zohooo, zelfs met 'een'?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Multifunctioneel dat beest, kan met de, het en een
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef amaranta het volgende:
Maareh, dat niet mogen zwemmen is toch best normaal? Bij ons op school mogen kinderen zonder zwemdiploma ook niet zomaar in het diepe. En verder volgens mij alleen met schriftelijke toestemming.
3 jaa geleden is er een meisje uit Eindhoven, uit gr 8, tijdens schoolkamp in Giethoorn verdronken. Zij had ook geen zwemdiploma.
Hij heet geen benno?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.
Geen anticonceptiesokken dus meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik hou m'n skisokken aan in bed, das echt de turn on voor joen.
Nou is het bij ons trouwens lang niet zo warm als in de rest van het land, hoor. Waait flink vooral. Bij ons in de achtertuin nog niet in korte broek kunnen zitten iig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat snap ik ook niet hoor.
het is verdorie net een paar dagen lekker weer en het gejank om koeler weer begint weer.
van mij mag het tot en met september zo blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |