Ja ik wil wel maar heb andere verplichtingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:55 schreef DjThera het volgende:
Iedereen moet gewoon naar Alcatrazz komen ja
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:51 schreef DjThera het volgende:
En betreft Rennen en hard: jaaa wat flauw en kinderachtig en zo droog!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:51 schreef DjThera het volgende:
En betreft Rennen en hard: jaaa wat flauw en kinderachtig en zo droog!Rennen en hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eventjes zitten kijken, maar gaat hem voor mij niet worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:55 schreef DjThera het volgende:
quote:
Mooizoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:51 schreef DjThera het volgende:
Fabian en ik hebben overigens prima contact
Remuxxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef haakon het volgende:
W00t, zit bij een collega in de auto en we moeten een redelijk stuk rijden.
Heeft hij er van die piratenjankmuziek op staan, zegt ie: ik zal je matsen. Gooit hij een cdtje erin.
Brendan harret! Get wasted. Bam!
Nu speelt de poffert met die andere held mijn favoriete wake up muxx!
Ik weet niet wat ik liever aanhoor
Piraten of dit
WAN TOE REMIKSquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Daar issie! Na lang wachten..
Just! As! Easyyyyyy!!!!!!![]()
Trek gewoon aan z'n stuur wanneer jullie op de autobaan rijdenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Als je nog een kaartje overhebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:55 schreef DjThera het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef haakon het volgende:
Dat dus, dit album gaat koning wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jezes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt alle tracks klinken uber, behalve de Crypsis & Chris One & Alphaverb collab en Mosquito dat is nog een 'weetikniet'. Heel benieuwd naar dit album
Ik denk het niet eigenlijk. Ik heb goede hoop op een tof vervolg van Statement of Intentquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt niet per se slecht, maar het is duidelijk een mixje van allerlei shit wat hij al eerder gebruikt heeft. Heeft nog het meest weg van 'Gangsta Shit'. Lijkt erop dat hij verder gaat op de ingeslagen (saaie, voorspelbare) weg.
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef eQuaL het volgende:
En Alcatrazz is me iets te ver weg. Waarom staan jullie eigenlijk niet op Wish Outdoor? Het enige wat nog ontbreekt aan de line-up
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Theracords
*edit*
Oh wel Degos & Re-Done zie ik
Ik snap niet hoe, maar ik ben nu bij Ran-D - My Way zonder door te skippen, wat een bagger tot nu toe zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
01. Intro
02. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (Noisecontrollers 2012 Edit)
03. Di-Rect - Young Ones (D-Block & S-te-Fan remix)
04. Scope DJ & Audiofreq - Robot
05. Frontliner - Keep It Up
06. Scope DJ - Scream For More (Fantasy Island Anthem 2012)
07. Wildstylez - Shadow
08. Psyko Punkz - Psyko Foundation
09. Zatox - Opera
10. Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)
11. D-Block & S-te-Fan - Sound Of The Thunder (Hard With Style Edit)
12. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
13. Ran-D - #MyWay
14. Adaro ft. MC Renegade - The House Of Wax
15. B-Front - Mysterias
16. Adaro - The Italian Tribute
17. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
Dat je hem uberhaupt aan heb gezetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe, maar ik ben nu bij Ran-D - My Way zonder door te skippen, wat een bagger tot nu toe zeg
Ik ben een ekte, heb mn foto natuurlijk ingestuurd waar ik een hartje maak en wacht nog tot die voorbij komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Acid editionquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
edit:
Ik sta op de gastenlijst van Djax It Up, zelf kan ik niet dus als iemand anders zin heeft om te gaan?
Lekker afsluiteng met wat industrial kneiterssss?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef DjThera het volgende:
Ik had eigenlijk in gedachten om flink wat haerder te draaien aangezien ik maar 1 uurtje de tijd heb om alles kapot te rammeng
Ook dikke prima!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef DjThera het volgende:
Ik had eigenlijk in gedachten om flink wat haerder te draaien aangezien ik maar 1 uurtje de tijd heb om alles kapot te rammeng
Ben nu bij 2e nummer en wil hem al afzetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
01. Intro
07. Wildstylez - Shadow
09. Zatox - Opera
13. Ran-D - #MyWay
15. B-Front - Mysterias
Wanneer is het gvd eens afgelopen met trance classics te verkrachten?quote:12. Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
Geen handtekening, wel aanraken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef mstx het volgende:
Misschien kom ik vanavond nog op tv.![]()
Bij studio sport op de tribune bij de wedstrijd van de handbaldames. Wie wil mijn handtekening?
Als ze zelf weer eens inspiratie krijgen....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef 16meter het volgende:
Wanneer is het gvd eens afgelopen met trance classics te verkrachten?
Nee, heeft niets met inspiratie te maken, maar met makkelijk scoren zodat je naamsbekendheid groter wordt en je vaker geboekt wordt op feesten en je meer geld verdient.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als ze zelf weer eens inspiratie krijgen....
Dat mag altijd.quote:
die cirkelzaag doet pijn aan m'n orenquote:
Zitten toffe tracks tussenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
01. Intro
07. Wildstylez - Shadow
09. Zatox - Opera
13. Ran-D - #MyWay
15. B-Front - Mysterias
alsnog gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:06 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Bedankt voor allen felicitaties![]()
Dit plaatje in de set van geck-o op afgelopen loudness![]()
![]()
![]()
ik zeg:quote:
x2quote:
eens, it doesn't get any better than the old daysquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met inspiratie te maken, maar met makkelijk scoren zodat je naamsbekendheid groter wordt en je vaker geboekt wordt op feesten en je meer geld verdient.
Vroeger:
Nu:
Vroeger:
Nu:
Vroeger:
Nu:
Hardstyle tegenwoordig:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |