we met elkaar om. Niet eerst rondneuken, oneerlijk zijn e.d. dat heeft niemand verdiend.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:47 #61
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_111916314
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Been there, done that.. Eerst breakup daarna makeup..
pi_111916316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Jij wist waar je aan begon, niet kinderachtig gaan doen nu.
Dit. Gewoon dit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:08:54 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111916348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Ik had niets meer te maken met die familie,
Dan heb je er nu ook niks mee te maken, en t is terecht dat ze je zwartmaken
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:09:09 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111916357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef MarcoNL het volgende:
Ik had niets meer te maken met die familie, tot zij wou afspreken.
En van het een kwam het ander, zij werd verliefd, ik werd verliefd... :p

Dus anders. niet helemaal.
Als je dat echt niet ziet, dan is er toch echt wat mis met je morele antenne. Maakt verder niet uit, maar val anderen niet lastig met je eigen tekortkomingen. En je gekrenkte ego.
pi_111916510
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je dat echt niet ziet, dan is er toch echt wat mis met je morele antenne. Maakt verder niet uit, maar val anderen niet lastig met je eigen tekortkomingen. En je gekrenkte ego.
Geldt voor haar net hetzelfde natuurlijk...
pi_111916550
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef MarcoNL het volgende:

[..]

Zij is een meisje met prostitutie neigingen, jij toch niet?
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:40 #67
33189 RM-rf
1/998001
pi_111916552
Komt wel een beetje treurig over als de TS nu gaat miepen dat hij kennelijk 'enkel voor de sex gebruikt is'...
Dat is nu net het enige voordeel uit het hele verhaal.

als je nu gaat roepen 'dat je eigenlijk juist een serieuze relatie met die vrouw had willen hebben, die doodleuk vreemdgaat bij het leven zņnder haar vaste partner kwijt te willen', wekt de TS eerder de indruk een imbeciel te zijn:
met zulk een vrouw is natuurlijk het laatste dat je moet willen een relatie hebben, maar leuke betekenisloze sex hebben kan dan erg leuk zijn voor een tijdje.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_111916556
quote:

[..]

Klopt als een tiet!
En nu? :D
pi_111916567
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Precies, allemaal nitwits hier die gewoon nooit de kans hebben eens flink te neuken om het neuken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:16:19 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111916573
quote:

Ja, maar zij doet het oohook.
Hoe oud ben je? Twaalf?
pi_111916675
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Wat deze dame zegt.
pi_111916693
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Ik zeg ook niet dat je rekening moet houden met ontrouwe wijven, jij bent niet verantwoordelijk voor haar relatie. Als zij jou wil neuken terwijl je weet dat ze een vriend heeft moet je dat allemaal zelf weten, zij zit fout. Maar dat mes snijdt aan twee kanten, jij bent niet verantwoordelijk dus je moet je er ook niet mee bemoeien als ze niet meer wil neuken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_111917410
.

[ Bericht 88% gewijzigd door MarcoNL op 23-05-2012 10:43:38 ]
pi_111917440
Maar TS, wat is precies het probleem dan. Je hebt 7 maanden lang je zak mogen legen in de zaadgrot van een meisje dat toevalligerwijs bezet was, zonder consequenties. Je bent niet op je bakkes getimmerd, je bent niet met pek en veren overgoten, je hebt geen traumatische ervaringen ervan opgelopen en je loopt zonder een schrammetje ervan weg. Count your blessings my man.
pi_111918787
Je verdient een klap op je harses, götveren amcık.
pi_111928806
Als ik haar vriend was dan zou ik je waarschijnlijk niet eens geloven en het als een wanhoopspoging zien om haar terug te krijgen. Verlaag je niet verder, jullie hebben het leuk gehad en nu is het voorbij.
;)
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:25:53 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111928928
dan heb je het iig gezegd.

wat zou je willen als je hem was? Dan wou je zoiets toch wel weten?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111928967
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
Je verdient een klap op je harses, götveren amcık.
Dit. Geen idee wat er staat achter de komma.
Google is your friend, abuse your friends
pi_111930409
quote:

[..]

Dus als jij Single bent.

Het vlees is zwak, dat moge duidelijk zijn.
Je nam een risico, en verloor.

Dan lijkt het mij zinniger om helemaal niets meer te laten horen. Gewoon complete radiostilte.
Buiten dat het verstandig is om niet je kop in een wespennest te steken helpt het als je de boel ook niet meer opstookt. Geloof me, daar kunnen ze ook niet tegen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_111932093
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet, mannen lijken wel vergeten wat het is om een hoer van een dame te onderscheiden, vroeger hoorde dit bij je opvoeding.
Dames zijn zeldzaam tegenwoordig.

Verder is alles al gezegd; je schiet er niks mee op om dit soort dingen te vertellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Northside op 23-05-2012 16:45:15 ]
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:12:06 #81
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111936234
quote:

Wat wil je nu dan eigenlijk bereiken met dit topic?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_111938249
Je bent een triest figuur die het verdient om zwart gemaakt te worden.

Ik vraag me toch af hoe jij het verhaal zo denkt te kunnen verdraaien dat jij er niet of in ieder geval minder als een eikel uitkomt en hoe jij denkt dat zij het verhaal zo kan verdraaien dat zij er beter uitkomt en jij slechter.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:50:26 #83
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_111950968
De vraag of dit moreel verantwoord is, is wat mij betreft irrelevant omdat je handelingen daarvoor al geen morele waarde hadden..
In praktisch opzicht zou ik het ook laten, wat wil je daar nou mee bereiken?
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:02:23 #84
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_111955148
Jaaaaa vertel het aan de hele wereld!

Hmm nou nee.
Vertel je vriendengroep de waarheid, dat is belangrijk.
Jullie zijn vreemd gegaan, waarom moet die 'toffe' gozer er onder lijden, omdat jullie chaos hebben veroorzaakt?

Het is haar kruis die ze moet dragen, niet de zijne en dat jij durft te denken dat jij ook maar een beetje het recht hebt om het te vertellen.. Is gewoon dom.
Jullie grove fout hoeft zijn leven niet te bombarderen.

Misschien heeft ze oprecht spijt van het hele gebeuren, zoals je al wilt aangeven; zij wilt voor haar relatie gaan.

Waarom wil je haar in de weg staan?
Jaloeziė?
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:32:42 #85
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_111956063
TS ik heb dit weleens meegemaakt, de bitch vertelde tegen haar vriend dat ik haar had verkracht toen hij erachter kwam dat we het hadden gedaan. Ik zou zeggen neem gewoon afstand en ga een andere zoeken. Waarom zoveel moeite voor deze.
pi_111957362
TS, je bent sowieso een eikel dat je met iemand gaat rommelen die een relatie heeft. Waarom 7 maanden de waarheid in het midden laten, en zodra ze weg bij je is wel opeens met de waarheid op tafel wilt komen? Pas actie ondernemen als je zelf het onderspit delft?

Je bent dom geweest, en zij ook. Ga verder met je leven, leer ervan en wees niet zo verdomd hypocriet.
pi_111957404
Wat heb je het slecht.
pi_111957448
Gewoon alles vertellen. Die gast heeft het recht om alles te weten te komen.
..///
  donderdag 24 mei 2012 @ 03:14:12 #89
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111957633
Ik zou het vertellen TS! En dan hopen dat ze een relatie met jou begint en dan na 6 jaar ook met een ander neukt zodat je haar, zoals je zegt in je topic, meteen de deur uit kan zetten wanneer je er achter komt.

Dit verdien je namelijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111957639
of die gast nou wel of niet het recht heeft de waarheid te weten , dat is godverdomme niet aan TS te bepalen en ook helemaal niet aan hem om de 'held' uit te hangen.

Verdwijn uit hun leven. Daar doe je ze een groot plezier mee, geloof me.
pi_111958708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 03:20 schreef Charcot het volgende:
of die gast nou wel of niet het recht heeft de waarheid te weten , dat is godverdomme niet aan TS te bepalen en ook helemaal niet aan hem om de 'held' uit te hangen.

Verdwijn uit hun leven. Daar doe je ze een groot plezier mee, geloof me.
De enigste die je daar een groot plezier mee doet is dat meisje. TS heeft de plicht om alles te vertellen. Hij kan die morele plicht niet ontlopen door te wijzen op het feit dat hij het al maanden eerder had kunnen vertellen.
..///
  donderdag 24 mei 2012 @ 08:47:43 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111958984
De morele plicht nog wel :') .
pi_111959771
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken. Die lusten er over het algemeen wel pap van en laten we wel wezen de spanning is een extra en het geeft een egoboost. Zo denkt 80% van de mannen erover, maar niet op Fok! hoor. Nee, hier zwaait 80% met het moralistische vingertje. Ideale schoonzonen :') zeker allemaal weleens je meisje verloren aan een hunk als TS? :{w
pi_111960306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken.
Niet iedereen is een verderfelijk mens, op een dag zie je jezelf in de spiegel, zie je een kakkerlak terug kijken en besef je dat je het spelletje verkeerd gespeeld hebt en verloren hebt.
pi_111960412
Nee hoor, hij heeft herhaaldelijk mogen roeren in het grotje van een ander en is 7 maanden lang boven het vriendje gesteld. Het vriendje is de verliezer, TS de winnaar. Alleen bedrogenen redeneren andersom :W
pi_111960438
quote:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken. Die lusten er over het algemeen wel pap van en laten we wel wezen de spanning is een extra en het geeft een egoboost. Zo denkt 80% van de mannen erover, maar niet op Fok! hoor. Nee, hier zwaait 80% met het moralistische vingertje. Ideale schoonzonen :') zeker allemaal weleens je meisje verloren aan een hunk als TS? :{w
Dit.

Buiten dat willen de meesten ECHT niet weten hoeveel bezette vrouwen met andere mannen het bed in duiken, zeker als ze weten dat je je bek dicht kan houden en geen claim-gedrag gaat vertonen. Dan vinden een hele hoop het maar wat spannend zo'n 'speciale vriend' te hebben die ze eens kunnen bellen om 'te helpen de wasmachine te verplaatsen'.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 09:59:19 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_111960485
Pfff sorry, maar ik vind het echt walgelijk dit verhaal.

Waarom de FUCK kunnen mensen niet gewoon een relatie verbreken als ze blijkbaar niet genoeg hebben aan hun partner? Waarom zo fucking laf zijn door iemand keihard voor te liegen en shit achter hun rug te doen?
Hoe zou jij het vinden als het meisje waar je mee samen bent en van houdt achter je rug zich keer op keer laat volblaffen door een of andere gast?
Wat een fucking smerig wijf

Eigenlijk zijn jullie beide gewoon echt smerig.... dat is mijn mening
pi_111960511
@ Die-Hofstadtgruppe,

Inderdaad. Soms heb ik weleens het gevoel dat het makkelijker is een bezet meisje te scoren dan een single.
Het loopt ook altijd hetzelfde; eerst de weg plaveien door het vriendje compleet af te zeiken en als ze het zaad in d'r lijf hebben boehoe doen dat ze het nooit had mogen doen :D priceless!
pi_111960566
quote:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken.
Inderdaad, lekker in het zaad van een ander roeren, geilllll.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111960621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker in het zaad van een ander roeren, geilllll.
Ik weet niet wat voor smerige wijven jij regelt maar degenen bij wie ik dat doe hebben hun persoonlijke hygiėne prima-de-luxe op orde :Y
pi_111960655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff sorry, maar ik vind het echt walgelijk dit verhaal.

Waarom de FUCK kunnen mensen niet gewoon een relatie verbreken als ze blijkbaar niet genoeg hebben aan hun partner? Waarom zo fucking laf zijn door iemand keihard voor te liegen en shit achter hun rug te doen?
Hoe zou jij het vinden als het meisje waar je mee samen bent en van houdt achter je rug zich keer op keer laat volblaffen door een of andere gast?
Wat een fucking smerig wijf

Eigenlijk zijn jullie beide gewoon echt smerig.... dat is mijn mening
Ja ja boehoeh snik snik het is allemaal verschrikkelijk en zo.

PS. Jij bent zeker alleen?
pi_111960780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor smerige wijven jij regelt maar degenen bij wie ik dat doe hebben hun persoonlijke hygiėne prima-de-luxe op orde :Y
Het zaad van haar man zwemt gemiddeld nog wel 48 uur rond in haar kut, veel befplezier _O-
pi_111960799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit!

Welcome to the real world Fokkertjes! De meeste bezette vrouwen verliezen hun hoerige haren nooit. Alle moralistische vingertjes op Fok! ten spijt :')
pi_111960823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:11 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Het zaad van haar man zwemt gemiddeld nog wel 48 uur rond in haar kut, veel befplezier _O-
In haar kut nog wel _O- bron?

Maar jij proeft graag je eigen zaad. Is dat wat je wil zeggen?
pi_111960877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Maar jij proeft graag je eigen zaad. Is dat wat je wil zeggen?
Driekwart van de vrouwen die ik bemin zal een vriend/man thuis hebben zitten schat ik dus ik zal af en toe wel een drupje meekrijgen ja.
pi_111961149
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Dit!

Welcome to the real world Fokkertjes! De meeste bezette vrouwen verliezen hun hoerige haren nooit. Alle moralistische vingertjes op Fok! ten spijt :')
pi_111961200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Je weet toch wel een heel klein beetje van seks of niet? 8)7
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 10:30:00 #108
Dick Laurent Is Dead
pi_111961298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou ok, over moraalridder-gedrag gesproken:

Ik ben zelf ook wel eens met een meisje dat al een vriend had wezen aanklooien.
Toen, en nu nog steeds, ben ik ook van mening dat als je single bent en je bent geil en staat al een poosje droog... ja duh dat je haar dan wilt pakken! Jij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Jij gaat niet vreemd, zij doet dat. Zo dacht ik er destijds over en nu nog steeds.

Maar toch vind ik 't verhaal van TS nasty! Waarom? Omdat het gebaseerd is op keihard liegen en iemand waar je mee samen bent en (neem ik aan) om geeft gigantisch bezeikt.
Waarom maak je het dan niet uit? Als je zo graag wil rondneuken kan dat toch gewoon, maar waarom dan zo moeilijk doen, stiekem doen, en iemand belazeren?
Ja de spanning? Fuck dat.... wat een lame excuse is dat.

Hoe zouden jullie het vinden als het meisje waar je verliefd op bent, om geeft je zo keihard zou belazeren? Ja, doe maar stoer... ohhh ik ben onkwetsbaar, ik geef nergens om bla bla... flikker toch op.
pi_111961896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als het meisje waar je verliefd op bent, om geeft je zo keihard zou belazeren? Ja, doe maar stoer... ohhh ik ben onkwetsbaar, ik geef nergens om bla bla... flikker toch op.
Oh dat is me al meerdere malen overkomen, dus ik geloof niet meer zo in die eeuwige trouw en zo.
Hoeft mij trouwens ook niet, want ik ben zelf ook niet altijd volledig trouw. Moet kunnen, mi.
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:51:37 #110
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111962075
quote:

[..]

Ik zou me dan niet druk maken over het zwart maken.

Ten eerste, je kunt nooit precies weten in hoeverre mensen achter je rug om lullen. Ten tweede, je kunt er toch niets aan doen. Ten derde, als je je gaat verdedigen, dan heb je kans dat je het alleen maar erger maakt.

De situatie is nu dat het bekend is dat jullie iets hadden buiten die relatie om. Sommige mensen vinden dat niet stijlvol, sommigen vinden dat je moet opgehangen worden, en sommige mensen vinden dat je een echte baas bent.

Als je vind dat je niks verkeerds hebt gedaan, hoef je je ook niet te verdedigen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 10:52:02 #111
Dick Laurent Is Dead
pi_111962099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dat is me al meerdere malen overkomen, dus ik geloof niet meer zo in die eeuwige trouw en zo.
Hoeft mij trouwens ook niet, want ik ben zelf ook niet altijd volledig trouw. Moet kunnen, mi.
Ok, nouja duidelijk...dat is je goed recht om er zo over te denken
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:28:14 #112
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111963488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gewoon gebeurd. Het zal voor mij geen verrassing zijn. Dat is de statistiek van het leven.

Als je ervan uitgaat dat jouw vriendin nooit van haar leven vreemd zal gaan, dan ben je niet realistisch bezig.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 11:36:46 #113
Dick Laurent Is Dead
pi_111963869
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gewoon gebeurd. Het zal voor mij geen verrassing zijn. Dat is de statistiek van het leven.

Als je ervan uitgaat dat jouw vriendin nooit van haar leven vreemd zal gaan, dan ben je niet realistisch bezig.
Waarom? Dat is echt onzinnig. Niet iedereen gaat vreemd....Sure het gebeurd ja, maar jij doet nu alsof iedereen die een relatie heeft vreemdgaat at some point. Geloof ik niet. Ik ben in ieder geval nog nooit vreemd gegaan.
pi_111966467
quote:
Kwijt ben je haar sowieso.

Tsja. Ik vind het moeilijk.

Ergens vind ik dat die vriend de waarheid verdient, anderzijds is het niet aan jou om je met hun relatie te bemoeien.

Als ik die gast zou zijn, zou ik het wel willen weten. Weet alleen wel dat het haar woord tegen dat van jou wordt. Ze zal alles ontkennen wat ze kan ontkennen om haar relatie te 'redden'.

En omdat haar vriend blijkbaar vergevingsgezind is - anders had hij haar allang het huis uit getrapt - bestaat de kans dat hij haar eerder zal geloven dan jou.

Dus als je graag de waarheid aan hem wilt vertellen, doe het dan in een brief of e-mail. Beschrijf duidelijk waarom je het doet en hou het daar dan bij. Dus als er vervolgens een heel gedoe ontstaat tussen jou, hem en haar.. zou ik mezelf ervan terugtrekken en ze lekker in hun sop gaar laten koken. En discussies met haar en hem ontwijken.

"Dit is wat er gebeurd is, dat moest ik kwijt, en klaar."

Geen spelletjes gaan spelen, want dan is de kans groot dat hij jou sowieso niet meer zal geloven. Zij kan dan immers makkelijk zeggen dat jij die dingen alleen maar zegt om ze uit elkaar te krijgen, zodat jij weer een kans zou maken of iets dergelijks. Met als gevolg dat jij de verliezer bent in dit verhaal.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:52:22 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_111966663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Kwijt ben je haar sowieso.

Hij heeft haar zelfs nooit gehad.
pi_111967882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Hallmark het volgende:

[..]
Ook dat. Ik bedoel: wie denkt er nu een heel leven te leiden met 1 partner en dan nooit de fout in te gaan? Geloof ik geen hol van.
pi_111968891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook dat. Ik bedoel: wie denkt er nu een heel leven te leiden met 1 partner en dan nooit de fout in te gaan? Geloof ik geen hol van.
Waarschijnlijk niet maar als je zo van tevoren al in een relatie gaat staan kun je net zo goed alleen blijven en af en toe een neukertje uit de kroeg op pikken, als je genoeg om elkaar geeft en je partner wil geen open relatie dan lijkt het me ook totaal geen probleem.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:33 #118
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111969857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waarom? Dat is echt onzinnig. Niet iedereen gaat vreemd....Sure het gebeurd ja, maar jij doet nu alsof iedereen die een relatie heeft vreemdgaat at some point. Geloof ik niet. Ik ben in ieder geval nog nooit vreemd gegaan.
Onzinnig? Is juist zinnig. De zin is, dat ik niet onnodig verrast zal zijn.

Als ze vreemd mocht gaan, dan verwacht ik emotioneel gezien toch een klap te krijgen. Om dan daarnaast ook nog eens totaal verrast te zijn, dat hoeft nu niet.

Stug volhouden zo van "jamaar jamaar MIJN partner zal dat NOOIT doen", dan ga je ervan uit dat jouw relatie het beter doet dan de statistiek. Dat mag van mij, maar dan moet je niet komen klagen dat je dat nooit verwacht had. Getuige deze thread.
pi_111969929
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:13 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Onzinnig? Is juist zinnig. De zin is, dat ik niet onnodig verrast zal zijn.

Als ze vreemd mocht gaan, dan verwacht ik emotioneel gezien toch een klap te krijgen. Om dan daarnaast ook nog eens totaal verrast te zijn, dat hoeft nu niet.

Stug volhouden zo van "jamaar jamaar MIJN partner zal dat NOOIT doen", dan ga je ervan uit dat jouw relatie het beter doet dan de statistiek. Dat mag van mij, maar dan moet je niet komen klagen dat je dat nooit verwacht had. Getuige deze thread.
Het glas is altijd half leeg type, geen wonder dat jouw vrouwen er iemand naast pakken.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 14:36:47 #120
Dick Laurent Is Dead
pi_111970669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Het glas is altijd half leeg type, geen wonder dat jouw vrouwen er iemand naast pakken.
Inderdaad, met zo'n instelling kan je alles wel gaan "incalculeren"

Houd je ook rekening, elke keer als je een auto instapt, dat er een redelijke kans is dat je een dodelijk auto ongeluk kan krijgen?
Of als je tv zit te kijken s'avonds... nietsvermoedend... houd je er dan ook rekening mee dat je een spontane hersenbloeding kan krijgen en dood neervalt? Want ja, ook dat KAN gebeuren.

Nee, ik weet dat ik niet kan uitsluiten dat mijn partner zou vreemdgaan. Maar er rekening mee houden, er alvast vanuit gaan? Wat is daar in godsnaam het nut van.
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:16:35 #121
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111972150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Houd je ook rekening, elke keer als je een auto instapt, dat er een redelijke kans is dat je een dodelijk auto ongeluk kan krijgen?
Of als je tv zit te kijken s'avonds... nietsvermoedend... houd je er dan ook rekening mee dat je een spontane hersenbloeding kan krijgen en dood neervalt? Want ja, ook dat KAN gebeuren.
Ja, houd ik rekening mee. Er zit een ORV op mijn huis, ik overweeg een testament als ik wat meer poen heb.

quote:
Nee, ik weet dat ik niet kan uitsluiten dat mijn partner zou vreemdgaan. Maar er rekening mee houden, er alvast vanuit gaan? Wat is daar in godsnaam het nut van.
Het nut is, dat ik mezelf een hoop gezeik en ergernis bespaar.

Overigens, het is grappig dat jij vreemdgaan van je vriendin vergelijkt met een fataal auto-ongeluk/hersenbloeding. Is dat toeval, of geef je daar ook die "zwaarte" aan?

Want dat vind ik dan weer moeilijk te begrijpen. De kans op een spontaan overlijden voor de TV is natuurlijk ongelofelijk veel kleiner, dan dat je partner vreemdgaat.
pi_111972296
Plus dat het, als je echt van elkaar houd en daar zeker van bent het allemaal niet zo'n ramp hoeft te zijn hoor.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 16:14:24 #123
Dick Laurent Is Dead
pi_111974273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ja, houd ik rekening mee. Er zit een ORV op mijn huis, ik overweeg een testament als ik wat meer poen heb.

[..]

Het nut is, dat ik mezelf een hoop gezeik en ergernis bespaar.

Overigens, het is grappig dat jij vreemdgaan van je vriendin vergelijkt met een fataal auto-ongeluk/hersenbloeding. Is dat toeval, of geef je daar ook die "zwaarte" aan?

Want dat vind ik dan weer moeilijk te begrijpen. De kans op een spontaan overlijden voor de TV is natuurlijk ongelofelijk veel kleiner, dan dat je partner vreemdgaat.
Nee het is niet even zwaar als een dodelijk auto ongeluk, duh :') Het waren maar voorbeelden....

Wat ik probeer te zeggen is dat je in mijn ogen dan continu in een soort angst leeft. Want rekening met iets houden, erop voorbereid zijn is wel een vorm van in angst leven voor iets dat je niet leuk vindt... dat dat "sooner or later toch wel gaat gebeuren".
Hoe bespaar je jezelf een hoop gezeik en ergernis dan? Door maar niet om iemand te geven?
Want basically als je niet om iemand geeft, niet van iemand houdt, dan zou het je niet moeten boeien inderdaad of diegene zich door een heel voetbalteam laat volkwakken.

Misschien ben ik raar, misschien is het tegenwoordig raar als je het heel erg zou vinden als je partner zou vreemdgaan.
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:41 #124
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111975370
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat je in mijn ogen dan continu in een soort angst leeft. Want rekening met iets houden, erop voorbereid zijn is wel een vorm van in angst leven voor iets dat je niet leuk vindt... dat dat "sooner or later toch wel gaat gebeuren".
Angst, dat herken ik niet. ik accepteer gewoon een soort zen-achtig, dat het kan gebeuren. Het is wel zo dat ik het een nogal bleek uitzicht op het leven vindt. Eeuwige liefde en al that jazz, tja, dat bestaat niet.

quote:
Hoe bespaar je jezelf een hoop gezeik en ergernis dan? Door maar niet om iemand te geven?
Want basically als je niet om iemand geeft, niet van iemand houdt, dan zou het je niet moeten boeien inderdaad of diegene zich door een heel voetbalteam laat volkwakken.
Jij trekt het in het belachelijke met je voetbalteam. Ik bedoel gewoon het is een fact-of-life, en het is precies wat Hofstadt hierboven zegt; een slippertje van haar kant overleef ik wel. Kijk, als er echt iets ernstig aan de hand is (bv. ze gaat langdurig vreemd), dat is veel en veel erger. Want dan is de relatie niet levensvatbaar.
  Moderator donderdag 24 mei 2012 @ 17:01:07 #125
Dick Laurent Is Dead
pi_111975983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Angst, dat herken ik niet. ik accepteer gewoon een soort zen-achtig, dat het kan gebeuren. Het is wel zo dat ik het een nogal bleek uitzicht op het leven vindt. Eeuwige liefde en al that jazz, tja, dat bestaat niet.

[..]

Jij trekt het in het belachelijke met je voetbalteam. Ik bedoel gewoon het is een fact-of-life, en het is precies wat Hofstadt hierboven zegt; een slippertje van haar kant overleef ik wel. Kijk, als er echt iets ernstig aan de hand is (bv. ze gaat langdurig vreemd), dat is veel en veel erger. Want dan is de relatie niet levensvatbaar.
Ok, nou dat is een verschil in opvatting dan. Want een "slippertje" is namelijk in mijn ogen ook niet te vergeven. Hoe denk je dat je bijv. daarna elkaar nog kan vertrouwen? Wie zegt dat het niet vaker gaat gebeuren? Als ze het een keer heeft gedaan, is het vrij gemakkelijk om aan te nemen dat ze het weer zal doen. Wil je mij echt wijsmaken, dat als jouw vriendin 1X is vreemdgegaan... en een tijd daarna dat ze zegt van "schat, ik ga vanavond een gezellige meidenavond houden met mn vriendinnen, dus het zal wel laat worden" dat jij jezelf niet zit op te vreten? Dat jij niet allerlei scenario's in je hoofd haalt van, what if.... ?

Als je er echt zo zen mee kan omgaan vind ik dat knap. Ik zou dat echt niet trekken, en dan maar liever single zijn.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:13:40 #126
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111983618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Want een "slippertje" is namelijk in mijn ogen ook niet te vergeven. Hoe denk je dat je bijv. daarna elkaar nog kan vertrouwen? Wie zegt dat het niet vaker gaat gebeuren?
Tja, het is me niet overkomen, dus da's een hele goede vraag. Ik denk dat het van de omstandigheden afhangt. Volgens mij zijn de vragen:
- Wat waren de omstandigheden? Was zij de enige, of was het een geil en bezopen feest, en heeft ze zich mee laten slepen?
- Doet ze het consistent, of is het bij een enkele keer gebleven?
- Is dat slippertje het enige negatieve, of is ze voor de rest een schat van een vrouw?

Ik heb in relaties gezeten met veel vervelendere dingen dan een slippertje. Ik denk dat ik er mee zou kunnen leven. Maar misschien ook niet.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:14:56 #127
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111983679
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Plus dat het, als je echt van elkaar houd en daar zeker van bent het allemaal niet zo'n ramp hoeft te zijn hoor.
Ik vond die vorige vraag wel goed. Was je niet nerveus dat ze nog een keer een zepert maakte?
  PR/Manusje van alles donderdag 24 mei 2012 @ 20:27:06 #128
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_111984279
Wat verwacht je er zelf van. Dat ze bij jou niet vreemd zal gaan en dat deze spanning er straks nog is? :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')