Verder zie http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTI=quote:BOS Theo
BROWN Graeme
CLEMENT Stef
GARATE Juan Manuel
LEEZER Tom
NIERMANN Grischa
RENSHAW Mark
SLAGTER Tom Jelte
VAN EMDEN Jos
Locatelli niet gestart. Ondanks aantal aanvalspogingen peloton nog bij elkaar.quote:
2'30" voor. Zou dit kloppen? La Gazzetta is weer eens zo onduidelijkquote:26 MARCHI, Alessandro De
43 FRANK, Mathias
63 IZAGIRRE INSAUSTI, Ion
78 MAZZANTI, Luca
134 YTTING BAK, Lars
143 HERRADA LOPEZ, Jose
155 MAES, Nikolas
165 CLEMENT, Stef
198 BRANDLE, Matthias
208 BOARO, Manuele
214 LAGUTIN, Sergey
Zou een leuk groepje zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
2'30" voor. Zou dit kloppen? La Gazzetta is weer eens zo onduidelijk
Goed groepje in elk geval om het uit te zingen tot de finish, met ook genoeg namen die we kansrijk mogen achten voor de etappeoverwinning in dat geval. Mochten de favorieten niets doen (ik verwacht niet al te veel), dan krijgen we met deze groep alsnog een leuke finale te zien denk ik.quote:
say whutquote:
Gebeurd altijd al redelijk vaak. En dat er nog veel kanshebbers versterkt het enkel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef flyguy het volgende:
Ze laten het deze Giro wel vaak lopen zeg. Volgens mij hebben een hoop ploegen niet echt de wil om de moeite te doen voor een etappe.
Ik las ergens dat hij juist vandaag heel erg groot in zijn agenda had staan, maar heb hem niet langs zien komen in de ticker. Misschien gewoon niet goed genoeg? Hup Clement dan maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Keizer zal wel balen dat hij juist vandaag niet mee zit.
Als Clement de vorm heeft van die ene Dauphine etappe, zou het kunnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij juist vandaag heel erg groot in zijn agenda had staan, maar heb hem niet langs zien komen in de ticker. Misschien gewoon niet goed genoeg? Hup Clement dan maar
Ik denk dat De Marchi beter voor poker had moeten kiezen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Die DeMarchi, kilometers linkeballen en op je stuur gaan slaan...
Met een royal flush een ritzege down the drain.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Marchi beter voor poker had moeten kiezen...
Jaquote:
TJS had gewonnen als hij mee had gezeten. Maar Clement deed het ook netjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
Twee Nederlanders in de top-16, wat een luxe![]()
0,0quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:46 schreef Steven184 het volgende:
Na finish kopgroep weggegaan. Grote mannen nog wat laten zien?
In die afdaling kan meer gebeuren dan bergop tot nu toe gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Morgen hopelijk wat vuurwerk onder de klassementsmannen. Jammer van die 20 km. afdaling na de Passo Giau.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
In die afdaling kan meer gebeuren dan bergop tot nu toe gebeurd is.
quote:
Daar komt hopelijk vanaf morgen verandering inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb de topicserie hier niet gevolgd, maar ben ik de enige die het een afschuwelijk saaie kutkoers vindt dit jaar?
Helaas is Schleck afgestaptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Helaas missen we Nibali en Il Falco, maar tussen de favorieten moet ook wel iemand zitten die goed kan dalen itt tot bijvoorbeeld Basso.
Die kon Il Falco ook goed nadoen, op een onverwachte en minder orthodoxe manier.quote:
Nee je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb de topicserie hier niet gevolgd, maar ben ik de enige die het een afschuwelijk saaie kutkoers vindt dit jaar?
Nee je bent zeker niet de enige, het is over het algemeen gewoon vrij saai. Je ziet het wel vaker bij rondes waarbij het zwaartepunt in het laatste deel ligt. De organisatie wil dat de ronde dan niet te snel beslist is, maar het heeft juist een averechts effect. Er wordt alleen maar afwachtend gekoerst, want grote verschillen zijn er daarvoor nauwelijks te maken en ze denken juist weer wel het verschil te maken in de laatste dagen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef DecoAoreste het volgende:
In de Ronde van Zwitserland daalde ie het snelst van allemaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die kon Il Falco ook goed nadoen, op een onverwachte en minder orthodoxe manier.
Toen had hij een valversnelling van 9,81 m/s2quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
In de Ronde van Zwitserland daalde ie het snelst van allemaal.
Dan ben ik benieuwd wat voor soort dingen je had verwacht, het is qua verschillen en openheid van koers toch wel een leuke giro. De sprints vielen in negatieve zin op, Cav wint, tenzij er in de laatste km een valpartij isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Het is toch wel een vrije saaie ronde hoor, daar is denk ik iedereen het wel mee eens. Vorig jaar met Contador was inderdaad leuker en bijvoorbeeld de Vuelta van vorig jaar was ook veel leuker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor soort dingen je had verwacht, het is qua verschillen en openheid van koers toch wel een leuke giro. De sprints vielen in negatieve zin op, Cav wint, tenzij er in de laatste km een valpartij isVerder is er bergop toch sprake van dat iedereen dicht bij elkaar zit, had je liever gezien dat er 1 renner (zoals Contador vorig jaar) er bovenuit stak?
Sorry, maar bijna iedere dag zit er een Nederlander in de kopgroep en waarom moeten Nederlanders goed presteren om een koers leuk te laten zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is toch wel een vrije saaie ronde hoor, daar is denk ik iedereen het wel mee eens. Vorig jaar met Contador was inderdaad leuker en bijvoorbeeld de Vuelta van vorig jaar was ook veel leuker.
Denk dat ook wel meespeelt dat de Nederlanders verder helemaal niks klaar spelen. Ja, Bulgac en Slagter doen het natuurlijk wel aardig, maar toch wel wat anders dan bv de Vuelta vorig jaar met Mollema & Poels of Weening & Kruijswijk in de Giro.
Jeuj, een Nederlander in de kopgroepquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry, maar bijna iedere dag zit er een Nederlander in de kopgroep en waarom moeten Nederlanders goed presteren om een koers leuk te laten zijn?
Climbbybike.com staan de meeste profielen van de bergen wel op, ze staan gecategoriseerd per etappe voor Giro 2012quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er op de site van de giro ook profielen van de bergen afzonderlijk zichtbaar? Kan ze niet gauw vinden.
Die is zaterdag.quote:
Zaterdag als het doorgaat, aangezien er sneeuw ligt. Bormio 2000 is het mogelijke alternatief.quote:
Zou erg jammer zijn. Het hoogtepunt in de Giro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zaterdag als het doorgaat, aangezien er sneeuw ligt. Bormio 2000 is het mogelijke alternatief.
http://www.gazzetta.it/Sp(...)a.shtml?t=17&lang=itquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn er op de site van de giro ook profielen van de bergen afzonderlijk zichtbaar? Kan ze niet gauw vinden.
Wat op de Gavia kon kan toch ook op de Stelvio?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn. Het hoogtepunt in de Giro.
Iets van, nou ik noem maar wat, wil om iets vroeger aan te vallen, en zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor soort dingen je had verwacht
Sneeuw is weer weg, overdag graadje of 16/17, snachts net boven nul.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zaterdag als het doorgaat, aangezien er sneeuw ligt. Bormio 2000 is het mogelijke alternatief.
Boven het vak waar je een post typt zie je dat twitter vogeltje, die moet je gebruiken om de link van de tweet in te plakken.quote:
twitter:koendekort twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 23:58:46Daarna kun je ook de tweet aanpassen om het extra sappig te maken. reageer retweet
4 renners nog over.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Abdoe het volgende:
[..]
Met 4 zelfs, alleen Garate, Niermann, Clement en Slagter zijn nog over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |