Ik heb geen flauw idee wie gaat winnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef Mickeys het volgende:
Frankrijk, Griekenland, Malta en Moldavie. De rest vind ik niet zo (en dan heb ik het over het ESF)
Zal er wel flink naast zitten
Heppie niet gekeken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Laysa het volgende:
Niks van gezien van de finale...nu ff de uitslag opgezet
Ja inderdaad. Engelbert Humperdinges.. hahaha Nummer klinkt echt voor geen meterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie gaat winnen
straks gaat het tussen Opa Humperdinges en de Omaatjes
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeitequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heppie niet gekeken?![]()
ikke wel
ut was ook best saai somsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee, heb wel naar de 2 halve finales gekeken met moeite
Vast wel een mega vleeskleurige danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef Mickeys het volgende:
Heeft zij in dat vleeskleurige jurk nou een mega onderbroek aan?
Vermoedelijk wel, maar als ik het zo zag, zou je bijna zonder moetenquote:
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zat ook al raar te kijken
Is dat echt zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is de schoonzoon van de president en dat is God....dus ergens is het wel logisch![]()
ja dat zeiden Die Smit en Dekker netquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat echt zo ?heb ik weer gemist dan
Tis dat ie een oke hoofd heeftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah ... was ik zeker effe piesen
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bijquote:
Zag ik niet...wel een geplisseerde reetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja dat ook... en een omaonderbroek blijf ik bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |