Er staat dus header Lompehork. Dat is prima. Maar er staat ook c Lompehork, terwijl ik het heb bedacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als jij je al zo voelt, hoe moet de schrijver van High Fidelity zich dan wel niet voelen
Leuke U2quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Gert het volgende:
Fleetwood Mac - Sara
Ramses Shaffy - Sammy
Johnny Cash - A Boy Named Sue
Bruce Springsteen - Sandy
U2 - Miss Sarajevo
Die c staat voor 'rechten' op de header?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:04 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Er staat dus header Lompehork. Dat is prima. Maar er staat ook c Lompehork, terwijl ik het heb bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Alabama is een staat, geen stad. En volgens de opdracht lijkt me dat het echt stadsnamen moeten zijn, dus helaas ook geen Lovin' Spoonful. </jurymodus>quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef kciR het volgende:
1. Sufjan Stevens - Chicago
2. Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
3. Bruce Springsteen - 4th of July, Asbury Park (Sandy) (die had dus gisteren ook gekunt en kan ook nog voor data)
4. The Lovin' Spoonful - Summer In The City (Mag die ook, of moet het echt een naam zijn?)
5. Patrick Watson - Beijing
(6. The Doors - L.A. Woman) als nr. 4 niet mag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zat nog aan Chelsea te denken maar dat is natuurlijk geen stad
Oja, natuurlijk! Ik ga hem even aanpassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alabama is een staat, geen stad. En volgens de opdracht lijkt me dat het echt stadsnamen moeten zijn, dus helaas ook geen Lovin' Spoonful. </jurymodus>
Oh dat kan ook wel weer weg was eigenlijk meer een bedankje aan LH voor het maken van de header... hij heeft de gebruikte afbeeldignen ook gewoon gegoogled dus ik denk niet dat hij er echt een copyright op heeft. Haal het wel ff uit de OPquote:
Ja, van stadswijken valt ook wel een top5 te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef ranja het volgende:
...
zat nog aan Chelsea te denken maar dat is natuurlijk geen stad
ik zag ook weinig liefde voor gloria gisteren...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
Ik was gisteren stom bezig. Gewoon mijn nummer 1 vergeten. Zou sowieso ook in mijn liefdesliedjes top 5 gekomen zijn, als ik meegedaan zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |