SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
QFTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen zijn mooi in een zomerjurkjeSoms lijkt het alsof ze in de winter alle vrouwen verstoppen in een grote opslagplaats en die tevoorschijn halen als het kwik boven de 20 graden komt
Dat start to run is ideaal om mee te leren hardlopen hoor..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
handje
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Dag 1, 18 minuten. HOE
19 minuten valt best mee, je mag normaal lopen tussendoor toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
handje
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Dag 1, 18 minuten. HOE
Morgen heb ik toch niks te doen dus ik ga het proberen. Al vind ik persoonlijk dag 1 al erg ambitieus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat start to run is ideaal om mee te leren hardlopen hoor..
Die evy word je na verloop van tijd wel helemaal gek van, maar het werkt wel.
Voelt best goed als je die 5km kan rennen uiteindelijk
Tot de 10 heb ik (nog) nooit gehaald, daar mis ik denk de motivatie voor..
Net alsof ik in 1 minuut weer bijgekomen benquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
19 minuten valt best mee, je mag normaal lopen tussendoor toch?
Hoop het niet. Dacht meer aan een drankje in de kroeg enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
Rood = lopen
Wit = stappen
Neem aan dat stappen 'rennen' is?
Dus geen bier en feest?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
stappen is rennen ja, leve de belgskes
Ja. Waarom ga je niet met mij mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ik in 1 minuut weer bijgekomen ben
Dan schaam ik me dood.quote:
Ja bij mij gaat dat best snel. Maar mijn conditie is ook gewoon goed door veel te fietsen, wil alleen meer kunnen lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met 1 minuut hoor je met een redelijke conditie best bij te kunnen komen, helemaal nadat je ook maar 1 of 2 minuten gerend hebt..
Je hartslag zou na 3 minuten sowieso weer bijna normaal moeten zijn, ook als je een kwartier hebt gerend (later in de training).
Jezus dat zijn in mijn ogen gewoon topatleten hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met 1 minuut hoor je met een redelijke conditie best bij te kunnen komen, helemaal nadat je ook maar 1 of 2 minuten gerend hebt..
Je hartslag zou na 3 minuten sowieso weer bijna normaal moeten zijn, ook als je een kwartier hebt gerend (later in de training).
Fuck daar lopen wijven rond van wie de kont zo groot is dat zowel jij, ik, DJ en shifto er ruim in passenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan schaam ik me dood.En niet om jou uiteraard maar mijn conditie etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |