Ja, ik hoor het nu ook van iemand anders.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Sokz het volgende:
Gewoon HS stage dan.:P Alleen is dat basketballveldje/pleintje weg.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)T74bu796JUQ.facebookquote:Daarna draagt hij het gevaarte over aan de hardstyle-dj’s die vanaf het schip ruim 20.000 bezoekers gaan vermaken
OMG zo'n setje is echt niks om live te horen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
die break van 7 vind ik ook om te kotsen, maar daar is de doorspoelknop voor
deze set van hun is nog lekkerder:
01. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
02. The Pitcher Karma
03. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
04. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
05. The Masochist LDMF (Wildstylez Remix)
06. A-Lusion Veritas
07. The Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut)
08. Max Enforcer Gold
09. 2 Best Enemies Phases (TBY Remix)
10. Project One - Art Of Creation
11. DJ Dragan Imitate
12. Activator & Zatox - Freedom
13. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy Remix)
14. Wildstylez Revenge
15. Alphaverb - The Otherside
16. D-Block & S-Te-Fan Music Made Addict (Black Sunrise Edit)
17. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
18. DJ Activator & Francesco Zeta - Fear & Dark
19. Brennan Heart Face The Enemy
20. Noisecontrollers & Zany Paranoid
21. Zany & DV8 Vision
22. The R3bels - The Shine
23. Zatox Winter
24. B-Front & Frontliner - Become The Sky
http://www.hardtraxx.nl/f(...)-madness-t24591.html
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Idd, jammer van de lineup alleen.... En dat is toch echt waar ik voor heen zou gaanquote:
Mijn ongelijk bewezen.quote:
Dit, ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef StM het volgende:
[..]
Idd, jammer van de lineup alleen.... En dat is toch echt waar ik voor heen zou gaan
sgijve en lkkre wijvequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up maakt niet uit, is toch allemaal dezelfde boem boem muziek. Ik kom tegenwoordig alleen nog maar voor de eindshow en de drugs
Jezes!!!quote:
Ik heb hem al, maar vind het tegenvallen als je 't vergelijkt met tracks als audiobot, place of terror, renaissance etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jezes!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt alle tracks klinken uber, behalve de Crypsis & Chris One & Alphaverb collab en Mosquito dat is nog een 'weetikniet'. Heel benieuwd naar dit album
Nou, sommige tracks geven me een soortgelijk gevoel dus ik ben positiefquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar vind het tegenvallen als je 't vergelijkt met tracks als audiobot, place of terror, renaissance etc.
Pagina bestaat nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:37 schreef Levitas het volgende:
ff lekker spammen!
http://www.partyreviews.nl/2012/video-frequencerz-in-sydney
In brabant hebben ze pauper inet ofzo dan want hier doet ie et gewoon, ik zal em vanaaf ff checkenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Alcatrazz promo mix van mij en San Miquel...
01. DHHD - Rush
02. DJ Act - QT13
03. DJ Duro - Just Began (Showtek Remix)
04. Donkey Rollers - Motherf*ck (Zany Mix)
05. DJ Duro - Cocaine MF (Oldskool Remix)
06. The Prophet & DJ Duro - Shizzle The Rmx (The Beholder & Max Enforcer Mix)
07. High Voltage - Bombs Away
08. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
09. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
10. Tartaros - Imagine
11. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
12. Degos & Re-Done - Outside The Box (Live Mix)
Mind.Illusion & San Miquel - Alcatrazz Promo Mix (Theracords Area) by Alcatrazzfestival
Inderdaad, zelfs hier in Portugal werkt 'tquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
In brabant hebben ze pauper inet ofzo dan want hier doet ie et gewoon, ik zal em vanaaf ff checken
Hier in Brabant deed hij het ook niet neequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:41 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
In brabant hebben ze pauper inet ofzo dan want hier doet ie et gewoon, ik zal em vanaaf ff checken
Die aftermovies van jullie worden steeds beter. Mooi!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alleen maar hop hop vol gas plaatjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. DHHD - Rush
02. DJ Act - QT13
10. Tartaros - Imagine
Mind.Illusion & San Miquel - Alcatrazz Promo Mix (Theracords Area) by AlcatrazzfestivalZiet er veelbelovend uit.
In deze Brabant deed hij het dan weer wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier in Brabant deed hij het ook niet nee
gr gr
WauwieDit is voor het eerst in maaaanden dat ik weer een HS setje ga downloaden en luisteren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
01. DHHD - Rush
02. DJ Act - QT13
10. Tartaros - Imagine
Mind.Illusion & San Miquel - Alcatrazz Promo Mix (Theracords Area) by Alcatrazzfestival
Serieus? Ik vind t wel lekker klinken l3kkor dark en raw ens0quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef 16meter het volgende:
Als het muziekje onder het filmpje een voorbode is voor het album... laat maar zitten.
Het kan slechter, maar het gaat nooit zo goed worden als zijn eerste..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef 16meter het volgende:
Als het muziekje onder het filmpje een voorbode is voor het album... laat maar zitten.
Ik denk het wel, al zal ik niet heel veel early draaien gezien de voorlopige tijd waarop ik staquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]
WauwieDit is voor het eerst in maaaanden dat ik weer een HS setje ga downloaden en luisteren.
Is dit een voorbode van wat jij/jullie gaan draaien op Alcatrazz?
Klinkt niet per se slecht, maar het is duidelijk een mixje van allerlei shit wat hij al eerder gebruikt heeft. Heeft nog het meest weg van 'Gangsta Shit'. Lijkt erop dat hij verder gaat op de ingeslagen (saaie, voorspelbare) weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind t wel lekker klinken l3kkor dark en raw ens0
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vraag me soms wel af wat Pieter ervan vindt dat zijn voormalig mattie4life hier op een nogal bijzondere manier wordt aanbeden. Misschien iets in deze trant?x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
leipe achtergrond, industrial as fuckquote:
eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar vind het tegenvallen als je 't vergelijkt met tracks als audiobot, place of terror, renaissance etc.
Tering, klinkt lekker!quote:
Thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Levitas leuk filmpke met de Frequencerz
People natuurlijk!quote:
Reverse bass in de "climax" ?!?!?!?!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:30 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
People natuurlijk!
@ Levitas: Goed bezig!
En dan nog even iets waar ik heel vrolijk van word: Tuneboy Space Preview by Tuneboy
Ja die vind ik ook wel okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:30 schreef Baronpilsener het volgende:
En dan nog even iets waar ik heel vrolijk van word: Tuneboy Space Preview by Tuneboy
quote:Ook aan de voetballiefhebbers is gedacht. Op het festivalterrein zal de eerste wedstrijd van het Nederlandse elftal worden uitgezonden op groot scherm. Dit staat de liefhebbers van muziek niet in de weg; op de overige podia zal ten tijde van de wedstrijd het muzikale programma gewoon doorlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabian en ik hebben overigens prima contact![]()
Mn volgende vocale knallert met Yuna-X gaat iets heel anders worden dus wie weet ga je die wel nice vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |