Je kan toch uberhaupt geen Amerikaanse fondsen shorten bij Binck/Alex?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen FB shorten bij Alex? Iemand anders ook last van?
Maakt niet uit, hij heeft een paar honderd miljoen verdient en Hyves op precies het juiste moment verkocht aan de Telegraaf Media Group die nu met gebakken lucht zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef Lemans24 het volgende:
Meneer Spanjar is nu beursgoeroe?
En Hyves vind ik nog geen stuiver waard.
Dat ze op meerdere beursen Facebook aandelen zullen verhandelen. Dit om drukte te voorkomen op de handelssystemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat houdt dit in?
http://www.nu.nl/economie(...)leiden-notering.html
Nee, NYSE wil mee profiteren van de volumes van het aandeel FB.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat ze op meerdere beursen Facebook aandelen zullen verhandelen. Dit om drukte te voorkomen op de handelssystemen.
Facebook overweegt naar NYSE te stappen zodat NYSE ervan kan profiteren? Het is nog altijd Facebook die de keuze moet maken, niet NYSE.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
Nee, NYSE wil mee profiteren van de volumes van het aandeel FB.
Bericht gelezen? "NEW YORK - Het Amerikaanse beursbedrijf New York Stock Exchange (NYSE) wil Facebook verleiden tot een beursnotering"quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Facebook overweegt naar NYSE te stappen zodat NYSE ervan kan profiteren? Het is nog altijd Facebook die de keuze moet maken, niet NYSE.
Goeie
Als hedge of wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef benx het volgende:
Gelukkig mijn Zynga aandelen nog in de plus, van de FB shorts moet ik het niet hebben vandaag.
Valt vies tegen, was +/- 60 miljoen gedeelt door drieën.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft een paar honderd miljoen verdient en Hyves op precies het juiste moment verkocht aan de Telegraaf Media Group die nu met gebakken lucht zitten.
Ieder beursbedrijf wil Facebook er wel bij hebben, dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:27 schreef flyguy het volgende:
[..]
Bericht gelezen? "NEW YORK - Het Amerikaanse beursbedrijf New York Stock Exchange (NYSE) wil Facebook verleiden tot een beursnotering"
Was mij nog niet opgevallen, bijna 7 procent lager en dat is toch behoorlijk.quote:LinkedIn is nu trouwens aan het inzakken. Totale willekeur.
Oh dan haal ik 2 dingen door elkaar. Hij zelf was wel rond de 200 miljoen waard las ik laatst ergens. Maar dan nog 60 miljoen is wel lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Sokz het volgende:
[..]
Valt vies tegen, was +/- 60 miljoen gedeelt door drieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |