Waarom zie ik bij jou altijd wel van zulke talenten en bij mij niet ??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit menneke dus tegen, maar zelfs voor 6 miljoen laten ze 'm niet gaan.
Oh en deze ook, maar die kostte me ook iets teveel. Zal in de volgende transferperiode nog eens hun hoofden op hol brengen met de interesse van Roda.
[ afbeelding ]
De spits die ik dan wel gehaald heb, Luis Argüello, ontwikkelt zich fantastisch op de training en ik laat 'm steeds meer minuutjes maken achter Velikonja. Het is een heel ander type spits, maar met aanvoer van de zijkanten echt een beest. Maakte er net al 3 in 1 potje toen Velikonja geblesseerd was. Misschien nemen we binnenkort wel afscheid van onze eerste spits en mag deze jongen het fulltime laten zien. Zijn trainingsaccent ligt op snelheid.
[ afbeelding ]
Kijk die jeugdinterlands ook.
Deze jongen heb ik ook maar opgepikt: Kostte me 300k:
[ afbeelding ]
Maakt ook steeds wat minuutjes achter mijn vaste RB.
Aan de andere kant wordt Conti klaargestoomd:
[ afbeelding ]
Het is zo jammer dat het geen Nederlandse talenten doorbreken.
Het eerste wat ik doe is goede scouts aanstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:34 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Waarom zie ik bij jou altijd wel van zulke talenten en bij mij niet ??
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef inZanity het volgende:
Ok ik ben eruit! Ik heb m'n keuze gemaakt alhoewel, ik heb het aan m'n vrouw de voetbaln00b voorgelegd, ik heb d'r de logo's van zowel Brondby als Standard Luik voorgelegd en ze koos voor: Standard!!
Bedankt iedereen voor de tips en suggesties. Update zal z.s.m volgen!
Ik heb toch redelijk wat Nederlandse talentjes hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit menneke dus tegen, maar zelfs voor 6 miljoen laten ze 'm niet gaan.
Oh en deze ook, maar die kostte me ook iets teveel. Zal in de volgende transferperiode nog eens hun hoofden op hol brengen met de interesse van Roda.
[ afbeelding ]
De spits die ik dan wel gehaald heb, Luis Argüello, ontwikkelt zich fantastisch op de training en ik laat 'm steeds meer minuutjes maken achter Velikonja. Het is een heel ander type spits, maar met aanvoer van de zijkanten echt een beest. Maakte er net al 3 in 1 potje toen Velikonja geblesseerd was. Misschien nemen we binnenkort wel afscheid van onze eerste spits en mag deze jongen het fulltime laten zien. Zijn trainingsaccent ligt op snelheid.
[ afbeelding ]
Kijk die jeugdinterlands ook.
Deze jongen heb ik ook maar opgepikt: Kostte me 300k:
[ afbeelding ]
Maakt ook steeds wat minuutjes achter mijn vaste RB.
Aan de andere kant wordt Conti klaargestoomd:
[ afbeelding ]
Het is zo jammer dat het geen Nederlandse talenten doorbreken.
Met City heb ik goede scouts mischien wel beter als jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe is goede scouts aanstellen.
[ afbeelding ]Altijd weer.
Hij speelt (volgens mij) met Roda, vind je het dan gek dat jij betere scouts hebt met Cityquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Met City heb ik goede scouts mischien wel beter als jou
En toch vind ik grotere talenten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En City is kansloos makkelijk, onvergelijkbaar dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb wel ziekere gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb hier lang niet meer gepost, maar deze regen moest ik toch even delen.
FM 2011, tweede seizoen, een 16-jarige (!) speler van Barcelona. Ik (manager van Ajax) kan hem kopen voor 21m, maar heb het geld niet. Even wachten tot volgend seizoen. Als dit geen toppert wordt...
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet![]()
![]()
![]()
Bij mij is sowieso alle realisme weg..quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef Moron het volgende:
Vind het altijd zo jammer, je elftal volstoppen met Zuid-Amerikanen. Natuurlijk komen daar grote talenten vandaan, maar om nu zes Brazilianen in je elftal te hebben, en 12 in je jeugd, vind ik het realisme wel helemaal wegnemenDaarom probeer ik altijd zo min mogelijk Zuid-Amerikanen te kopen. Natuurlijk als het een woest wonderkind is, kan ik het ook niet weerstaan.
Inderdaad. Als je puur realisme wil, moet je FM maar niet aanraken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is sowieso alle realisme weg..
Een Andorrese club die de groepsfase CL haalt en vervolgens ook nog eens overleefd is verre van realistisch..
Als ik mijn elftal voornamelijk op wilde bouwen uit Andorrese spelers had ik er 25 jaar over gedaan om ook maar überhaupt de CL groepsfase te halen.
Zelfs met verbeterde jeugdfaciliteiten enzo is het nog steeds complete bagger wat uit mijn jeugd komt..
Bij Fortuna.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef Donnis het volgende:
[ afbeelding ]
Salvatore Nanni, mijn absolute topper bij Fortuna :<
[ afbeelding ]
Dingen als Mali die 1e staat op de Wereld Ranglijst niet vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je puur realisme wil, moet je FM maar niet aanraken.Het is het méest realistische voetbalspel around, maar wat er meestal gebeurt ingame kan echt niet.
Sneijder en van der Vaart die op 31-jarige leeftijd stoppen, Nederland die binnen 1 seizoen 10 plaatsen zakt op de Wereldranglijst, Roda dat in seizoen 1 rustig 10 of 12 aankopen kan doen.
Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |