tsja, eigen schuld hèquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:14 schreef -Menn0- het volgende:
Wauw, dat ik met dit weer niet op een festival sta
quote:
Wat een album, The Machine heeft het nog helemaal imoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Playlist van het nieuwe Machine album:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLADEB605AA47E23B4
Hier btw zijn (Devon K) set van zaterdagquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo net terug van de Emporium after![]()
Emporium was chill, goed weertje. Devon K soundcheckte met Pwoapen draaide geregeld oude nummertjes, afwisselend met onbekend werk. Benny Rodrigues in de technotent met jungle thema (Batavia -> VOC) draaide lekker donker, Mauro Picotto daarna was oke maar het had van mij wat harder gemogen. Dus naar de Donkey Rollers gegaan, begonnen met wat oude knallers en een Motherfuck remix, en draaiden daarna nog wat nieuw werk die ik iets minder vond.. hadden niet de sfeer van vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tracks onder dit filmpje zijn echt om te jankenquote:
Eens, maar 't filmpje is weer heel leuk gedaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die tracks onder dit filmpje zijn echt om te janken
quote:
quote:
quote:
quote:
Die eerste is gewoon voor de grap. Natuurlijk omdat het past bij het thema. Als je kijkt hoeveel remixen zijn van 'He's a Pirate' en hoeveel vele malen slechter zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die tracks onder dit filmpje zijn echt om te janken
Een beetje zoals: Je ruikt best lekker voor iemand die stinkt...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je kijkt hoeveel remixen zijn van 'He's a Pirate' en hoeveel vele malen slechter zijn.
Daarom ook maar een klein stukje gedaan van het nummer.
Ik kan er niets positiefs in ontdekken, sorry..quote:En er is niks mis met RTHM van J&W.
Hey, dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Een beetje zoals: Je ruikt best lekker voor iemand die stinkt...
[..]
Ik kan er niets positiefs in ontdekken, sorry..
Dit wat voor je? Advanced Dealers - Trancecore2.1 Podcast by Noizeheadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand nog een lekker mainstream mix voor me?
Ga zo weer trainen dus moet wat nieuw krachtvoer hebben
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Deeltjesversneller... er is good nieuws coming jou way!
jeejquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zie Hardtraxx of TMS facebook ;-)
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
kut wish is op dezelfde dag als awakefest
lekkere set van pommer ook!
prutser...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
kut wish is op dezelfde dag als awakefest
lekkere set van pommer ook!
Mooie lijst weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Setje van vandaag was toch wel heerlijk zomers![]()
01. The Chemical Brothers - Swoon
02. Gentalica - Kabooom!
03. Bioweapon - Expander
04. Technoboy - Vita
05. The Hose - I Survived
06. Brennan Heart ft. Shanokee - Homeless
07. The Pitcher - Karma
08. Builder - My Life Is Just A Demo (Dub Mix)
09. Wildstylez - Revenge
10. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
11. Zatox - So high
12. Noisecontrollers - Club Jumper
13. B-Complex - Girl With Flower
14. S.P.Y. - By Your Side
15. DJ Marky ft. S.P.Y. - Mystic Sunset
15. Kamo & Crooked - Reincarnation
16. Xilent - Uplift
Ja, en beginnen met House en eindigen met Liquid DnB kan gewoon
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
02. Gentalica - Kabooom!
03. Bioweapon - Expander
04. Technoboy - Vita
07. The Pitcher - Karma
09. Wildstylez - Revenge
11. Zatox - So high
16. Xilent - Uplift
tuurlijk kan datquote:
I Survived / Karma / People Won't Like Thisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
02. Gentalica - Kabooom!
03. Bioweapon - Expander
04. Technoboy - Vita
07. The Pitcher - Karma
09. Wildstylez - Revenge
11. Zatox - So high
16. Xilent - Uplift
Die is wel lekker ja thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit wat voor je? Advanced Dealers - Trancecore2.1 Podcast by Noizehead
AVIO podcastsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja thanks
Maar ik bedoelde eigenlijk mainstream hardstyle. Ik ben niet zo van het raw. Een paar nummers aan het einde van een mix is wel lekker, maar geen complete mix met raw werk.
disclaimer: ik weet dat jullie de term 'raw' niet graag zien, maar het is om aan te geven wat ik bedoel
Hier in Friesland ligt de site er wel uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef T-Force het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, LSDB doet het weerDOWNLOADEUHHHHH
http://lsdb.nl/set/112332/2-motion-fear-fm-29-05-12.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier in Friesland ligt de site er wel uit
Hij doet het hier nu gewoon perfectquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef 16meter het volgende:
Hier in Utrecht ook, maar dit is achtergesteld gebied.
Anders ik wel! Nog maar 10 nachtjes slapenquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:55 schreef Levitas het volgende:
Krullie: Goed bezig! Ben erg benieuwd hoe de party scéne daar is!
quote:Hard Classics: Stile Italiano edition
The first 2 names
DANIELE MONDELLO
TRANCE GENERATORS
Zal wel niet gebeuren, maar ben benieuwd of ze SMM uit zouden nodigen... Dat zou ook wel eens vet zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 05:39 schreef T-Force het volgende:
[..]Trance Generators met z'n 2en! Hoppa
Vanmiddag maar eens luisteren tijdens het sporten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef T-Force het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, LSDB doet het weerDOWNLOADEUHHHHH
http://lsdb.nl/set/112332/2-motion-fear-fm-29-05-12.html
Heb Trance Generators 2x meegemaakt als afsluiter op Ground Zero en dat was echt zoooooooooo vet. Echter stonden ze afgelopen jaar ook geprogrammeerd in de early hs area op Decibel en toen draaiden ze dit...quote:Op woensdag 30 mei 2012 05:39 schreef T-Force het volgende:
[..]Trance Generators met z'n 2en! Hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb Trance Generators 2x meegemaakt als afsluiter op Ground Zero en dat was echt zoooooooooo vet.
quote:Echter stonden ze afgelopen jaar ook geprogrammeerd in de early hs area op Decibel en toen draaiden ze dit...Dat was Trance Generator, nadat ze uit elkaar waren gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zonde...Vond altijd wel leuke dingen op hun label uitkomen (Future Sound Coreperation). Audio Damage is helaas ook niks meer sinds die uit elkaar zijn gegaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:26 schreef mstx het volgende:
Dat was Trance Generator, nadat ze uit elkaar waren gegaan.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb Trance Generators 2x meegemaakt als afsluiter op Ground Zero en dat was echt zoooooooooo vet. Echter stonden ze afgelopen jaar ook geprogrammeerd in de early hs area op Decibel en toen draaiden ze dit...Had gehoord dat hij dat verplicht moest doen van de stage manager ofzo, wel erg zonde natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
De wandelgangen roddel en de waarheid liggen in deze scene vaak miljoenen lichtjaren uit elkaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Had gehoord dat hij dat verplicht moest doen van de stage manager ofzo, wel erg zonde natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |