Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:20 schreef Ridocar het volgende:
Je bent behoorlijk gebruikt. Natuurlijk zou je uit de school kunnen klappen over jullie relatie, maar wat schiet je er zelf mee op, behalve het stukmaken van hun relatie?
Hij zou je op de neus moeten timmeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Het vriendje van Y. is echt een super aardige kerel.
Je kan ook op haar afstappen en zeggen dat ze moet kappen of dat je anders de waarheid gaat vertellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:
In wele mate moet ik me laten zwart maken?
Belgie geboren enzoquote:
Wat zielig voor je!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.
Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
Nee, awel, maar u bent van plan te vertellen dat u met zijn vriendin hebt liggen poepen he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:27 schreef MarcoNL het volgende:
Op mijn neus moeten timmeren? Ik ben ingegaan op haar avances... maar dat weet hij natuurlijk niet.
Nah twas een pak meer dan fuck buddyquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef Deetch het volgende:
Je was een fuck buddy en nu niet meer. Next.
Boeiend wat zij nu tegen haar vriendje vertelt, dat is verder alleen nog hun probleem toch?
Blijkbaar houdt het je nog zo bezig, dat die stalker-claim terecht is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:
Nah twas een pak meer dan fuck buddy't verschil was echt wel duidelijk.
Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
Een van de eerste keren dat ik het met Ffleamig eens ben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet.
Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Nah twas een pak meer dan fuck buddy't verschil was echt wel duidelijk.
Hun probleem? Niet als ik naar de buitenwereld wordt afgeschreven als een stalker? Right?
Oh ja, dat saillante detail was ik even vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:
Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
Erg classy inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Klopt. Die jongen is ontzettend naļef.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zou het negeren wat er gezegd wordt. Ik denk dat vriendjelief nogal naief us als hij zijn "engel" met een andere man betrapt en dan haar excuusjes slikt als zoete koek. Denk dat mevrouw als alles weer is overgewaait zo weer een ander neukertje heeft. Daar moet je ver boven staan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus of je bent die stalker of je bent die klootzak en de ex van zijn zus die ook zijn vriendin heeft geneukt. Dan gaan mensen en vrienden en familie je alsnog als stalker zien.
Wel in zijn straatje.quote:
Jij ook als je denkt dat zo´n wijf niet gaat lopen liegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:40 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Klopt. Die jongen is ontzettend naļef.
Tot dusver nooit de bedoeling geweest... maar zoals in mijn andere post.quote:
Was het het waard?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Tot dusver nooit de bedoeling geweest... maar zoals in mijn andere post.
Hoe zwart moet ik mezelf laten maken?
Ik en Y. hebben dezelfde vrienden, en die gaan ook die verhalen (die zij aan dat vriendje heeft verteld) horen... En daar klopt dus geen meter van.
Dat je er zo'n groot stuk over schrijft zegt trouwens wel dat t je dwarszit, je klinkt als een gekrenkte egoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef MarcoNL het volgende:
Hoi,
In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.
Ik zit met de volgende situatie:
Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een maand of 10 single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog allebei thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen alsook achter een kus in het openbaar (dancing). Hun hebben dikke ruzie gehad en telkens (een keer of 3) afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.
Van stoppen met afspreken was echt geen sprake… we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen (samen winkelen, samen uitgaan, samen koken, een aantal keer samen “slapen”, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks) echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had, maar ze zag haar vriendje ook nog graag en wou dat echt niet gedaan maken. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.
Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde… nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me “hey, kwil neuken”. Dus ik naar Y. om lekker te… want ze was alleen thuis. Net gedaan met ons ding, hoorden we beneden de deur. Wie was het? Het vriendje… hij kwaad naar boven en zag me staan in de slaapkamer. Heel pijnlijk... Hun dikke ruzie natuurlijk.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo… Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons “betrapt” had. Er staan sinds kort super verliefde foto’s van Y. en haar vriendje op FB. Dat doet me wel pijn enzo.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up dus…
Ik zit een beetje met de volgende vragen:
Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.
Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…
Alvast bedankt voor enige reactie
Alle tips zijn welkom.
Mwoa, dat hebben ik en Y. regelmatig besproken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Jij ook als je denkt dat zo´n wijf niet gaat lopen liegen.
Das een ander verhaal. Tegen je vrienden kan je het verhaal wel vertellen. Maar ga nou niet die jongen ermee lastig vallen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Ik en Y. hebben dezelfde vrienden, en die gaan ook die verhalen (die zij aan dat vriendje heeft verteld) horen... En daar klopt dus geen meter van.
Oh nee ok, dan is ze geen hoer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Mwoa, dat hebben ik en Y. regelmatig besproken.
Haar liefje heeft gewoon geen tijd voor haar... Hoe kan ik anders 4-5 keer per week met haar afspreken?
Trust me... dat denk ik ook (dat ze dat wel is).quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Haar liefje heeft gewoon geen tijd voor haar... Hoe kan ik anders 4-5 keer per week met haar afspreken?
Ach ja, je wist dat waar je mee bezig was niet helemaal de bedoeling was überhaupt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:43 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen tijd heeft voor haar, misschien zegt ze tegen hem geen tijd voor HEM te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Zo is het dus nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen tijd heeft voor haar, misschien zegt ze tegen hem geen tijd voor HEM te hebben.
Naief knulletje ben je
Je zult een dezer dagen wel een smsje krijgen dat het uit is en of jij haar vriendje wil zijn, over een tijdje staat hier hetzelfde verhaal maar dan andersom, eens een hoer altijd een hoer, aan jou de keuze waar je je zaad graag aan af veegt.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het trouwens ook even aan je ex en haar ouders vertellen. Als je toch bezig bent met de eikel uit te hangen.
En dat is haar nu duidelijk geworden, en dat wil ze graag rechtzetten in haar relatie en aan de Facebook foto's e.d. te zien lukt dat toch? Hooray voor een gelukte relatie zou ik zeggen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Trust me... dat denk ik ook (dat ze dat wel is).
But then again, ze heeft aandacht nodig die ze niet krijgt. En dat is de reden van haar vreemdgaan.
Jij moet je helemaal niet meer bemoeien met hun.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef MarcoNL het volgende:
Hoi,
In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.
Ik zit met de volgende situatie:
Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een maand of 10 single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog allebei thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen alsook achter een kus in het openbaar (dancing). Hun hebben dikke ruzie gehad en telkens (een keer of 3) afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.
Van stoppen met afspreken was echt geen sprake… we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen (samen winkelen, samen uitgaan, samen koken, een aantal keer samen “slapen”, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks) echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had, maar ze zag haar vriendje ook nog graag en wou dat echt niet gedaan maken. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.
Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde… nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me “hey, kwil neuken”. Dus ik naar Y. om lekker te… want ze was alleen thuis. Net gedaan met ons ding, hoorden we beneden de deur. Wie was het? Het vriendje… hij kwaad naar boven en zag me staan in de slaapkamer. Heel pijnlijk... Hun dikke ruzie natuurlijk.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo… Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons “betrapt” had. Er staan sinds kort super verliefde foto’s van Y. en haar vriendje op FB. Dat doet me wel pijn enzo.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up dus…
Ik zit een beetje met de volgende vragen:
Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.
Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…
Alvast bedankt voor enige reactie
Alle tips zijn welkom.
O ja... de ouders weten trouwens veel meer over heel deze shit (niet van mij whatsoever).quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het trouwens ook even aan je ex en haar ouders vertellen. Als je toch bezig bent met de eikel uit te hangen.
Jij BENT ook the bad guy gast.. Zij is minstens net zo fout, maar dat maakt jou niet minder fout hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Die vraag stel ik me ook. Vandaar deze vraag.
Maar voor hem ben ik the bad guy, Y. vertelt hem niet de waarheid en maakt mij een beetje zwart. Als dat liegje me nu ergens tegen komt weet ik echt niet wat er gaat gebeuren.
Uiteraard. Vandaar dat dit in je OP staat:quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef MarcoNL het volgende:
Sommigen hier begrijpen echt niet dat ik het helemaal niet van plan ben te vertellen.
quote:Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Wel, je vraagt advies of je t wel of niet moet doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef MarcoNL het volgende:
Sommigen hier begrijpen echt niet dat ik het helemaal niet van plan ben te vertellen.
[..]
O ja... de ouders weten trouwens veel meer over heel deze shit (niet van mij whatsoever).
Vooral omdat ze niet naļef zijn.
Nogmaals. Ik ben het niet van plan te vertellen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef MarcoNL het volgende:
.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de
Eigenlijk ben je de held dus, dat je dat eenzame arme meisje niet aan dr eenzame lot overlaat.quote:
Dus als jij Single bent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:01 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Jij BENT ook the bad guy gast.. Zij is minstens net zo fout, maar dat maakt jou niet minder fout hoor!
Echt hč, zulks een altruļst dat hij zijn mannelijk lid beschikbaar stelt voor eenzame deernen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef Stefan het volgende:
Eigenlijk ben je de held dus, dat je dat eenzame arme meisje niet aan dr eenzame lot overlaat.
Je zou een medaille moeten krijgen
Jij kende haar vriendje nota bene. En de ouders van haar vriendje. En het zusje van haar vriendje. Dat is nogal een enorm verschil.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
En je komt iemand tegen waar het super goed mee klikt, maar ze heeft een vriendje.
Je hebt er toch super veel contact mee en krijgt heel vaak super geile smsen. En zij vraagt "kwil met je neuken, kom maar langs, alleen thuis"
Dat wil ik nog wel eens zien.
Dat het gaat om de vriendin van de broer van je ex die ook nog eens superaardig is zou een verschil moeten maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
En je komt iemand tegen waar het super goed mee klikt, maar ze heeft een vriendje.
Je hebt er toch super veel contact mee en krijgt heel vaak super geile smsen. En zij vraagt "kwil met je neuken, kom maar langs, alleen thuis"
Jij wist waar je aan begon, niet kinderachtig gaan doen nu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Ik had niets meer te maken met die familie, tot zij wou afspreken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kende haar vriendje nota bene. En de ouders van haar vriendje. En het zusje van haar vriendje. Dat is nogal een enorm verschil.
Kom maar kijken dan doe ik het je voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Been there, done that.. Eerst breakup daarna makeup..quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Dit. Gewoon dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij wist waar je aan begon, niet kinderachtig gaan doen nu.
Dan heb je er nu ook niks mee te maken, en t is terecht dat ze je zwartmakenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Ik had niets meer te maken met die familie,
Als je dat echt niet ziet, dan is er toch echt wat mis met je morele antenne. Maakt verder niet uit, maar val anderen niet lastig met je eigen tekortkomingen. En je gekrenkte ego.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef MarcoNL het volgende:
Ik had niets meer te maken met die familie, tot zij wou afspreken.
En van het een kwam het ander, zij werd verliefd, ik werd verliefd... :p
Dus anders. niet helemaal.
Geldt voor haar net hetzelfde natuurlijk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je dat echt niet ziet, dan is er toch echt wat mis met je morele antenne. Maakt verder niet uit, maar val anderen niet lastig met je eigen tekortkomingen. En je gekrenkte ego.
Zij is een meisje met prostitutie neigingen, jij toch niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Geldt voor haar net hetzelfde natuurlijk...
Klopt als een tiet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Precies, allemaal nitwits hier die gewoon nooit de kans hebben eens flink te neuken om het neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Ja, maar zij doet het oohook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:14 schreef MarcoNL het volgende:
Wat deze dame zegt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Gekwetst ego? En nu wil je dat op hem afwentelen door al jullie capriolen in geuren en kleuren te vertellen? Staat je fraai.
Ik zeg ook niet dat je rekening moet houden met ontrouwe wijven, jij bent niet verantwoordelijk voor haar relatie. Als zij jou wil neuken terwijl je weet dat ze een vriend heeft moet je dat allemaal zelf weten, zij zit fout. Maar dat mes snijdt aan twee kanten, jij bent niet verantwoordelijk dus je moet je er ook niet mee bemoeien als ze niet meer wil neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Dit. Geen idee wat er staat achter de komma.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
Je verdient een klap op je harses, götveren amcık.
Het vlees is zwak, dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
Dus als jij Single bent.
Dames zijn zeldzaam tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
Trap toch eens niet constant in die oversekste en onzekere tokkie meisjes, zoek er een die wel wat klasse heeft en zich niet als een hoer gedraagt dan heb je dit soort problemen niet, mannen lijken wel vergeten wat het is om een hoer van een dame te onderscheiden, vroeger hoorde dit bij je opvoeding.
Wat wil je nu dan eigenlijk bereiken met dit topic?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef MarcoNL het volgende:
De enigste die je daar een groot plezier mee doet is dat meisje. TS heeft de plicht om alles te vertellen. Hij kan die morele plicht niet ontlopen door te wijzen op het feit dat hij het al maanden eerder had kunnen vertellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:20 schreef Charcot het volgende:
of die gast nou wel of niet het recht heeft de waarheid te weten , dat is godverdomme niet aan TS te bepalen en ook helemaal niet aan hem om de 'held' uit te hangen.
Verdwijn uit hun leven. Daar doe je ze een groot plezier mee, geloof me.
Niet iedereen is een verderfelijk mens, op een dag zie je jezelf in de spiegel, zie je een kakkerlak terug kijken en besef je dat je het spelletje verkeerd gespeeld hebt en verloren hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken.
Dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken. Die lusten er over het algemeen wel pap van en laten we wel wezen de spanning is een extra en het geeft een egoboost. Zo denkt 80% van de mannen erover, maar niet op Fok! hoor. Nee, hier zwaait 80% met het moralistische vingertje. Ideale schoonzonenzeker allemaal weleens je meisje verloren aan een hunk als TS?
Inderdaad, lekker in het zaad van een ander roeren, geilllll.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier allemaal. Niks zo geil als met een bezet meisje het bed in duiken.
Ik weet niet wat voor smerige wijven jij regelt maar degenen bij wie ik dat doe hebben hun persoonlijke hygiėne prima-de-luxe op ordequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker in het zaad van een ander roeren, geilllll.
Ja ja boehoeh snik snik het is allemaal verschrikkelijk en zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff sorry, maar ik vind het echt walgelijk dit verhaal.
Waarom de FUCK kunnen mensen niet gewoon een relatie verbreken als ze blijkbaar niet genoeg hebben aan hun partner? Waarom zo fucking laf zijn door iemand keihard voor te liegen en shit achter hun rug te doen?
Hoe zou jij het vinden als het meisje waar je mee samen bent en van houdt achter je rug zich keer op keer laat volblaffen door een of andere gast?
Wat een fucking smerig wijf
Eigenlijk zijn jullie beide gewoon echt smerig.... dat is mijn mening
Het zaad van haar man zwemt gemiddeld nog wel 48 uur rond in haar kut, veel befplezierquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor smerige wijven jij regelt maar degenen bij wie ik dat doe hebben hun persoonlijke hygiėne prima-de-luxe op orde
Dit!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja boehoeh snik snik het is allemaal verschrikkelijk en zo.
PS. Jij bent zeker alleen?
In haar kut nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het zaad van haar man zwemt gemiddeld nog wel 48 uur rond in haar kut, veel befplezier
Driekwart van de vrouwen die ik bemin zal een vriend/man thuis hebben zitten schat ik dus ik zal af en toe wel een drupje meekrijgen ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
In haar kut nog welbron?
Maar jij proeft graag je eigen zaad. Is dat wat je wil zeggen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dit!
Welcome to the real world Fokkertjes! De meeste bezette vrouwen verliezen hun hoerige haren nooit. Alle moralistische vingertjes op Fok! ten spijt
Nou ok, over moraalridder-gedrag gesproken:quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja boehoeh snik snik het is allemaal verschrikkelijk en zo.
PS. Jij bent zeker alleen?
Oh dat is me al meerdere malen overkomen, dus ik geloof niet meer zo in die eeuwige trouw en zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als het meisje waar je verliefd op bent, om geeft je zo keihard zou belazeren? Ja, doe maar stoer... ohhh ik ben onkwetsbaar, ik geef nergens om bla bla... flikker toch op.
Ik zou me dan niet druk maken over het zwart maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef MarcoNL het volgende:
[..]
O ja... de ouders weten trouwens veel meer over heel deze shit (niet van mij whatsoever).
Vooral omdat ze niet naļef zijn.
Nogmaals. Ik ben het niet van plan te vertellen.
Ok, nouja duidelijk...dat is je goed recht om er zo over te denkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat is me al meerdere malen overkomen, dus ik geloof niet meer zo in die eeuwige trouw en zo.
Hoeft mij trouwens ook niet, want ik ben zelf ook niet altijd volledig trouw. Moet kunnen, mi.
Eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gewoon gebeurd. Het zal voor mij geen verrassing zijn. Dat is de statistiek van het leven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe zouden jullie het vinden als het meisje waar je verliefd op bent, om geeft je zo keihard zou belazeren? Ja, doe maar stoer... ohhh ik ben onkwetsbaar, ik geef nergens om bla bla... flikker toch op.
Waarom? Dat is echt onzinnig. Niet iedereen gaat vreemd....Sure het gebeurd ja, maar jij doet nu alsof iedereen die een relatie heeft vreemdgaat at some point. Geloof ik niet. Ik ben in ieder geval nog nooit vreemd gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ga ik er van uit dat het gewoon gebeurd. Het zal voor mij geen verrassing zijn. Dat is de statistiek van het leven.
Als je ervan uitgaat dat jouw vriendin nooit van haar leven vreemd zal gaan, dan ben je niet realistisch bezig.
Kwijt ben je haar sowieso.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef MarcoNL het volgende:
Hij heeft haar zelfs nooit gehad.quote:
Ook dat. Ik bedoel: wie denkt er nu een heel leven te leiden met 1 partner en dan nooit de fout in te gaan? Geloof ik geen hol van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat jouw vriendin nooit van haar leven vreemd zal gaan, dan ben je niet realistisch bezig.
Waarschijnlijk niet maar als je zo van tevoren al in een relatie gaat staan kun je net zo goed alleen blijven en af en toe een neukertje uit de kroeg op pikken, als je genoeg om elkaar geeft en je partner wil geen open relatie dan lijkt het me ook totaal geen probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook dat. Ik bedoel: wie denkt er nu een heel leven te leiden met 1 partner en dan nooit de fout in te gaan? Geloof ik geen hol van.
Onzinnig? Is juist zinnig. De zin is, dat ik niet onnodig verrast zal zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom? Dat is echt onzinnig. Niet iedereen gaat vreemd....Sure het gebeurd ja, maar jij doet nu alsof iedereen die een relatie heeft vreemdgaat at some point. Geloof ik niet. Ik ben in ieder geval nog nooit vreemd gegaan.
Het glas is altijd half leeg type, geen wonder dat jouw vrouwen er iemand naast pakken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Onzinnig? Is juist zinnig. De zin is, dat ik niet onnodig verrast zal zijn.
Als ze vreemd mocht gaan, dan verwacht ik emotioneel gezien toch een klap te krijgen. Om dan daarnaast ook nog eens totaal verrast te zijn, dat hoeft nu niet.
Stug volhouden zo van "jamaar jamaar MIJN partner zal dat NOOIT doen", dan ga je ervan uit dat jouw relatie het beter doet dan de statistiek. Dat mag van mij, maar dan moet je niet komen klagen dat je dat nooit verwacht had. Getuige deze thread.
Inderdaad, met zo'n instelling kan je alles wel gaan "incalculeren"quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het glas is altijd half leeg type, geen wonder dat jouw vrouwen er iemand naast pakken.
Ja, houd ik rekening mee. Er zit een ORV op mijn huis, ik overweeg een testament als ik wat meer poen heb.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Houd je ook rekening, elke keer als je een auto instapt, dat er een redelijke kans is dat je een dodelijk auto ongeluk kan krijgen?
Of als je tv zit te kijken s'avonds... nietsvermoedend... houd je er dan ook rekening mee dat je een spontane hersenbloeding kan krijgen en dood neervalt? Want ja, ook dat KAN gebeuren.
Het nut is, dat ik mezelf een hoop gezeik en ergernis bespaar.quote:Nee, ik weet dat ik niet kan uitsluiten dat mijn partner zou vreemdgaan. Maar er rekening mee houden, er alvast vanuit gaan? Wat is daar in godsnaam het nut van.
Nee het is niet even zwaar als een dodelijk auto ongeluk, duhquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ja, houd ik rekening mee. Er zit een ORV op mijn huis, ik overweeg een testament als ik wat meer poen heb.
[..]
Het nut is, dat ik mezelf een hoop gezeik en ergernis bespaar.
Overigens, het is grappig dat jij vreemdgaan van je vriendin vergelijkt met een fataal auto-ongeluk/hersenbloeding. Is dat toeval, of geef je daar ook die "zwaarte" aan?
Want dat vind ik dan weer moeilijk te begrijpen. De kans op een spontaan overlijden voor de TV is natuurlijk ongelofelijk veel kleiner, dan dat je partner vreemdgaat.
Angst, dat herken ik niet. ik accepteer gewoon een soort zen-achtig, dat het kan gebeuren. Het is wel zo dat ik het een nogal bleek uitzicht op het leven vindt. Eeuwige liefde en al that jazz, tja, dat bestaat niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je in mijn ogen dan continu in een soort angst leeft. Want rekening met iets houden, erop voorbereid zijn is wel een vorm van in angst leven voor iets dat je niet leuk vindt... dat dat "sooner or later toch wel gaat gebeuren".
Jij trekt het in het belachelijke met je voetbalteam. Ik bedoel gewoon het is een fact-of-life, en het is precies wat Hofstadt hierboven zegt; een slippertje van haar kant overleef ik wel. Kijk, als er echt iets ernstig aan de hand is (bv. ze gaat langdurig vreemd), dat is veel en veel erger. Want dan is de relatie niet levensvatbaar.quote:Hoe bespaar je jezelf een hoop gezeik en ergernis dan? Door maar niet om iemand te geven?
Want basically als je niet om iemand geeft, niet van iemand houdt, dan zou het je niet moeten boeien inderdaad of diegene zich door een heel voetbalteam laat volkwakken.
Ok, nou dat is een verschil in opvatting dan. Want een "slippertje" is namelijk in mijn ogen ook niet te vergeven. Hoe denk je dat je bijv. daarna elkaar nog kan vertrouwen? Wie zegt dat het niet vaker gaat gebeuren? Als ze het een keer heeft gedaan, is het vrij gemakkelijk om aan te nemen dat ze het weer zal doen. Wil je mij echt wijsmaken, dat als jouw vriendin 1X is vreemdgegaan... en een tijd daarna dat ze zegt van "schat, ik ga vanavond een gezellige meidenavond houden met mn vriendinnen, dus het zal wel laat worden" dat jij jezelf niet zit op te vreten? Dat jij niet allerlei scenario's in je hoofd haalt van, what if.... ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Angst, dat herken ik niet. ik accepteer gewoon een soort zen-achtig, dat het kan gebeuren. Het is wel zo dat ik het een nogal bleek uitzicht op het leven vindt. Eeuwige liefde en al that jazz, tja, dat bestaat niet.
[..]
Jij trekt het in het belachelijke met je voetbalteam. Ik bedoel gewoon het is een fact-of-life, en het is precies wat Hofstadt hierboven zegt; een slippertje van haar kant overleef ik wel. Kijk, als er echt iets ernstig aan de hand is (bv. ze gaat langdurig vreemd), dat is veel en veel erger. Want dan is de relatie niet levensvatbaar.
Tja, het is me niet overkomen, dus da's een hele goede vraag. Ik denk dat het van de omstandigheden afhangt. Volgens mij zijn de vragen:quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want een "slippertje" is namelijk in mijn ogen ook niet te vergeven. Hoe denk je dat je bijv. daarna elkaar nog kan vertrouwen? Wie zegt dat het niet vaker gaat gebeuren?
Ik vond die vorige vraag wel goed. Was je niet nerveus dat ze nog een keer een zepert maakte?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Plus dat het, als je echt van elkaar houd en daar zeker van bent het allemaal niet zo'n ramp hoeft te zijn hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |