Hoi,
In het verleden heb ik hier al eens een ander verhaal van me gepost, waar ik zeer leuke raad heb op gekregen. Dus waarom niet nog eens proberen.
Ik zit met de volgende situatie:
Ikzelf ben een 26 jarige die alleen woont en al een tijd single is. Ik heb altijd een goed contact gehad met het liefje van de broer van mijn ex (ik zal ze verder Y. noemen), hun zijn bijna 6 jaar samen en wonen nog thuis. Na de breuk met mijn ex zijn ik en Y. heel veel beginnen SMSen en afspreken.
Na een paar keer iets drinken begon ze echt geile SMSen te sturen, waarop ik als single natuurlijk ben ingegaan :p
Het vriendje van Y. was intussen al achter wat smsen en afspraakjes gekomen. Hun hebben dikke ruzie gehad en steeds afgesproken dat ik en Y. niet meer mochten afspreken en SMSen. Y. vertelde haar liefje enkel van de afspraakjes waar hij was achter gekomen. Nu goed wat Y. tegen haar liefje vertelde weet ik natuurlijk niet maar ik kwam er altijd als bad guy uit. So be it.
Van stoppen met afspreken was echt geen spraken we spraken meer en meer af en deden echt koppel dingen, bij elke afspraak draaide het op de duur uit op seks. Echt super vaak mee afgesproken, soms 4-5 keer per week. Als ze niet bij haar vriendje was, was ik bij haar. Ze zag mij meer dan haar vriendje. Ze vertelde ook telkens dat ze super veel gevoelens voor me had. Ik wou zeker en vast veel meer met haar, zij ook moest ze niet samen zijn met haar vriendje.
Ik vroeg haar wel eens waarom ze dan nog met mij afsprak als ze haar vriendje nog graag zag. Ze vertelde dan dat ze mij ook graag zag en met mij was het bedgebeuren zo goed. Dit kwam er echt super oprecht uit.
Nu goed, dat zijnde, nu inmiddels een paar maanden geleden stuurde ze naar me om af te spreken. Van dit kwam dat en het vriendje heeft ons betrapt.
Later die avond stuurde ze dat ze alle contact met mij ging verbreken, op welk vlak dan ook. Ze ging hun relatie nog een kans geven.
Moest dat mijn liefje zijn, ik zou ze snel buiten zetten. In dit verhaal heeft zij mij dus laten staan, echt niets meer van gehoord enzo. Al bij al heeft onze affaire een maand of 7 geduurd, maar echt super intens enzo. Nu gaat hun relatie super goed na dat hij ons betrapt had.
Het vriendje weet nog niet eens 1/884489874141ste van wat er allemaal tussen mij en Y. is gebeurd.
Pretty fucked up.
Ik zit een beetje met de volgende vragen:
In welke mate vinden jullie het moreel verantwoord om dit te overwegen?
Zelf ben ik nooit van plan geweest iets te vertellen.
Moet dat vriendje weten wat ik en zijn vriendin gedaan hebben? Of moet ik hem gewoon laten doen?
Ben ik de persoon die moet vertellen wat er allemaal wel en echt gebeurd is? Nu zegt zij natuurlijk alleen wat hij wil horen.
Waar ben ik mee bezig als ik dat doe? Iemands anders leven kapot maken of hem gewoon de waarheid vertellen?
Als ik de waarheid vertel ben ik Y. natuurlijk helemaal kwijt… En dat zou ik ook niet fijn vinden natuurlijk.
Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Die laatste vragen heb ik al een hele tijd in me hoofd…
Alvast bedankt voor enige reactie
Alle tips zijn welkom.
[ Bericht 11% gewijzigd door MarcoNL op 23-05-2012 10:41:09 (Details aangepast) ]
Troll :D