Dat wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja, Beter hadden ze het met PHP gedaan dan met silverlight.
die van bnerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ehmme zoek eens mee naar een vrij ts-kanaaltje dan
ja iemand van B&H, en dan breezah, katie mcshay ofzo, google dat maarquote:
Want, Ze hebben wel mooi een app maar die is alleen voor de leraren en silverlight kun je niet op je mobiel hebben. (Teminsten op android)quote:
Er is allang een app. Zoek naar meta 11-12 in de market.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Want, Ze hebben wel mooi een app maar die is alleen voor de leraren en silverlight kun je niet op je mobiel hebben. (Teminsten op android)
Idd, of gewoon magister intikken. Gratis app.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Er is allang een app. Zoek naar meta 11-12 in de market.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Je rooster en huiswerk opdrachten niet uit je hoofd kennen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Je rooster en huiswerk opdrachten uit je hoofd kennen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ja stel je voor dat je je hersens is gebruikt. Smartphone generatie en hun luiheid
Ik hap niet, want er is niks om op te happen. Hij laat blijken dat hij serieus is in zijn opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hap niet zo, met zijn afstuderen stelt zijn rooster en huiswerk niks voor. Niks te onthouden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zag vandaag een zwaan vechten met een gans haha en ik heb 2 roodwangschilpadden geaait!
Als je enkele dingen hebt te onthouden dan is het makkelijk inderdaad. Ik heb echter meer dingen te onthouden en ik wil dat alles duidelijk is. Ieder heeft z'n eigen manier van doen en laten we het daarbij houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, tis een kleine moeite om dingen te onthouden, ze niet hoeven opzoeken is nog efficiënter.Daarnaast is je geheugen gewoon iets dat je kan trainen, dus hoe vaker je het doet hoe beter.
quote:The Account Management and Registration areas of our site are not available at the moment due to a temporary technical issue. Please return later to complete your transaction.
Door even al je geld naar mij te storten voor overmorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ondertussen is Tribes Ascend klaar, hoe moet ik met jullie spelen?
Ik heb je al gematst met die ¤ 500,- voor die hoer, vuile afzetter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Door even al je geld naar mij te storten voor overmorgen.
WASD, rechtermuisknop is jetpack, spatie is skien, linkerknopje is schietenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ondertussen is Tribes Ascend klaar, hoe moet ik met jullie spelen?
OKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MENDER WIJ GAAN NU SPELEN
Ik heb je ook al gematst met 250 euro per uur!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb je al gematst met die ¤ 500,- voor die hoer, vuile afzetter.
Oke oke, ik stuur je wel een kledingbon van ¤ 100,-quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb je ook al gematst met 250 euro per uur!
Aightquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke oke, ik stuur je wel een kledingbon van ¤ 100,-
gr
gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |