zohooo, zelfs met 'een'?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Multifunctioneel dat beest, kan met de, het en een
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef amaranta het volgende:
Maareh, dat niet mogen zwemmen is toch best normaal? Bij ons op school mogen kinderen zonder zwemdiploma ook niet zomaar in het diepe. En verder volgens mij alleen met schriftelijke toestemming.
3 jaa geleden is er een meisje uit Eindhoven, uit gr 8, tijdens schoolkamp in Giethoorn verdronken. Zij had ook geen zwemdiploma.
Hij heet geen benno?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.
Geen anticonceptiesokken dus meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik hou m'n skisokken aan in bed, das echt de turn on voor joen.
Nou is het bij ons trouwens lang niet zo warm als in de rest van het land, hoor. Waait flink vooral. Bij ons in de achtertuin nog niet in korte broek kunnen zitten iig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat snap ik ook niet hoor.
het is verdorie net een paar dagen lekker weer en het gejank om koeler weer begint weer.
van mij mag het tot en met september zo blijven!
mijn jongste staat nu naast me druk te wijzen naar de aap "die aap" "aap" x 3000quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Gaoxing het volgende:
Nail-spa. Dus een vertroetelplek voor je nagels
Die aap jaagt de monsters weg van het paleis van de koningquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn jongste staat nu naast me druk te wijzen naar de aap "die aap" "aap" x 3000
je icoontje is leuk volgens ravi
Kijk naar de tijd ze staan bijna goedquote:
Hier ook. We hebben sinds kort ook de regel: 'van tafel = klaar met eten." Dus dan gaat het (nog volle bord) gewoon weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef Vicky het volgende:
Oh en bij ons geen issues.. Eten ze niet dan hebben ze pech. Ze krijgen niks anders.
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zou ik ook zeggen idd Lady!
![]()
Als F. laat is en ik alleen met ze eet, eten ze vaak aan de kleine tafel voor de tv.
F. zelf eet eigenlijk altijd aan tafel met ze.
Over het algemeen eten ze wel zelf, maar soms, als ze heel moe zijn en ik heb een makkelijke eenpanshap zoals nasi of macaroni dan zet ik ze op de bank en schuif ik het eten erin terwijl zij tv kijken.
Over het algemeen eten ze prima, ze moeten alles proeven en doen dat ook. Willen ze het niet dan krijgen ze een boterham en proberen we het de volgende keer weer.
Ik zou voor het laatste gaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?
Dat ie het maar uit moet zoeken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?
Ik kan me nog herinneren dat ik bewust een keus moest maken: dit wil ik niet. Elke dag gedoe en een rotsfeer.....bleh! Daarop is een ernstig gesprek gevolgd met de rest van het gezin, dat ik van hun enig respect verwachtte voor degene die in de stikhete keuken had staan koken, en dat als er klachten waren, ze ervoor konden kiezen om het niet te eten. Klaar, uit... Dat was jaren geleden, en we hebben nu nog maar zelden problemen. Ze eten vrijwel alles. Het is voor de meesten echt een fase, en verhongeren zullen ze niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef amaranta het volgende:
sowieso is eten tegenwoordig een issue bij ons thuis, het zit me zelfs zo hoog dat ik er zelf niet meer van kan etenik word gewoon helemaal naar tijdens het avond eten als ik zie dat ze dag na dag niks willen
Heftig,zo is het nu bijna een jaar geleden dat mijn buurvrouw overleden is. Toen was hij dochter nog 3 en haar zoon moest nog 1 worden....quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:20 schreef E.T. het volgende:
Poeh, de vader van een meisje uit Nienke d'r klas is overleden. Meisje woont hier vlakbij en speelt hier ook regelmatig en ook in de straat enzo. Vanmorgen gewoon met de vrachtwagen vertrokken naar Engeland en en in de loop van de ochtend werd Meisje opgehaald van school met dit nieuws![]()
Vanmiddag is het in de klas verteld en uitvoerig over gesproken, maar (gelukkig) kwam Nienke gewoon huppelend uit school: "mam! de vader van T. is dood! en nu is T. thuis en is ze heel verdrietig"
Het hoe en wat weten we niet (ongeluk/hartstilstand/weetikveel) maar ik vind het best heftig. Ff goed op Nienke letten de komende dagen.
Ja dat is het.quote:
nou bedankt he oudste van tfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij baalt er zo vreselijk van! Had het meertje een paar kliometer verderop ontdekt om te gaan zwemmen met z`n vrienden deze zomer..maar na de eerste keer stond hij kwam hij vuurrood en dik van de uitslag weer thuis. Zag er echt heel erg heftig uit
Dus nu maar uit de directe zon blijven en heeeeeeeeeel voorzichtig proberen op te bouwen. En hij hoopt op een kutzomer
is het niet van het water uit meertje tf? dat soort water is soms te smerig voor woorden hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij baalt er zo vreselijk van! Had het meertje een paar kliometer verderop ontdekt om te gaan zwemmen met z`n vrienden deze zomer..maar na de eerste keer stond hij kwam hij vuurrood en dik van de uitslag weer thuis. Zag er echt heel erg heftig uit
Dus nu maar uit de directe zon blijven en heeeeeeeeeel voorzichtig proberen op te bouwen. En hij hoopt op een kutzomer
Dat is bij ons altijd een vreselijke ramp. Hier is het op het moment rond 5:45 licht, tot net na zessen. Dus als we in NL komen, snappen ze er echt helemaal geen bal van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:01 schreef livelink het volgende:
Ik heb de hele week de kinderen niet voor 22.00 slapend gekregen. Ze gingen wel op tijd naar bed, maar konden gewoon niet slapen. Volgende week gaat het hopelijk beter.
Heb je in NL ook van die zon-berschermings shirts voor oudere kinderen? Anders wil ik met alle liefde hier even kijken. Ze hebben hier lange mouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmmm ze zijn erg vierkant gevijld. Ik zal volgende keer om puntig vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:56 schreef amaranta het volgende:
Gaoxing.... de volgende keer dat jullie sex hebben (als jullie dat doen, bah dat is vies) gewoon je nagels kei diep in zn rug zetten...
Jong. Drie en vijf, denk ik, misschien nog wel jonger. Als ze het toch probeerden (want het eten was maar bijzaak, volgens mij; de aandacht/macht was belangrijker) stak ik m'n hand op en riep 'Ik wil het niet horen'. Fatsoenlijk eten op tafel zetten is mijn verantwoordelijkheid (en dat betekent niet alleen dingen waar ze aan gewend zijn, maar ook weer niet dingen die ze uitgesproken vies vinden), maar eten is die van hun.quote:en wbt dat eten, ik weet dat ze niet omkomen van de honger, maar ja... hoe oud waren je kinderen toen je dat gesprek voerde?
Ik heb het nagevraagd bij vrienden van hem die meewaren en die hadden nergens last van. Hij krijgt ook galbulten als hij te warm doucht, of bij temperatuurschommelingen..dus hij is er wel bevattelijk voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef simmu het volgende:
[..]
is het niet van het water uit meertje tf? dat soort water is soms te smerig voor woorden hoor
Het ging mij ook helemaal niet om bruin worden, maar de verkleuring van de huid is een indicatie voor de gewenning aan de zon. Echt heel bleke mensen worden gewoonweg nooit echt bruin. Die verbranden, vervellen en dan begint het weer opnieuw. Ik heb op de een of andere manier een zuideuropese huid ofzo. Ik word nog bruin in de winterzon en mijn jongens lijken mijn huid te hebben. Tienus had ergens in april al bruine handen van het buiten komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:11 schreef Estrys het volgende:
Bruin worden is bij kinderen meestal ook geen doel op zich toch?
Kijk als je het als volwassene aandoet dan kan ik me voorstellen dat je denkt bij het dragen van een leuk topje buiten het strand hmmm geen gezicht. Een beetje het wielrenner effect. Maar wat maakt dat uit bij een kind? tenzij ze in de pubertijd zitten dan![]()
Heb jij een surinaamse vriend?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef Gaoxing het volgende:
Mijn Surinaamse vriend verbrand ook hoor. Alleen valt het minder op, net als blozen
die voelt er vast niks vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Heb jij een surinaamse vriend?![]()
wat vind je man daarvan?
was dat vorig jaar niet ook een drama?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef -Spring het volgende:
O gotte, morgen naar het NK-bbq, camperen en bierproeven in West Malle en ik ben weer eens aan de race.
En hij ging met een vriend en was zich van geen kwaad bewust toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, toen had ik bonje met N omdat ie me niet meegevraagd had of zo. Dat je dat nog weet.
hij was er vanuit gegaan dat je er toch geen hol aan vond (waarom weet ik dit soort dingen?!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:51 schreef -Spring het volgende:
Zoiets ja. Hij had mij geloof ik niet meegevraagd terwijl de vriendin van die vriend wel mening.
Nee wacht, dat was een andere ruzie. Een keer met Koninginnedag toen ik zwanger de auto tegen dat tuinbankje reed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
hij was er vanuit gegaan dat je er toch geen hol aan vond (waarom weet ik dit soort dingen?!)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:17 schreef Ssserpente het volgende:
wij gaan niet meer.
N is retechaggo en niet in staat om zelf te bedenken dat het onmogelijk is om L al om elf uur/ half twaalf te laten middageten als we om tien uur pas ontbeten hebben. Die had dus afgesproken om die vrienden om twaalf uur op te halen. Dus toen ik m daar op wees was zn eerste reactie om de boel dan maar meteen af te zeggen. Ik had namelijk uit het telefoongesprek dat hij met die vriend had prima kunnen opmaken dat we rond die tijd zouden vertrekken. En toen had ik expres mn mond gehouden om achteraf 'kut' te kunnen roepen.
Natuurlijk. Want zo ben ik.
Ik wist het ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
hij was er vanuit gegaan dat je er toch geen hol aan vond (waarom weet ik dit soort dingen?!)
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:12 schreef Ssserpente het volgende:
Potver. nog even zeiken, hoor. Ik was toch al lekker op dreef.N. en een vriend zijn naar een bbq-wedstrijd ergens bij A'dam. Ik dacht met z'n tweeën, omdat zijn vriendin (ook een vriendin van mij) daar vast geen hol aan vindt.
Blijken ze gewoon met z'n drieën gezellig op pad te zijn! Zonder dus gevraagd te hebben of ik miss ook mee zou willen.
Is het erg raar dat ik me een beetje gepasseerd voel?
Wat een zuurpruim ben ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ze zullen wel gedacht hebben dat ik toch niet mee had gewild. Ik had ook al tegen N. gezegd dat ik de lol er niet van in zie. Maar toen dacht ik dat ze echt met z'n tweeën zouden gaan. Die vriend is nl een echte bbq-freak en die had vast niemand anders om hem te vergezellen. Ik zie er nog steeds de lol niet van in, maar zijn vriendin en N. ook niet. Dus ze zijn puur voor een gezellig dagje uit gegaan. Als ik dat had geweten had ik dus ook wel mee gewild.
Hier zijn ze: http://www.nkbbq.nl/
Ja ga jij even lekker over seks praten als ik net gedumpt benquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net ook een schoon laken gepakt!
Oh ja sorry...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja ga jij even lekker over seks praten als ik net gedumpt ben
Nee joh geeft nietsquote:
ik ben net klaar..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef mijsje het volgende:
Zal ik gewoon zeggen dat ik nog een was ga vouwen? Nu? Op dit moment? Ik doe aan uitgesteld huishoudelijk werk...
Helpt dat Lois?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Lois het volgende:
Ik bjj de huisarts "mag seks" ja natuurlijk. Oke maar mag ook "aan de kroonluchters hangende stomende seks?"
Huisarts:![]()
![]()
Maar het kan
Ja al heb ik daar nu niks meer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja de italiaanse kroonluchter mag ook gewoon joh? Hot!
Hadden we het nog steeds over de was?quote:
Gewoon op de bank slapen johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
Hadden we het nog steeds over de was?
Ik heb ook net het laatse weggelegd... Ik dacht; dan kan ik zo lekker m'n bedje in... Maar die moet ik dus nog weer opdekken... Ooow jaaa...
Oh Cool!! Ik ken iemand die in Maart jarig was die dat ook wel had gewildquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga zometeen afplaktape op de ramen aan de voorkant plakken. En daarna boodschappen doen. En daarna verder met de taart voor m'n neefje, die is morgen jarig.Het wordt een interessant nog nooit gedaan project. Een kubustaart, met allemaal vierkantjes op de zijden en bovenkant, zodat het hoofd van een Creeper (van Minecraft) ontstaat. Gisteren heb ik al 3 vierkante taarten gebakken, die ga ik dan zo snijden dat het gestapeld precies een kubus is. En gisteren heb ik ook al ongeveer tien kleuren groen gekneed van marsepein. Ik hoop zo dat het wordt zoals ik in mijn hoofd heb!
Ze meldt dat het plaatje dat ze post het niet doetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:23 schreef livelink het volgende:
Waarom heb jij een lege post, Amaranta? Heb je zo weinig te melden?
Oew, dat zou erg mooi zijn natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:04 schreef snoopy het volgende:
Zo, uitgezweet in het zwembad. Met een beetje mazzel mag jongste voor de vakantie afzwemmen
En een gedetailleerde how-to, graagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Cool!! Ik ken iemand die in Maart jarig was die dat ook wel had gewildwat een werk joh! Klinkt weer prachtig (als ik t in mijn hoofd heb zoals jij het in je hoofd hebt)
Ah, goed dat ik dit lees. Dan kan ik nog even stappenplanfoto's maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En een gedetailleerde how-to, graagZijn ze bij jullie ook helemaal Minecraft-gek? Ik vind het zo'n goed spel. Als ze dan iets moeten spelen, dan maar graag Minecraft....
ja, inderdaadquote:
Mijn 'kleintje' is net 8 hoor. T kan hard gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef lily het volgende:
[..]
ja, inderdaad
Onze oudste is de hele dag op stap geweest met een vriendje. Fietsen.
Hij belde vanmiddag; we zijn bij Pinkpop (rond het terrrein) en later weer; ik blijf eten..
kwam om 20.00 uur nog eens thuis vol verhalen.
Wel leuk hoor, maar dit is nieuw voor me...
Gelukkig heb ik ook nog twee kleintjes van 7 en 2![]()
![]()
dat dus..quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn 'kleintje' is net 8 hoor. T kan hard gaan
quote:
Ja man! Kattebeten zijn echt de ergste! Is je tetanusvaccinatie nog up to date?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ola! Nadat mijn kat me een rib uit mijn lijf had gekost probeerde hij me nu ook een vinger af te snoepeNooit geweten dat kattebeten zo snel kunnen ontsteken trouwens *vinger in sodabadje weekt*
Trusten Snupfchen!quote:
dankje!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef lily het volgende:
oh, Vicky, ik las net dat je 10 kilo bent afgevallen.
Wat goed zeg
Hij is zowat het hele jaar door verkouden lijkt wel..quote:Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef amaranta het volgende:
Rijstebuiltje, kan het niet een hooikoortsaanval zijn? Ik ben vrijdag ook strontverkouden en met verhoging naar bed gegaan.
Mijn vriendin heeft er niet al te beste ervaringen mee Lois..quote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef Lois het volgende:
Even een vraagje voor ik me suf bestel. Bonprix, iemand daar ervaring mee? Is dat wat qua kleding? (geldgebrek maar nieuwe shirts moeten hebben)
Wij hebben dat dus niet, hij ligt nu te slapen en hij heeft 2 paracetamol ingenomen..quote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef amaranta het volgende:
Rijstebuiltje. 1 dag. Ik heb gisteren meteen meds gepakt tegen hooikoorts om weer zo'n aanval te voorkomen.
Vervelend.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij hebben dat dus niet, hij ligt nu te slapen en hij heeft 2 paracetamol ingenomen..
Ik wil zo graag naar buiten, maar dat gaat zo dus niet..
Ik vraag me af he..quote:Op zondag 27 mei 2012 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vervelend.
Ik heb deze, dat spul is echt goud!
http://www.avogel.nl/webw(...)llen-in-de-lucht.php
de aller goedkoopste shirts worden kort en breed, dan bedoel ik die 3pak dingen, de losse shirtjes nietquote:Op zondag 27 mei 2012 11:13 schreef Lois het volgende:
Even een vraagje voor ik me suf bestel. Bonprix, iemand daar ervaring mee? Is dat wat qua kleding? (geldgebrek maar nieuwe shirts moeten hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |