zo 1 ben ik er. aanbid mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij research hebt gedaan waar het goedkoper is en aan mij kan aangeven dat het daar ook echt goedkoper is (website, folder), vind ik je geen lastige klant. Dan geen ik je groot gelijk en pas ik die prijs meteen aan.
Wat heb jij tegen haar?quote:
| 1 | Stukje gras, oranje zwarte kat met wit, rooie dak sloot dakkapel en modderpaadje |
Kuchquote:
KuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw lichaam faalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bultjes op mijn handen, die ik had ingesmeerd met spf 50
Gotta love zonneallergie
alsof jij ooit zon vangtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gotta love zonneallergie
Mickael jacksonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gotta love zonneallergie
quote:
Zeer specifiek omschrijving, ik mag wel uitkijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
Gelijk ff op geschreven
[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk staat er binnen 1,5 uur een zeer aantrekkelijke jongeman voor je deur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeer specifiek omschrijving, ik mag wel uitkijken.
Blijf jij maar thuis danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er binnen 1,5 uur een zeer aantrekkelijke jongeman voor je deur.
Ik ben niet zo gevaarlijk hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeer specifiek omschrijving, ik mag wel uitkijken.
me popcorn wat doe jequote:
niet debielquote:
quote:
Tuc paprikaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ook in minibites variant!
[ afbeelding ]
qftquote:
xdquote:
Heb jij twee telefoons?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dimens het volgende:
Even vrienden bellen. Ik heb geen zin om op mijn zolderkamer te zitten.
ik heb geen vriedne rip :Squote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Dimens het volgende:
Even vrienden bellen. Ik heb geen zin om op mijn zolderkamer te zitten.
Wat hebben jullie tegen elkaar? Was de seks niet goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zou grappig zijn voor dummies nog een keer lezen
klopt ze kreeg allemaal bultjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen elkaar? Was de seks niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |