Nederland is good guy greg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:20 schreef wietparkiet het volgende:
Nederland moet is kappen met de goede gozer uit te hangen en eens investeren in nederland
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)adapter-59077?item=2
Deze
Kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat trouwens met dat noodfondsnederland moet 40 miljoen ( of miljard? ) doneren aan dat domme fonds
Naja verbranden, aan bruinen zou ik het noemen bij een lekker mals biefstukje (wat ik ben). Nu nog een daagje in de zon en de rest van het jaar heb ik een lekker kleurtje. En als dat niet het geval is heb ik altijd nog Salou eind juli waar ik alleen naar toe ga voor de zon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met dit waterige zonnetje verbranden
Ja, gast, wat denk jij danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad.
Maar dan wel op 18 miljard gaan lopen bezuinigen op de meest achterlijke dingen. Volgens mij willen ze Nederland gewoon helemaal naar de kloten helpen.
wat heb je ? desktop of laptop/netbook ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Deze
Wie zegt dat ik dat niet begrijp?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat Nederland misschien zelf dat noodfonds nodig gaat hebben als die 3% norm niet gehaald wordt.
Voor 3 dollar kan het nooit veel zijn, he.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Hij kreeg goede recensies en was de beste die ze daar hadden
Ja, die is in Den Boschquote:
Laptopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat heb je ? desktop of laptop/netbook ?
Het is gewoon een aansluiting dacht ik, waarom gebruikt dat ding niet de geluidskaart van mijn laptopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voor 3 dollar kan het nooit veel zijn, he.
Koop een nieuwe geluidskaart dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Laptop
[..]
Het is gewoon een aansluiting dacht ik, waarom gebruikt dat ding niet de geluidskaart van mijn laptop
er hoort toch een 3,5 aansluiting op te zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Laptop
[..]
Het is gewoon een aansluiting dacht ik, waarom gebruikt dat ding niet de geluidskaart van mijn laptop
Dat nam ik even aan omdat je het kansloos vond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijp?
die zitten in een laptop meestal onboard op je moboquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop een nieuwe geluidskaart dan.
Volgens mij zit de geluidkaart in het moederbord ofzo, het is namelijk een connectortje op het moederbord, dan kan ik net zo goed een nieuwe laptop kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop een nieuwe geluidskaart dan.
de drivers installeren lijkt me wel slim jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de geluidkaart in het moederbord ofzo, het is namelijk een connectortje op het moederbord, dan kan ik net zo goed een nieuwe laptop kopen.
Er zit ook een cd bij, misschien kan ik hem daarmee gebruik laten maken van de geluidskaart van mijn laptop
Zit er ook, alleen het geluid is veel minder dan die van mijn laptop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er hoort toch een 3,5 aansluiting op te zitten
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?quote:
budget en wat wil je ermee gaan doen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zit er ook, alleen het geluid is veel minder dan die van mijn laptop.
[..]
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |