Zou het daaraan kunnen liggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de drivers installeren lijkt me wel slim ja
800 ongeveer en schoolwerk en films en misschien af en toe een spelletjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
budget en wat wil je ermee gaan doen ?
de drivers moeten wel geinstalleerd zijn voor extra functies etcquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zou het daaraan kunnen liggen?
Hij doet het wel gewoon als ik hem inplug zonder drivers
wat voor een spelletjes praten we dan, CoD, BF3 ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
800 ongeveer en schoolwerk en films en misschien af en toe een spelletje
Oh ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zitten in een laptop meestal onboard op je mobo
CoD moet ik er wel mee kunnen spelen, dat kan deze ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat voor een spelletjes praten we dan, CoD, BF3 ?
Geluidkaart is niet kapot alleen het connectortje, misschien moet ik gewon een nieuwe erop proberen te solderenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel. Nooit een kapotte geluidskaart gehad op m'n laptop.
Maar dan kun je inderdaad beter een nieuwe kopen. Of gewoon accepteren dat je geen geluid meer hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?
Oh.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Of ik koop een goede desktop en een macbook air
Jij bent te goedkoopquote:
http://tweakers.net/price(...)s1827v.html#tab:info met deze zou je mw3 op high moeten kunnen laten draaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
CoD moet ik er wel mee kunnen spelen, dat kan deze ook.
[..]
Geluidkaart is niet kapot alleen het connectortje, misschien moet ik gewon een nieuwe erop proberen te solderen
alsjequote:
fixedquote:
ik wil 50 beeldschermen, zo in een cirkel om mij heenquote:
Dat is wel een mooie ja, maar ik denk dat ik dan wacht op de nieuw i7 processors. Volgens mij komt de derde generatie er binnenkort aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)s1827v.html#tab:info met deze zou je mw3 op high moeten kunnen laten draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |