zohooo, zelfs met 'een'?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Multifunctioneel dat beest, kan met de, het en een
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef amaranta het volgende:
Maareh, dat niet mogen zwemmen is toch best normaal? Bij ons op school mogen kinderen zonder zwemdiploma ook niet zomaar in het diepe. En verder volgens mij alleen met schriftelijke toestemming.
3 jaa geleden is er een meisje uit Eindhoven, uit gr 8, tijdens schoolkamp in Giethoorn verdronken. Zij had ook geen zwemdiploma.
Hij heet geen benno?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat F met zijn 4 kleuters (!!!) die hij onder zijn hoede heeft bij het pierebadje (oid) was en uberbhaupt niet bij een zwembad oid.
Geen anticonceptiesokken dus meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik hou m'n skisokken aan in bed, das echt de turn on voor joen.
Nou is het bij ons trouwens lang niet zo warm als in de rest van het land, hoor. Waait flink vooral. Bij ons in de achtertuin nog niet in korte broek kunnen zitten iig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat snap ik ook niet hoor.
het is verdorie net een paar dagen lekker weer en het gejank om koeler weer begint weer.
van mij mag het tot en met september zo blijven!
mijn jongste staat nu naast me druk te wijzen naar de aap "die aap" "aap" x 3000quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef Gaoxing het volgende:
Nail-spa. Dus een vertroetelplek voor je nagels
Die aap jaagt de monsters weg van het paleis van de koningquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn jongste staat nu naast me druk te wijzen naar de aap "die aap" "aap" x 3000
je icoontje is leuk volgens ravi
Kijk naar de tijd ze staan bijna goedquote:
Hier ook. We hebben sinds kort ook de regel: 'van tafel = klaar met eten." Dus dan gaat het (nog volle bord) gewoon weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef Vicky het volgende:
Oh en bij ons geen issues.. Eten ze niet dan hebben ze pech. Ze krijgen niks anders.
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zou ik ook zeggen idd Lady!
![]()
Als F. laat is en ik alleen met ze eet, eten ze vaak aan de kleine tafel voor de tv.
F. zelf eet eigenlijk altijd aan tafel met ze.
Over het algemeen eten ze wel zelf, maar soms, als ze heel moe zijn en ik heb een makkelijke eenpanshap zoals nasi of macaroni dan zet ik ze op de bank en schuif ik het eten erin terwijl zij tv kijken.
Over het algemeen eten ze prima, ze moeten alles proeven en doen dat ook. Willen ze het niet dan krijgen ze een boterham en proberen we het de volgende keer weer.
Ik zou voor het laatste gaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?
Dat ie het maar uit moet zoeken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zou je zeggen: of ik alleen bel om te zeiken of dattie het maar uit moet zoeken?
Ik kan me nog herinneren dat ik bewust een keus moest maken: dit wil ik niet. Elke dag gedoe en een rotsfeer.....bleh! Daarop is een ernstig gesprek gevolgd met de rest van het gezin, dat ik van hun enig respect verwachtte voor degene die in de stikhete keuken had staan koken, en dat als er klachten waren, ze ervoor konden kiezen om het niet te eten. Klaar, uit... Dat was jaren geleden, en we hebben nu nog maar zelden problemen. Ze eten vrijwel alles. Het is voor de meesten echt een fase, en verhongeren zullen ze niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef amaranta het volgende:
sowieso is eten tegenwoordig een issue bij ons thuis, het zit me zelfs zo hoog dat ik er zelf niet meer van kan etenik word gewoon helemaal naar tijdens het avond eten als ik zie dat ze dag na dag niks willen
Heftig,zo is het nu bijna een jaar geleden dat mijn buurvrouw overleden is. Toen was hij dochter nog 3 en haar zoon moest nog 1 worden....quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:20 schreef E.T. het volgende:
Poeh, de vader van een meisje uit Nienke d'r klas is overleden. Meisje woont hier vlakbij en speelt hier ook regelmatig en ook in de straat enzo. Vanmorgen gewoon met de vrachtwagen vertrokken naar Engeland en en in de loop van de ochtend werd Meisje opgehaald van school met dit nieuws![]()
Vanmiddag is het in de klas verteld en uitvoerig over gesproken, maar (gelukkig) kwam Nienke gewoon huppelend uit school: "mam! de vader van T. is dood! en nu is T. thuis en is ze heel verdrietig"
Het hoe en wat weten we niet (ongeluk/hartstilstand/weetikveel) maar ik vind het best heftig. Ff goed op Nienke letten de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |