Maar had je nog nooit een brief gezien/gekregen dan? Er is vast wel een plausibele verklaring voor waarom je het niet weet, maar ik kan er geen bedenken.quote:
I don't wanna live on this planet anymore.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik moet ook altijd opzoeken hoor wat de volgorde is van straat postcode plaats etc
in groep 6 ofzo jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Abraracadabra het volgende:
[..]
Jij kreeg les in enveloppen schrijven?
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Abraracadabra het volgende:
[..]
WTF nu is het officieel een fail. Bij een 12jarige had ik het nog wel oké gevonden, maar dit...quote:
+1....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:20 schreef Plums het volgende:
[..]
WTF nu is het officieel een fail. Bij een 12jarige had ik het nog wel oké gevonden, maar dit...
Dat was vrij standaard anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef Abraracadabra het volgende:
[..]
Dat hij geen fatsoenlijk onderwijs heeft genoten, staat in ieder geval vast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
TS is niet naar de basisschool en/of middelbare school geweest.
Zo niet, dan hoop ik dat Wilder onze nieuwe president wordt, Putin in zijn gezicht spuugt en vervolgens de nucleare winter inluidt.quote:
Overigens dácht ik dat dit topic zou gaan over waar je postzegels kon kopen. Gelukkig weet TS dát dan nog net wel. Dus het had nog erger gekund.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat maakt het zo mogelijk nog kanslozer.
Dat dacht ik ook, of nouja.. dat hoopte ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens dácht ik dat dit topic zou gaan over waar je postzegels kon kopen. Gelukkig weet TS dát dan nog net wel. Dus het had nog erger gekund.
Als je zo'n NEE! NEE! sticker hebt en alles via internet regelt krijg je praktisch geen post.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:17 schreef Karina het volgende:
Meen je nou echt dat je dat niet weet? Ik geloof er niets van, je krijgt zelf toch weleens post, dan zie je toch hoe het moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |