nou wauw, super speciaalquote:
Hahaha, dat wordt lekker de hele dag kwijlen op je scootmobiel van je.quote:
Dan passen we gewoon de prijs aan. Dat geldt dan ook niet als korting die ik geef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat zoek ik van te voren op natuurlijk. liefst iets met fysieke winkel in de buurt.
Ach, tis maar geld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en daar pak jij geld van aan. lekker ding ben je ook.
Dan ga ik DV aanrijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha, dat wordt lekker de hele dag kwijlen op je scootmobiel voor jou.
ow. ok dan hoef je geen korting te geven bij mij. zie mij eens een lieve klant zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan passen we gewoon de prijs aan. Dat geldt dan ook niet als korting die ik geef.
Goed plan. Doe dat dan in een steegje van 2m breed. Dat zal haar leren.quote:
Ik knordequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goed plan. Doe dat dan in een steegje van 2m breed. Dat zal haar leren.
is te smalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goed plan. Doe dat dan in een steegje van 2m breed. Dat zal haar leren.
Als jij research hebt gedaan waar het goedkoper is en aan mij kan aangeven dat het daar ook echt goedkoper is (website, folder), vind ik je geen lastige klant. Dan geen ik je groot gelijk en pas ik die prijs meteen aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. ok dan hoef je geen korting te geven bij mij. zie mij eens een lieve klant zijn
zo 1 ben ik er. aanbid mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij research hebt gedaan waar het goedkoper is en aan mij kan aangeven dat het daar ook echt goedkoper is (website, folder), vind ik je geen lastige klant. Dan geen ik je groot gelijk en pas ik die prijs meteen aan.
Wat heb jij tegen haar?quote:
| 1 | Stukje gras, oranje zwarte kat met wit, rooie dak sloot dakkapel en modderpaadje |
Kuchquote:
KuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw lichaam faalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bultjes op mijn handen, die ik had ingesmeerd met spf 50
Gotta love zonneallergie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |