En ik heb het niet gedaan.quote:
Geeft Yska een beetje ingeblikte aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaaalloooo haalllooo aandacht aandacht!
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft Yska een beetje ingeblikte aandacht.
Jij hebt mijn aandacht ook maar ik ga niet bij je op de schouw zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!
Klinkt alsof je moet bijkomen.quote:
geef me mijn koffie terugquote:
Ik zet hem speciaal voor jou neer dus dat heeft iemand anders gedaan.quote:
Bij mij op het werk hebben ze heel wat 'kunst' staan, waaronder ook iets met zogenaamde blikken met vislucht erin..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!
dat is vrouwenwerk ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Merlijn het volgende:
pfff. in slaap gevallen op de bank.... En dat terwijl ik een berg strijk heb staan van heb ik jou daar. Maar snel beginnen.... tozzo
Weet ik, maar ik had mijn kleding nog graag zonder brandgaten...quote:
is Belle zo'n slechte huisvrouw dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had mijn kleding nog graag zonder brandgaten...
Hoor je mij niet zeggen (en heb er ook geen ervaring mee) maar strijken doet ze dus niet. Zie eerdere topicdiscussie.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen (en heb er ook geen ervaring mee) maar strijken doet ze dus niet. Zie eerdere topicdiscussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |