die zitten in een laptop meestal onboard op je moboquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop een nieuwe geluidskaart dan.
Volgens mij zit de geluidkaart in het moederbord ofzo, het is namelijk een connectortje op het moederbord, dan kan ik net zo goed een nieuwe laptop kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop een nieuwe geluidskaart dan.
de drivers installeren lijkt me wel slim jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de geluidkaart in het moederbord ofzo, het is namelijk een connectortje op het moederbord, dan kan ik net zo goed een nieuwe laptop kopen.
Er zit ook een cd bij, misschien kan ik hem daarmee gebruik laten maken van de geluidskaart van mijn laptop
Zit er ook, alleen het geluid is veel minder dan die van mijn laptop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er hoort toch een 3,5 aansluiting op te zitten
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?quote:
budget en wat wil je ermee gaan doen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zit er ook, alleen het geluid is veel minder dan die van mijn laptop.
[..]
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?
Zou het daaraan kunnen liggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de drivers installeren lijkt me wel slim ja
800 ongeveer en schoolwerk en films en misschien af en toe een spelletjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
budget en wat wil je ermee gaan doen ?
de drivers moeten wel geinstalleerd zijn voor extra functies etcquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zou het daaraan kunnen liggen?
Hij doet het wel gewoon als ik hem inplug zonder drivers
wat voor een spelletjes praten we dan, CoD, BF3 ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
800 ongeveer en schoolwerk en films en misschien af en toe een spelletje
Oh ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zitten in een laptop meestal onboard op je mobo
CoD moet ik er wel mee kunnen spelen, dat kan deze ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat voor een spelletjes praten we dan, CoD, BF3 ?
Geluidkaart is niet kapot alleen het connectortje, misschien moet ik gewon een nieuwe erop proberen te solderenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel. Nooit een kapotte geluidskaart gehad op m'n laptop.
Maar dan kun je inderdaad beter een nieuwe kopen. Of gewoon accepteren dat je geen geluid meer hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jup, suggesties (behalve alienware of de overpriced laptops van apple)?
Oh.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Of ik koop een goede desktop en een macbook air
Jij bent te goedkoopquote:
http://tweakers.net/price(...)s1827v.html#tab:info met deze zou je mw3 op high moeten kunnen laten draaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
CoD moet ik er wel mee kunnen spelen, dat kan deze ook.
[..]
Geluidkaart is niet kapot alleen het connectortje, misschien moet ik gewon een nieuwe erop proberen te solderen
alsjequote:
fixedquote:
ik wil 50 beeldschermen, zo in een cirkel om mij heenquote:
Dat is wel een mooie ja, maar ik denk dat ik dan wacht op de nieuw i7 processors. Volgens mij komt de derde generatie er binnenkort aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)s1827v.html#tab:info met deze zou je mw3 op high moeten kunnen laten draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |